Capitolul 8

1.4K 106 72
                                    

Nu pot sa nu zambesc cand simt caldura din incapere mangaindu-mi pielea, si ii multumesc din priviri lui Elijah ca nu m-a lasat sa mor. Multe ar fi fost mai simple in viata lui daca facea asta.

Isi da doar ochii peste cap, insa nu am timp sa imi cer scuze pentru toata sceneta din masina fiindca se indeparteaza dandu-si camasa jos si tragandu-si peste cap un tricou negru recuperat de undeva de pe jos, stiu ca probabil l-a scos din sarite, insa in ultima vreme am talentul de a face totul pe dos.

Sunt asaltata de bratele protectoare ale fratelui meu, care dupa ce ma vede bine in stransoarea lui, ofteaza slab si ma saruta pe crestet.

-Esti o proasta, nebuna, salbatica, tampita... Dar tot te iubesc... Mormaie facandu-ma sa chicotesc slab si sa ma cuibaresc mai bine in stransoarea lui, nu l-am mai vazut de putin timp, insa mi-era dor de el.

-Si eu pe tine fratioare... Mormai si ma indepartez din imbratisare ca sa primesc imediat o palma dupa cap de la sora petarda in persoana.

-Tu vrei sa mor? O iei asa de nebuna la 21?? Se rasteste la mine de parca ar fi maica-mea, si eu nu fac altceva decat sa mi dau ochii peste cap, are dreptate, am gresit, trebuia sa sar la 20, poate dadeam nas in nas cu ursul.

-Si eu tin la tine smintito, ce e in capul tau sa ma aduci aici cu asta -spun aratand spre Eli- aici? Intreb disperata facand-o sa chicoteasca.

-Daca tu nu ai destula tarate in cap sa te impaci cu el desi stii ca il iubesti, sa te bucuri dracu ca a ajuns intreg acasa, am zis sa fiu eu aia cu initiativa... Si cred ca mi-a cam iesit, nu cred ca erai asa ciufulita cand ai sarit din masina. Ranjeste facandu-mi cu ochiul si rovocandu-mi o stare de greata, fiindca cu cateva minute ai devreme era sa fac exact ceea ce credea ea ca o sa fac si ceea ce isi dorea sa fac.

-Poate sunt asa ciufulita pentru ca am cazut in lac, nu crezi?? Spun aratandu-i coapsa mea zgariata si acoperita de sange, pe care mi-o nimicisem cazand in apa aia inghetata.

Ochii lui Eli se deshid socati si injura slap, insa nu stiu daca e pentru ca nu a observat mai devreme sau pentru ca paltonul si o parte din blugii lui sunt acum imbibati in sangele meu... Nu ma pot hotara... Si cat despre observat... Daca a fost mai ocupat sa ma pipaie de parca as fi trecut printr-o perchezitie decat sa verifice daca sunt ranita, nu e vina mea.

-Ai cazut in lac?! Ar trebui sa fi la spital! Spune fratele meu ingrijorat, insa ii smulg telefonul din mana inainte sa aiba sansa sa sune la urgente.

-Sunt ok, adica, in afara de piciorul asta care arata ca dupa un razboi, ma simt ca scoasa din fabrica.. Mormai calma, desi faptul ca au inceput sa picure stropi de sange pe podea ma ingrozeste.

-Mda, hai sa avem grija de chestia aia... Spune Eli prinzandu-mi bratul in mana si gidandu-ma spre baie de parca as fi fost pentru prima data aici, ii permit chestia asta desi probabil cunosc locul asta mai bine decat o face el, insa nu am de gand sa o spun cu voce tare.

-Si voi doi, lasa-ti-ma pe mine in pace si intoarceti-va la a va cuibari pe canapea, macar acum cand  nu va vede nimeni!! Urlu si desi ma aflu cu spatele la ei doi, pot sa il aud pe Nath injurand in soapta.

Intru in baie si aleg sa il ascult pe Eli cand imi face semn sa ma asez pe un scaunel. Strang paltonul in jurul corpului, ferindu-l totusi de pe zona lovita, usturimea ce mi-a strabatut imediat piciorul dupa ce am dezlipit materialul de pe el facandu-ma sa suspin.

Nu pot decat sa rosesc cand il vad asezandu-se turceste pe podea, aflandu-seacum cu fata la nivelul coapselor mele, studiind zona ranita.

-Nu imi dau seama cum ai reusit sa faci asta, dar, te-ai lovit bine, sunt unele locuri unde o sa fie nevoie sa te cos... Ofteaza, si trag aer in piept socata la auzul cuvintelor lui.

MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum