Nu l-am mai vazut pe Elijah pana la lasarea serii, cand a intrat in casa aratand diferit, avea o sclipire ciudata in ochi si zambetul acela increzator pe care nu il mai vazusem din noaptea cand plecase, s-a apropiat asemeni unei feline de canapea, aplecandu-se peste ea si sarutandu-i grijuliu fruntea surorii lui, o incruntatura socata aparand intre sprancenele Hellenei.
-Ce s-a intamplat? Intreaba cu o voce stinsa, lipindu-si palma de obrazul lui, ochii ei studiindu-l pe Eli de parca s-ar fi lovit la cap, si chiar parea ca s-ar fi lovit cand corpul lui cade moale sub atingerea surorii lui.
-Eu o sa te aleg mereu pe tine tampito, fiindca esti sora mea si as face orice ca sa fi in siguranta, nu ar trebui sa iti pese despre ce zice tata, sau de faptul ca pune presiune pe tine, eu te iubesc si fara sa ai grija de mucoasele alea doua. Mormaie si se intinde peste spatarul canapelei ca sa o ia in brate.
-Ok, esti beat.
-Putin... Adica, nu-s beat, sau sunt beat? Nu am mai fost asa de atata timp. Mormaie confuz si ii aud vocea sfasiindu-se... Doar nu plange... El nu plange niciodata...
-Ai vorbit cu mama? Ce naiba ai? Intreaba Hell confuza mainile ei strangandu-se in bluza lui.
-Am vorbit cu multe persoane azi... Imi pare atat de rau ca te-am parasit, dar asta a fost singura cale, si stii asta, nu am vrut sa iti dau intreaga lume peste cap, nu am vrut sa va dau intreaga lume peste cap... Ofteaza si se trage din imbratisarea surorii lui, privindu-ma si puteam sa citesc in ochii lui ca nimic nu e ok, nu l-am mai vazut beat de cand eram pe-a 8-a.
-Sigur esti ok? Intreb ingrijorata incercand sa inteleg ce se intampla, cum am ajuns la situatia asta...
-Enna, cand am fost eu ok? Adica da, rad, zambesc, chiar sunt fericit uneori insa in ultima vreme nimic nu a mers asa cum ar fi trebuit, adica, nu vezi? Sunt atat de usor de zguduit... Atat de usor de ranit si tu profiti de fiecare moment, incerci sa ma ranesti, sa ma ti departe, si eu m-am saturat sa fiu departe de casa, departe de tine... Maraie si pot sa vad iarasi lacrimi formandu-se in ochii lui... Incep sa inteleg de ce nu bea, e atat de vulnerabil cand nu stapaneste imaginea pe care o arata la suprafata.
-Ok, cred ca ar fi cazul sa mergi la somn, ai uitat ce mi-ai promis? Intreaba Hell zambind calma si trecandu-si mainile peste obrajii lui.
-Ca nu o sa ma imbat niciodata fara tine, dar eu nu ma imbat niciodata deodata cu tine fiindca trebuie sa am grija de tine, fiindca te iubesc... Mormaie si o saruta scurt pe frunte.
-Exact... Acum fugi la somn, ca delirezi... Ofteaza si isi trece mana prin parul lui usor cret.
-Dar nu vreau, vreau sa stau si eu cu gagicile... Pufneste si sare peste canapea intre noi doua, cuibarindu-se fara niciun avertisment in bratele mele, fata lui fiind acum ascunsa in pantecele meu.
-Eli, nu fi incapatanat, haide, te rog mergi la somn... Ofteaza Hell deranjata si isi da ochii peste cap cand Gelo si Nat intra in incapere cu niste caserolemari de inghetata si multe alte tampenii pe care Alex m-ar omora daca le-as manca, bine ca nu e aici.
-Nuuuup, am mai zis o data ca vreau sa stau si eu cu gagicile, ce nu intelegi?
-E beat? Nu l-am mai vazut beat de atata timp, chiar trebuie sa se fi intamplat ceva rau... Mormaie Gelo trantindu-se langa mine si punandu-mi o lingura in mana.
-Jur de stiu ce are, adica da, mai fumeaza cand se enerveaza, insa nimic nu l-a mai impins pana la a se imbata, de atata timp... Haide Jah, chiar trebuie sa mergi sa dormi intr-un pat, nu poti sa o sufoci pe Enna toata noaptea. Incearca iarasi Hell sa il ia cu frumosul, insa degeaba.
-Nuuu, si ce sa fac? Sa il las pe Gelo sa mi-o fure? Nope, niciodata!! E a mea ca ii place ei asta ca nu. Ofteaza si ma strange mai tare in brate, si tot ce pot eu sa fac e sa ma inmoi sub atingerea lui si sa imi pierd mana prin parul lui.
CITEȘTI
Mistake
Roman d'amourEl s-a intors neschimbat, insa ea in lipsa lui a devenit de nerecunoscut