Tentokrát se dívka rozhodla že Chlapcovy uspořádá překvapení. Řekla Chlapcovy ať přijede že pro něj něco nachystala. Chlapec leč udiven tak jí to odsouhlasil a ještě před tím než vyrazil tak šel do zlatnictví a koupil jí zlatý náhrdelník s diamantem jelikož spolu byly již 4 roky. Potom se vydal na cestu. Chlapec celou cestu přemýšlel co to asi může být? Když dorazil tak dívka vypadala úplně úžasně a dokonale. Pozvala ho k ní domů a posadila ho k nádherně prostřenému stolu a přinesla mu jídlo. Jen mu řekla ať nechodí do jejího pokoje. Po tom co dojedli tak chlapec dívce předal náhrdelník se slovy: "Když už jsme u těch překvapení..." a usmál se. Dívka samým ohromením ze sebe nevydala ani hlásku. Chlapec se na ni pobaveně koukal a smál se jí jako největší hajzlík. Když se dívka vzpamatovala tak ho objala okolo krku a div ho neudusila jak Chlapce pevně držela. Po tom co se oba přestaly přestaly objímat tak si vyšli projít. Šli si sednout do blízkého parku. Když všude kvetly a voněli květiny a mezi kvetoucími stromy zpívali ptáci. Chyběla jim jen hudba. Jakmile se nabažily pohledu na to vše tak se zvedly a zajeli si na louku kde si jen lehly do vysoké trávy hlavami k sobě, koukaly jen do nebe na mraky a říkaly si co jím připomínají. Povětšinou to byly srdce, láska, děti (kupodivu), a pár dalších věcí o kterých Chlapec raději moc nemluvil. Takto v trávě ležely asi přes hodinu dokud nedostaly žízeň. Chlapec dívku odvedl do nejbližšího obchodu a dal jí peníze ať si koupí něco pro sebe a odešel. Vrátil se asi za 15 minut. Nebylo na něm vidět že by cokoliv dělal nebo koupil. Zdání však klamalo. Měl za zády velkou kytici růží a bonboniéru. Dal do dívce která se na to udiveně dívala. Dívka si myslela že jí dá náhrdelník a tím to končí. S tímto se však mýlila. Když se vrátily k dívce domů byla již černo černá noc. Dívka jelikož měla o chlapce strach aby se mu takto v noci nic na cestě nestalo tak ho přemluvila aby přespal u ní. S dívkou si lehl do její postele a usnuly ve společných náručích. Když se Chlapec probudil dívka ještě spala tak opatrně vstal. Šel do kuchyně a udělal jí čaj a snídani do postele. Když viděl že se dívka probouzí tak za ní přišel, něžně ji políbil a řekl: "Miláčku máš tady snídani ty má kočičko." načež jí snídani dal na noční stolek a odešel do vedlejší místnosti aby se mohla pořádně probudit.
ČTEŠ
Příběh potkání
RomanceŘíkáte si že máte ve vztahu smůlu? No tak to si náš Osamělý Hráč říkal také. Slova jako láska,vztah,založení rodiny, milovat mu nic neříkají do doby když přijede na jeho oblíbený letní tábor. Tam mu však zlomila srdce. Lásku zavedl na blacklist. Utá...