Byly 2 dny před novým rokem a Chlapec si řekl že pro svého milovaného andílka musí vymyslet něco speciálního. Nikomu o svém plánu neřekl. Od dívky se nenápadně dozvěděl jaké je její oblíbené na zemi. Dozvěděl se že to je krásná příroda na hranicích s Německem, Skotsko a Paříž. Zavařil si na chvíli svůj malý a hladký mozek (podle starých řečí hladký mozek znamená nízké IQ) a vymyslel menší plán. Vše zařídil po internetu, bez námahy, bez starostí a čekání. Zavolal dívce a řekl jí "Zabal si miláčku jedeme na výlet. Neboj bude se ti tam líbit." Dívka sice nechápala co se děje ale souhlasila a zabalila si. Ráno si pro dívku Chlapec přijel. Objal ji, chvilku si spolu pokecaly a jely. Dívka se celou cestu ptala kam že to jedou ale Chlapec jí pokaždé odpověděl "Klídek. Nechci ti zkazit překvapení." Když už dojely tak dívka jen stála s otevřenou pusou a podle jejích očí měla 100 chutí dát Chlapcovy facku. Byly totiž u letiště v Praze. Chlapec se chvilku díval na dívku a vybouchl smíchy. "Co je tady sakra k smíchu?! Řekni mi že to je vtip nebo se neznám!" a koukla se na Chlapce s vražedným pohledem. "Je to vtip." Po tom co to dořekl tak si dívka oddechla a chlapec pokračoval "Je to to co jsi chtěla slyšet že? Tak a teď šup dovnitř." a začal se strašně smát. Dívka dělala co mohla aby dala chlapcovy facku. Její zlaté a andělské srdíčko jí to nedovolilo. Ale Chlapec by se ani nebránil. Když ji ale Chlapec přemluvil aby šla dovnitř tak měli ještě 1 hodinu. Zašli si tedy do malého bufetu. Když už nasedli do letadla na dívce byla vidět nervozita. Chlapec se ji všemožně uklidnit a nakonec zabralo když jí řekl "Neboj Andílku. Větší šance je že se utopíš v medu než že ztroskotá letadlo ve kterém sedíš." Na to se už uklidnila. Usnula a vypadala naprosto sladce. Chlapec byl rád že spala. Protože si odpočinula a neptala se kam vůbec letí. Když už jen chybělo pár minut do přistání tak se dívka probudila tak na ni byl pohled jako... jako... ani slovy se to nedá popsat. Dívka stále nevěděla kde jsou. Ale když vše viděla anglické nápisy tak pochopila. Došlo jí že to má asi něco společného s Chlapcovými otázkami ohledně nejkrásnějšího místa. Pochopila že podle anglických nápisů jsou ve Skotku. Dívka začala litovat že mu to napsala a začala se obávat co přijde dále. Věděla že mu napsala více míst. V hlavě si říkala "Prosím ať zapomněl na ty ostatní místa. Prosím. Prosím." Byly na ostrově Isle of Skye. Byla to krajina náležející právě Skotsku a v zimě to tu je vyhlášené pro její krásu. Chlapec tedy neodolal a prostě musel jí tam vzít. A jelikož už byl nový rok tak když si člověk lehne na místní zmrzlou louku na záda a kouká na nebe může vidět okolo 3 rojů ohňostrojů z několika okolních měst. A právě že lidé z těchto měst slaví silvestra opravdu hodně a mají zde jedny z nejkrásnějších ohňostrojů. Takže o důvod více proč sem dívku vzít. Byl však ještě den před novám rokem. Ubytovaly se tedy v hotelu blízko zmíněné louky. Na to za kolik stál byl v celku luxusní a útulný že s tomu za tu cenu nedalo věřit. Když pokojská viděla ty dva tak ještě skočila do jejich pronajatého pokoje. Chlapec měl tak trochu štěstí že dívka nerozumí dobře anglicky. Protože když pokojská přišla zpět tak řekla "I just make heart from petals of on your bed. I hope to you will like it." a usmála se. Chlapec ji jen odpověděl "Oh thank you very much. Here is your tip." Dívka se na ty dva nechápavě dívala. "Co jste si to říkaly zlatíčko?" zeptala se dívka. "Prý že jak se na nás podívala tak nám udělal malé překvapení" odpověděl a jen doufal že si pokojská nedělala srandu. Nedělala. Byly tam zapálené svíčky a na posteli s rudým povlečením, řečené srdce z okvětních lístků růže. "No tak raději nechci vědět co si o nás dvou myslí" řekl Chlapec a podíval se na dívku. Oba se rozesmáli a položily se do nádherné postele. A společně usnuli při pohledu z okna na nádhernou zalesněnou a zasněženou krajinu. Ráno je vzbudila pokojová služba když klepala na dveře. Přinesla snídaní pro oba dva a byl tam i malý lísteček. Na kterém stálo "For sweet newlyweds." Chlapec to přeložil dívce a chytil záchvat smíchu. A když dodal "Osobně by jsem neměl nic proti." a trochu se začervenal. "No to já také ne." odpověděla dívka. Oba byly úplně rudí. Když se Chlapec probudil z dívčiny krásy tak se zmohl říct jen "V klidu si sněz snídani a já si někam odskočím." řekl trochu koktavým hlasem. Vrátil se po 15 minutách ale nebylo na něm vůbec nic znát. Nebylo na něm vidět že by něco koupil ani že by cokoliv udělal. "Kde jsi byl? Už jsi mi začínal chybět." řekla dívka. "Ty mne také. A no něco jsem koupil a přemýšlel jsem." odvětil chlapec s nervozitou v hlase. "Děje se něco? A nad čím jsi přemýšlel?"ptala se udiveně. "Lásko tak si tak říkám..." "No copak? Děje se snad něco?" "Ne nic se neděje má milovaná,ale co by jsi řekla na to že by jsi bydlela se mnou? Nastěhovala se ke mne?" Dívka jen ohromeně stála s otevřenou pusou. "My-my-my-myslíš to vážně?" vykoktala ze sebe. Chlapec jen přikývl. Dívka se mu vrhla okolo krku a silně ho objala. Jak Chlapcovy tak dívce ukápla slza štěstí. "Dej mi facku." jen řekla. "Proč by jsem měl?" "Prosím dělej! Dej mi facku!" "Možná že dám až mi řekneš proč." "Chci jen vědět jestli tohle není sen." řekla dívka s prosebným hlasem. "Ok no... Znám lepší způsob." načež chlapec dívku vášnivě políbil. Jediné co ze sebe dívka vydala bylo "Ano. Tohle je určitě sen." "Není miláčku. Tohle sen vůbec není. Ale facku ti nedám ani omylem." Po tom co se oba vzpamatovali tak už byl čas oběda. Když dojedly oběd tak do večera koukaly na filmy s českými titulky. Večer šli na vyhlášený ohňostroj. Na louce byly jen sami dva. Chlapec který měl strach o dívčino zdravý na ni pro jistotu navlékl nejteplejší bundu. Ukázala se vynalézavost místních lidí. Ohňostroje byly vážně nádherné. Jistí lidé měli dokonce ohňostroj ve tvaru srdce v růžové barvě. Ten se jim dvou líbil nejvíce. Po tom co byly 3 hodiny ráno šli spát. Když dívka usínala tak jí chlapec do ucha zašeptal "Hezky se vyspinkej. Zítra je náročný den." načež ji políbil na tvář a šel také spát. Dívka ještě spatřila menší krabičku ale chtělo se ji už spát tak si toho moc nevšímala. .
ČTEŠ
Příběh potkání
RomanceŘíkáte si že máte ve vztahu smůlu? No tak to si náš Osamělý Hráč říkal také. Slova jako láska,vztah,založení rodiny, milovat mu nic neříkají do doby když přijede na jeho oblíbený letní tábor. Tam mu však zlomila srdce. Lásku zavedl na blacklist. Utá...