Byl již podzim když si Chlapec s dívkou udělali další větší výlet. Všude byly stromy zbarvené podzimními barvami a byla již (alespoň pro chlapce) drobná zima. Společně si vyrazily na výlet k nedalekému jezeru uprostřed hor s malou chatrčí. Když dorazily tak slunce svítilo na průzračnou hladinu jezera. Byly zde dokonce i ryby. Když si vybalily tak se šli projít do nádherně barevného lesa. Našli i pár hub. Chlapec se díky bohu trochu v houbách vyznal takže si k obědu dívka udělala výbornou houbovku. Potom se dívky zeptal jestli má ráda ryby? Když dívka odpověděla že ano tak se usmál a řekl: "Tak ať můj miláček nemá hlad tak sebou hodím na pánvičku." a začal se smát. Když přestal s vtipy tak vytáhl prut a šel si sednout k vodě. Ani po hodině nic nechytil ale bylo tam nádherně. Žádné auta, žádná letadla, žádný vrtulník a hlavně žádní lidé. Jen oni dva a lesní zvířátka. Byla zde nádherná, čistá krajina se spadaným listím.
Když chlapec viděl mokré listy tak ho napadla menší hovadina. Zajel do blízkého obchodu kde koupil SÁŇKY. Když dojel zpátky do chatky tak dívka se na sáně udiveně dívala. Využil toho že jsou v kopcovité terénu a vyšel si s dívkou na nejmenší kopeček a Chlapec řekl "Je mi jasné že na vánoce nebude sníh tak si to alespoň vynahradíme na mokrým listím. A jelikož ani náhodou nechci aby jsi si ublížila tak si to s dovolením sjedu jako první v rámci bezpečnosti."Když ho dívka po dlouhém přemlouvání dívka pustila rozjel se. Svištělo to lépe než na sněhu. Kdyby na saních by tachometr tak by ukazoval minimálně 50 Km/h. Když se Chlapec vrátil z dětských let a dojel tak si uvědomil jednu věc. " No jo jede to rychlé jako blesk ale co když se miláčkovi stane? To by jsem asi nepřežil a ona možná také ne. Je to tady samí kámen a pařez." řekl si v duchu. Cestou nahoru přemýšlel jak je trochu zpomalit. Přišel na to že když dá na ty ližiny (to po čem jezdí sáně) přimontuje kousky lana. Pomohlo to. Sáně jeli asi o polovinu pomaleji. Společně si sjely okolo 20 kopečků a unaveně šli zpět do chatky. Když dorazili tak Chlapec dal druhý pokus rybaření. Tentokrát dokonce chytl Lososa. Společně s dívkou si ho daly spolu se zeleninou na gril. Dívka to dokonale dokořenila a bylo to výborné. Chybělo již jen víno. Když byl již večer a byla tma tak šli spát. Usnuli ve společných náručí a oba se probudily ve stejném stavu a s úsměvem na tváři.
ČTEŠ
Příběh potkání
RomanceŘíkáte si že máte ve vztahu smůlu? No tak to si náš Osamělý Hráč říkal také. Slova jako láska,vztah,založení rodiny, milovat mu nic neříkají do doby když přijede na jeho oblíbený letní tábor. Tam mu však zlomila srdce. Lásku zavedl na blacklist. Utá...