Soutěž kreslení

18 2 0
                                    

Chlapec dívku přemluvil aby se přihlásila do soutěže kreslení. Dívčino kreslený patřilo rovnou do galerie v Bruselu. Dívka měla obrovský talent  na všechna výtvarná umění. Maluje lépe jako Leonardo Da Vinci, psala lépe než Karel May a zpívala lépe jak všichni zpěváci a zpěvačky co kdy žily a budou žít. Chlapec ji podal přihlášku a aby dívka nebyla nervozní. Když tam chlapec posílal jejich kresby s přihláškou tak zůstal sedět s otevřenou pusou když vyděl dívčiny kresby. Kdyby tam nevyděl grafit z tužky tak by věřil že je to vytisknuté z internetu. Když den na to přijely na soutěž tak hned od pohledu bylo jasné že to dívka vyhraje. Soutěž začala s úkolem nakreslit vlka. Chlapec se s úsměvem podíval na dívku a ona na něho. A oba pochopili na co si chlapec vzpomenul. Když se dívka usmála tak záření jejího úsměvu bylo silnější než všechny hvězdy na nebi. Dívka to zvládla bravurně zatím co chlapcovy chybělo málo a byl by z vlka spíše velká krysa na kameni. V druhém kole bylo zadání růže. Jelikož se do toho chlapec až  moc zabral tak celý papír byl pokryt růžemi. Každá měla jiný tvar ale všechny měly stejný srdcovitý základ. Dívka měla sice jednu ale byl tak realistická že chlapec ji málem vzal a dal dívce. V třetím kole zadání znělo: Romantický večeře. U tohoto Chlapec pohořel. Nakreslil jen stůl se svíčkami a růžemi. Dívka to zvládla jak jinak nežli bravurně. Vypadalo to dokonale jako ten stůl kde byli po filmu. Chlapcem projel opět projel nádherný pocit když si vzpomenul jak mu dívka položila hlavu na rameno. Chlapec odešel leč poražen ale se vztyčenou hlavou. Měl by sice odejít ale zůstal aby mohl alespoň v duchu podpořit dívku. Dívka válcovala soupeře raz dva. Ale na konec skončila na druhém místě. Odešla ze stupně vítězů s úsměvem na tváři. Chlapec ji objal. "Byla si vážně skvělá! První místo patří tobě.Jen se koukni jak to její vypadá!" řekl chlapec. Ale dívka jen pokývala hlavou a řekla: "Broučku přeci není podstatné vyhrát ale zúčasnit se." Chlapec s úsměvem odpověděl: "Lásko já vím. Jen že by jsi si to vážně zasloužila." Oba se usmáli a políbily. Když byly již na odchodu tak je zastavili pořadatelé. "Omlouvám se vám slečno ale došlo k omylu. Chlapec Josef který byl na prvním místě podváděl. Zjistilo se že podplácel porotu. Musíme vám tedy říci jednu věc. JSTE PRVNÍ!! Zde je váš pohár z ryzího zlat." a opět dívčin nádherný úsměv prozářil celou halu. Když odešli s touto šťastnou zprávou tak oba měli široký úsměv na tváři. Chlapec vzal dívku ještě na její oblíbenou Čínu. Na cestě zpět chlapec zjistil že se jeho motorka kapku kynklá. "Miláčku nyní se moc nezakláněj a chytni se mne za krk. Ať mi můj andílek nespadne. Sice se to jednou stalo ale tohle by bylo horší."Potom si zamumlal "To by jsem nepřežil." a díky bohu ho dívka neslyšela, jinak by dívka měla strach. 

Příběh potkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat