Poważna sprawa...

589 21 15
                                    

Hej. Niestety dziś przychodzę do was z bardzo smutnymi sprawami. 

Zawieszam to FF. 

Straciłam wenę. Wiem co chcę napisać. Ale nie umiem. To brak weny i brak czasu. Jestem w 3 klasie gimnazjum i mam DUŻO nauki... w dodatku mam problemy z nią. Dlatego tu też z góry przepraszam, moją partnerkę z którą robię FF z TMR i niestety nie mam czasu na nasz projekt... no zjebałam. 

Wiem, że to dziwne. Bo jakoś umiem pisać inne swoje opowiadania i mam wenę na inne. Z czego za niedługo pojawią się 2 nówki na moim profilu- zainteresowanych będę informować na Apokaliptik- ale jak nikt tego nie będzie czytać to je usunę... no taka sytuacja.

Sami mogliście zauważyć, że nie piszę tego od BAAAAAAAARDZOOOOOO dawna. I po prostu chcę by nie było już "Kiedy next?" bo po prostu sama nie wiem kiedy. To tak jak z przerwą Krzysztofa Gonciarza z Zapytaj Beczkę. Bo po prostu nie wiem... w dodatku straciłam wenę z wątkiem miłosnym Luny i Newta więc pisanie tego wszystkiego jest 100 razy trudniejsze. 

Mam nadzieję, że zrozumiecie to i się nie po obrażacie :) 

A jak na razie, zapraszam was na inne moje opowiadania równie fajne- na prawdę fajne

Bądźcie cierpliwi. Kiedyś na pewno do tego wrócę.... kiedyś...

√Search Destination/One Girl In The Test Of FireOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz