Ziua 27.

30 5 1
                                    

Am plecat la școală azi, deși m-am trezit foarte greu probabil pentru că am plâns aproape pe tot parcursul nopții. Motivul sincer nu îl știu, pur și simplu mi-a venit să mă descarc.

Cand am ajuns, Emma, o fată cu părul negru ca abanosul și cu ochii albaștri mă salută, ceea ce mi se păru ciudat pentru că ea de obicei nu mă bagă în seamă chiar dacă atunci când eram mici obișnuiam să ne jucăm împreună în grădina din spatele casei mele. Dar apoi, când a intrat în clasa a 5a deja se distanță de mine pentru că eu eram doar o copilă de-a 3a și ea era ,, prea matură pentru mine”. Am mai vorbit după dar foarte rar. Și ea fiind acum a 12a nu mai băga persoanele în seamă dacă nu erau populare. Am intrat în clasă și primele 2 ore de română au decurs normal. În a 2a oră chiar am început să mă plictisesc de ascultat așa că mi-am lăsat gândul să plutească în câte direcții. Am luat-o pe Diana și am mers la Cosmin ( prietenul ei cel mai bun ) în clasă. Cosmin era cu un an mai mare decât noi, el fiind intr-a 11a, era un băiat de gașcă și cred că Dianei îi place de el dar am să o întreb când vom fi singure. Am intrat în clasă și am dat acolo de Cătălina, o fată care este din nefericire în clasă cu noi. Nu e prea fițoasă dar este genul de fată care este obișnuită să aibă totul la picioare și dacă o întrebi despre cum și-a petrecut vacanțele sau chiar weekend-urile vei auzi clar în ce țară a fost, cu ce vedetă s-a întâlnit și alte porcării pe care abia așteaptă să le povestească.

Am mers la Cosmin și Diana a sărit ( pe bune, chiar a sărit) pe el. Eram șocată, la fel ca Cosmin... dar e mai nebună ea așa că presupun că trebuia să mă aștept la asta.

---Cum au decurs întâmplările---

- Deci, ce mai e nou? Nu te-am văzut weekend-u ăsta și nici nu ai răspuns la mesaje, unde ai umblat? * îl întrebă tristă Diana pe Cosmin bătând ușor cu degetele în bancă*

- Scuze, a trebuit să merg la mătușa Medeea să văd ce mai face, știi că este însărcinată și mnah, cum Paul nu este acasă mama mi-a spus să o mai vizitez.

- A...mda, ok.

- Avem un coleg nou apropo.

- Cine? *am întrebat eu fiind curioasă*

- Unu, Todd. Cică s-a mutat de curând aici.

Când l-am auzit mi s-a pus un nod în gât.

- ăăă... Haide Diana, trebuie să plecăm. *am spus și am plecat de acolo neașteptând-o pe Diana care răcnea după mine*

- Hope? *am auzit din spatele meu și am înghețat repetând în mintea mea „ Te rog să nu fie cine cred eu că e, te roog”. Dar... ca de obicei, norocul nu era de partea mea. M-am întprs și l-am privit.*

-ă, bună.

- Ce faci? Nu..

*nu l-am lăsat să continue*

- Știu, scuze dar am adormit și când m-am trezit era deja prea târziu, îmi pare rău că te-am făcut să aștepți, chiar îmi pare rău.

-ăă...ok dar eu vroiam să spun: Nu știam că faci școala aici.* a spus și a chicotit făcând o mică gropiță adorabilă*

-A. *atât am reușit să rostesc, apoi m-am făcut roșie la față și îmi doream să fiu oriunde numai nu acolo.*

- Păi, dacă ești liberă ai putea veni în seara asta.

-Ămm,..da, ok. Voi veni.

- Promiți că nu mai adormi? * a spus și apoi a început să râdă...de mine probabil*

- Promit.* am rostit aproape în șoaptă apoi am făcut stânga-mprejur și am mers în clasă unde am fost luată la întrebări de Diana*

- Și cum l-ai cunoscut?

- E vecinul meu.

- E drăguț.

-Este? *am întrebat șocată...oare chiar este? Nu m-am gândit la asta până acum. Nu l-am privit în felul ăla...sau l-am privit și nu mi-am dat seama...*

- Dăă. Normal că este, nu ai ochi? Și se uita drăguț la tine. Ai văzut ce gropițe drăguțe face?

- Taci mă. Ție îți place de Cosmin nu de el. *și apoi am conștientizat ce am zis*

- D-de unde ști? * nu am mai văzut-o pe Diana cu obrajii mai roșii de atât niciodată*

- Se vede.

-Oare el mă place? Adică suntem prieteni foarte buni și vorbim despre orice dar, despre asta nu.

- De ce nu îl întrebi dacă îi place de vre-o fată.

-Așa o să fac...cred.* era nehotărâtă, și o înțelegeam perfect. E greu să îți dai seama dacă un băiat anume te place, niciodată nu poți știi ce este în mintea unui băiat*

Doamna profesoară de istorie a intrat în clasă și ne-a spus că în sala multimedia se rulează un film și trebuie să mergem acolo din spusele dirigintei, asta însemna că scăpăm de oră.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 08, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

HURTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum