Christmas eve

67 2 0
                                    

"Hallo Alex," ze geeft me een kus op de wang, "ga je Robin gaan helpen? De auto staat daat." Ze wijst haar zwarte Citroen aan de overkant. Ik wandel naar haar auto en zie Robin achter de auto staan. 

"Hey Rob, met wat kan ik helpen?" Hij schrikt een beetje als ik begin te praten. Hij komt met zijn bovenlichaam uit de koffer van de auto. Zijn haar is nog niet gedaan en de kleren de hij aanheeft, zijn ook nog niet voor vanavond. 

"Hi, hier deze is niet zwaar." Hij geeft mij een koffer, maar voordat, geeft hij mij een knuffel en een kus op de wang. De koffer is zeker niet zwaar en ik denk dat het kleren zijn. Er staan nog veel meer zakken, dus ik neem twee kleine in mijn rechterhand. We gaan samen naar de voordeur en zetten de tassen en koffers in de keuken. Robin gaat nog een laatste keer om nog een zak te halen en de auto te sluiten. 

------

We hebben alles al klaar, het eten en de tafel, we moeten alleen alles over een uur in de oven zetten en dan zijn we helemaal klaar. Robin en Maxim zitten nu aan de computer een spelletje te spelen. Ik ga nog eens naar boven om mijn twitter te controleren. Er heeft iemand op één van mijn tweets geantwoord. Het is op mijn tweede tweet dat ik naar Louis heb gestuurd. Hopelijk is het Louis zelf! Ieeep!!! 

Het is een directioner, ze heeft me gestuurd dat mijn tweet super cool is en ze voegde het toe aan haar favorieten. Er zijn nog een stuk of tien die het hebben toe gevoegd. Het is niet Louis, maar ja... Ik hoor de deurbel beneden, Het is mijn vader.

"Ik kom, ik kom..." Mijn tante rent naar de deur. De deur gaat open en ik hoor mijn vader praten. Ik zei toch dat hete mijn vader was. 

Ik check de twitter van Harry.

I'm coming, I hope you'll be there when I come!

Harry Styles @Harry_Styles

"Alexandra, kom helpen! Het is nog een halfuur." Mijn vader roept mij. Beneden ruikt het al heerlijk! In de keuken staat alles al klaar om naar de living te brengen. Als ik de borden op tafel zet, vraag ik Robin om me te helpen. Rob en ik zetten alles op tafel en als we net klaar zijn, gaan we ons omkleden. Ik doe een zwarte jurk aan. Amelia heeft deze nog niet gezien, hij is nieuw voor vanavond. Ik ga naar beneden en zie dat iedereen al klaar is. Rob heeft een zwarte pak aan, bijna hetzelfde als die van Maxim. Er belt iemand aan de deur. Max springt letterlijk van zijn stoel en rent naar de deur.

"Ik ga al, ik wil open doen!" roept hij terwijl hij voorbij rent. Maxim opent en ik hoor tante Susanne samen met nonkel Alfred en Lisa binnen komen. Ze groeten iedereen en Max leidt  ze naar de living. Ze geven mij een kus op de wang en gaan op de zetel zitten. Na een paar komen er nog binnen. Rond acht uur is iedereen er en we gaan aan tafel zitten. Ik zit naast Maxim en nonkel Steven. Het is alles behalve stil aan tafel. Iedereen praat met elkaar en maakt grapjes. Als iedereen klaar is met eten, stelt Evi voor om de cadeautjes te openen.

Alle kinderen krijgen speelgoed. Evi, Lisa en Lotte krijgen poppen, kinderschmink en kleren. Tobias, Lion, Anton en Maxim krijgen Auto's, lego en veel meer jongens dingen.  Als laatsten doen Robin, Arthur en ik de cadeaus open. We hebben besloten om samen open te doen. Als we het papier eraf scheuren, gaat de bel. Iedereen is her, dus eigenlijk moet er niemand meer komen. Het zijn misschien de buren die iets nodig hebben. 

"Ik doe wel open, ga maar verder. Ik ben zo terug." Ik loop naar de deur. Als ik de deur open, is het aan het sneeuwen. De weg is al bedekt met een laagje sneeuw en je kan door de lantaarns zien dat het sneeuwt. Het is prachtig. Ik ben helemaal vergeten dat er iemand voor mij staat.

Het is een man, hij is groot. Zeker tien centimeter groter dan ik. Ik kan niet echt zien wie het is. Ik voel de wind en laat de man binnen. De man veegt de sneeuw van zijn jas. Wanneer hij dat doet, ruik ik een zoete geur. Een zoete geur die ik al eerder heb geroken. De mand doet zijn kap af. Daar staat hij dan, in mijn huis, de enige echte Harry Styles. Harry Styles!!!!!

Teddy (Harry Styles - Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu