5 idiots

61 2 0
                                    

Als de auto beweegt, zie ik een eindje verder super veel mensen staan. Het is twaalf na zes, We stonden ongeveer een half uur in de fille. Iedereen heeft schmink op hun gezicht.

We love you 1D / Niall / Harry / Zayn / Liam /Louis of gewoon <3 <3 <3

"Ik heb mijn oogpotlood mij, als het nodig is?" Amelia kijkt me angstig aan. Ze hoopt dat ik nee zeg. En dat is ook wat ik ga doen. Ja, ik ben een Directioner en zou het eigenlijk moeten doen, maar nou en? Ik zal zeker een week nodig moeten hebben om het eruit te wassen, daar doe ik het niet voor. 

"Nee, daar doe ik niet aan mee." Amelia zucht van opluchting en er verschijnt een glimlach op onze gezichten. Wanneer we bij de parking zijn, lopen er een tiental meisjes mangs onze auto. We moeten even wachten om te kunnen uitstappen. De ingang zelf kunnen we niet zien door de menigte. Als we na een half uur wachten binnen zijn, is het overweldigend. Het podium is mega groot en overal zitten al mensen. We gaan naar beneden, naar onze staanplaatsen. Daar juist voor mij zullen ze staan zingen over twintig muniten. Ik sta nu voor het podium ts springen en te gillen. Amelia probeert me rustig te houden, zonder succes. Dat flesje cola die ik tijdens de film dronk, moet er nu uit. 

"Ik moet even naar het toilet. Ben zo terug."  Als ik door de linker deur wandel, is de hang leeg. Ik zie geen plaatjes naar waar ik naartoe moet, dus ik ga dan maar naar rechts. De muren zijn wit en het vloer grijs. Er zijn maar drie deuren en dan kun je nog verder gaan. Het is net een labirinth, dus ik klop aan. Ik wil niet verdwaald raken, dus is kan ik wel hulp gebruiken. 

"Uhmm, hi, who are you?" Eline opent de deur. Ze glimlacht en ik weet zeker dat ze goed is voor Niall.

"I think I'm a little lost, do you know how to get back? I just wanted do go to the bathroom." Eline kijkt in de kamer en laat me binnen. Ze doet een deur open die naar een badkamer lijdt. Ik bedank haar. Op het kastje met handdoeken staat een foto van Niall en Eline. Ik heb deze nog niet gezien, ze hebben het vast zelf getrokken. Wanneer ik uit de badkamer kom, staat Eline voor de tv een staart in haar haar te maken.

"Thank you, Eline. Do you know how I get back?" Ze knikt en we gaan samen naar de deur vanwaar ik kwam.

"It was nice to meet you, I hope you enjoy the concert!" ze heeft me een knuffel en keert terug. Ik ga naar binnen en zie Amelia praten met een paar andere meiden. De zaal zit al helemaal vol. Iedereen zit te roepen en te gillen. Door de luidsprekers wordt er gezegd dat het concert over vijf minuten begint. 

"Daar is ze! Alex, je was wel lang weggeweest!" een paar zeggen hallo tegen mij. Ik weet zeker dat ik geen van hen ooit heb gezien. De vier heten Emma, Nadja, Ellen en Sofie. Ze gaven me hun twitter, instagram, tumblr en facebook. 

Het concert begon. Ik was verstijfd, ik kon niet bewegen en er kwam niets meer uit mijn mond. Ik stond daar maar te staan en te kijken hoe Liam, Zayn, Niall, Louis en Harry het podium in beslag namen. Je zou denken dat iedereen zou staan roepen, maar het was niet zo. Er werd wel geroepen, maar heel weinig. Iedereen zong mee en danste. Het is ongeloofelijk! Amelia filmt alles en ik hoop dat het nooit zal ouden.

Het concert was prachtig! Eigenlijk was het ook heel raar. Toen Niall even niet moest zingen, bracht hij popcorn en water. Al snel vloog popcorn over ons. De kartonnen emmers deden ze over hun hoofden en na een tijdje boksten Liam en Louis tegen elkaar. Zayn viel door het water op het podium en Harry liep met een cactus rond. En ik heb geen verklaring voor deze dingen. Nadat het concert afgelopen was, riep Liam in zijn microfoon dat wa geweldig zijn en dat hij blij is dat ze in België konden optreden. We konden maar als laatste uit, dus was bijna iedereen al weg. De jongens kwamen naar buiten en we konden ze om een foto en handtekening vragen. Ik en Amelia hebben een handtekening van Niall en Louis, en een foto met Zayn, Louis en Niall. 

Ik zal deze dag nooit meer kunnen vergeten! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dankje wel voor het stemmen! 

Als er vragen zijn, mag je ze altijd stellen. Mijn twitter is : @1393Directioner

xx Youlia xx

Teddy (Harry Styles - Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu