Birthday

56 2 0
                                    

Ik grijp het en ren terug. Mijn evenwicht geeft het op en ik val op mijn handen en knieën. Ik ben net op tijd. Ik voel de auto achter mij voorbij rijden. Ik ben er zeker van dat hij te snel reed. Als ik niet had gewaagd om het te gaan halen, zou het nu in duizend en één stukken rondvliegen. 

Als ik weer terug op mijn benen sta, zie ik wat het is. Het is zacht, heel zacht. Het is een beer, een grote pluchen beer. Het is gelukkig niet vuil geworden, het is wel wat versleten. De beer is zeker niet nieuw, het is vast van een kind geweest. 

Binnen zet ik hem op de stoel en blijf ik ernaar staren. Het is een mooie beer. Vroeger had ik ook veel beren. Ik gaf ze altijd een naam, maar bij deze beer wil ik het niet. Het is net alsof ik geen recht heb om hem een naam te geven, of zelfs aan te raken. Ik zou hem beter verstoppen, voordat Max hem ziet. Ik ga naar mijn kamer en zet hem ik mijn kast. Er zal vroeg of laat iemand hem zoeken. Ik neem hem nog eens in mijn handen. De geur is zoet, iemand hield hem nog niet lang geleden vast. Ik ruik er nog eens aan, om de zoete geur niet te vergeten en zet hem terug.

 Vanavond is het Kerstavond, dit jaar vieren we het bij ons thuis. Over ongeveer zes uur, komt mijn neef en tante om te helpen voor vanavond. 

"Shit..." Ik zeg het per ongeluk luidop. Het is vandaag Louis zijn verjaardag. Ik moet iets tweeten. Jha ik weet dfat hij het misschien nooit zal zien, maar wat moet, dat moet. Ik neem mijn laptop uit mijn tas en druk op de knop. Waarom moet het zo traag gaan? Wanneer mijn bureaublad eindelijk tevoorschijn springt, doe ik twitter aan. 

@Louis_Tomlinson Happy Birthday!  I hope all your wishes comes true! x :)

@Louis_Tomlinson : On your special day, today, I wish to tell you that you are the prince of our world. May you always keep shining...! x


De laatste heb ik twee dagen geleden op het internet gevonden en moest ik direct aan Louis denken. Ik kijk bij de andere, of zij ook al iets hebben gestuurd. Liam en Niall hebben hem een Happy B-day! gestuurd. Zayn heeft sinds gisteren niets gestuurd, en Harry stuurde dit:

Where did I lose you? I miss you, hope I'll find you back!                                                                   

Harry Styles @Harry_Styles

Het werd een paar seconden geleden gestuurd, maar er zijn al honderden die hebben gereageerd.

What did you lost? x

Follow me Harry! x5                                                                                                                  

Can we help you? Is it someone you lost on twitter? We can help you with that! xx                      

Pleas Harry, retweet me x32                                                                                                                              

I hope you find it! x                                                                                                                                              

.....

Ik controleer wie mij volgt en of iemand mij iets gestuurd heeft en log uit. 

"Gisteren was een geweldige avond! Ik ben echt een fan van die gasten!" Amelia is wakker. Ze gaat gaan zitten en laat het dekken op de grond vallen. Amelia is alleen meegegaan naar het concert,... omdat ze eigenlijk wel naar elk concert zou willen meegaan. Ze vond dat One Direction wel goed kon zingen enzo, maar een fan, dat heeft ze nog nooit gezegt. Wanneer ik dat hoorde, moest ik glimlachen. 

We gaan naar beneden en Amelia gaat naar de badkamer. Terwijl zij zich klaarmaakt, zet ik koffie. 

"Ik ga mijn koffer alvast maken... mmm, dankje!" Ze neemt de koffie die ik heb klaargezet en gaat naar boven. Ik hoop dat ze niet morst. We mochten altijd eten en drinken meenemen naar boven, maar we moeten het zelf opruimen als iets vuil wordt. En als Amelia nu iets morst, zal ik het ook moeten kuisen en koffie gaat er niet echt makkelijk uit. Sofie, de moeder van Amelia, zal over een uur haar komen halen. Ze gaan naar Zwitserland voor twee weken. Gelukzak! 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat iedereen het goed vindt....

xx youlia xx

Teddy (Harry Styles - Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu