Hot Chocolate

48 4 1
                                    

"We need to leave, Harry." Paul staat in de deuropening van de keuken. Ik kijk op van mijn warme chocolademelk en hoop dat het een grap is. Paul kijkt heel serieus en Harry slaat een zucht.

"Really?" Harry zal vertrekken en ik zal nooit meer iets van hem horen. Paul zijn telefoon trilt en hij neemt op. met een knik in Harrys richting verdwijnt hij.

"So, that's it?" Ik kijk Harry vragend aan. Zou hij ja antwoorden? Is dit het? Een paar dagen plezier en nu elkaar nooit meer zien? Ik weet dat hij toch geen tijd gaat hebben voor mij, maar ik zal hem missen, heel hard missen.

"I guess.." hij neemt nog een slok en zet zijn mok in de vaatwasser. Net op het moment dat Harry weer tegenover mij wilde gaan zitten, roept Paul dat Harry zijn spullen moet pakken, omdat er over tien minuten een auto zal zijn.

Tien minuten, ik zal hem nog maar tien minuten zien. Ik wil niet dat hij vertrekt, ja hij was hier helemaal niet lang, maar ik wil dat hij blijft, voor lang.

Binnen juist vijf minuten word er buiten getoeterd. Als ik uit het raam kijk,  zie ik een donker blauwe auto met zwarte ramen.

"Harry, we need to go! The car is here." Paul sluit de deur achter hem en vertrekt richting de auto. De voetstappen op de trap van Harry tellen af totdat hij vertrekt. Mijn ogen worden gevuld met tranen en ik probeer ze zo snel mogelijk weg te krijgen.  Als Harry in de keuken is, kun je niet meer zien dat ik zojuist bijna gehuild had.

"Thank you for everything, really. I hope we can meet each other soon." Echt? Hij geeft me een stevige knuffel en gaat naar buiten. Ik ga in de deuropening staan en kijk toe hoe hij instapt. Eerst de beer en dan hij. Hij zwaait nog eens en glimlacht. Flauw glimlach ik terug en wacht tot ze uit de straat zijn voordat ik de deur sluit. Eenmaal binnen stromem de tranen over mijn wangen en zit ik al gauw op de vloer.

Max komt slenterend naar me toe gelopen. "Wat is er zus?" Hij gaat naast me zitten en legt zijn hoofd op mijn schouder.

"Niets, wat wil je gaan doen?" Hij gaat voor mij zitten en staart me met een brede glimlach aan.

"Kom mee!" Hij sleurt me de trappen op. Nog nooit eerder heb ik gemerkt dat mijn broer zo sterk was voor zijn leeftijd. Hij gaat gaan zitten op zijn bureaustoel en start de computer op. Mij geeft hij een teken om naast hem te komen zitten op de krukje. De kruk zit eigenlijk best wel goed. Wanneer de computer opgestart is, komt er een venster op de scherm. Skype. Oké, simds wanneer heeft mijn broertje skype? Bovenaan staat zijn naam: Batman! Hij heeft nog nooit Batman gezien. 

"Hoe kom je aan skype?" Maxime kijkt me aam en legt het me uit net alsof ik de domste aap ter wereld ben.

"Hazza heeft dit gedaan. Hij heeft gezegd dat ik dan zo met hem kan praten wanneer ik wil. Als ik problemen heb, mocht ik hem bellen." Harry? Heeft Haary dit gedaan?

--------------------------

Ik weet dat ik suuuuuper lang niet heb geschreven, maar ik hoop dat ik nu iedere week meer dan één keer kan oploaden.

Stem als je het leuk vond, her deurt maar een seconde ;)

Je mag ook altijd je mening geven :)

xx Youlia xx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 01, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Teddy (Harry Styles - Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu