PART 11[^_^]

116 4 29
                                    

Yoongi/Suga P.O.V

"Macam ni...kitorang ada hal dengan cikgu..pastu tiba2 Hoseok menjerit..tulah kitorang tau kau kat sana..."

"Ooooooo~~~"kata HyunRi membuat mulut oooo.

"Kau tahukan aku suka kat kauu..."

"Hmmmm..jadi.."kata HyunRi.

"Kau..kau dah fikirkan tak??"

"Tunggu la dulu...saya belum tahu awak lebih mendalam lagi..saya tak tahu kalau awak nak main main kan saya je ke...."kata HyunRi.

"Aku bukan jenis orang macam tu laaa*pout*"

"Heeee~~~oppa ni cute la~~~"kata HyunRi lalu mencubit pipi aku.

"Aku cute depan kau je..kalau depan orang lain tak swag la."

"Swaggg jee keje oppa.."kata HyunRi.

"And kau panggil aku sunbaenim kat sekolah kay~~"

"Ok👌🏻👌🏻"kata HyunRi lalu membuat gaya tangan macam emoji tu..

"Hyunn~~~kau ok tak???"tanya NamJoon yang tiba2 masuk dalam bilik rawatan.

"Hyun ok je la oppa.."kata HyunRi sambil tersenyum.

Senyum la banyak banyak..comel~~

"Sebab ni la oppa tak nak orang tau Hyun dan HyeMi tu adik oppa dan JungKook."kata NamJoon.

"Ye la oppa ni..jangan la membebel..."rungut HyunRi.

"Ye la...Yoongi hyung..kau bawa si Hyun ni pulang..nanti kitorang je pergi jumpa cikgu.."kata NamJoon..

"Aku lagiii..yelah..Hyun kau pergi naik belakang aku ni."

"Takpe ke???"tanya HyunRi yang serba salah.

"Takpe jom la."

"Yelah.."kata HyunRi lalu naik ke atas belakang aku..

"Kitorang cau dulu..bhaii!!"

Masa perjalanann~~~

"Oppa~~"panggil HyunRi tiba2..terkejut aku..aku ingat dia tido.nasib aku tak ade penyakit sakit jantung..

"Wae??"

"Betul ke oppa suka Hyun??"tanya HyunRi.

"Betul la..Hyun tu je yak asyik cakap nak kenal oppa lebih mendalam lagi.."

"Kalau macam tu..buat la something yang buat Hyun percayakan oppa..."kata HyunRi.

"Tuungu je la.."

Tiba2

"Hyunnn!!!nape Suga oppa bawa kau ni???"jerit seseorang.

"HyeMi~~~ouhh...tadi JungAh pergi sepak kaki aku..."kata HyunRi.

"Ouhh..jom la masuk rumah.."kata HyeMi.

"Kau buat ni macam rumah kau pulak."

"A'a HyeMi -_-"sokong HyunRi.

"Aku gurau je..Hyuna dah ada kat dalam dah.."kata HyeMi.

Dalam rumah.

"Omo!!kenape dengan HyunRi ni??Nape Suga sunbae nim bawa dia??"tanya Hyuna lalu tuduk kan kepalanya kat aku.

"Tak..tadi si JungAh tu pergi sepak kaki aku..kuat gile dia sepak..kaki besi si JungAh tu..BTS sunbaenim jumpa aku sebelum JungAh tu sempat cucuk gumting tu kat urat nadi aku..fuh..seram wehh..dah la dia bawa geng sekali..aku ingat aku mati.."jelas HyunRi.

"Gila ke si JungAh tuu..and HyunRi..nape kau and HyeMi tak nak cakap yang korang berdua ni kaya dan ialah seorang ulzzang??nape korang jadi nerd??"tanya Hyuna bertalu-talu.

Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)Where stories live. Discover now