Kitorang tunggu dengan sabar didepan ER..Omma dah lama balik...Hanya tinggal aku,BTS dan kawan Hyun..
"Heerin,SungYoung,HyeRi..Balik lah..Nanti parents korang marah..Dahlah esok nak sekolah..Balik sekolah korang datang balik k?"kata HyenBi.
"Ha'a..Baliklah.."kata Hyuna dan Hyemi.
"Tpi..Unnie mcm mane??"tanya HeeRin.
"Kitorang takpe..Korang balik..esok sekolah tolong cakap dengan saem homeroom kitorang k?"pujuk HyeMi.
"Arasseo..Tpi janji kalau ada apa2 berita cakap dengan kitorang.."kata SungYoung.
"Arasseoo..Unnie janji..Baliklah.."kata Hyuna.
"Ermm..Arasseo..Jom.."kata HyeRi lalu menarik tangan SungYoung dan HeeRin keluar hospital.
"Ermm.Kau orang taknak balik ke??Tak bagus lah kingka menunggu nerd macam ni..Nanti apa pula org kata..Calar maruah kau orang"kata HyenBi dalam nada sinis.
Aku memang arif dengan perangai HyenBi nih..Kalau marah..memang laser betul mulut dia.
"Kau jangan nak biadab sangatlah!!!"jerit YoonGi hyung yang dah meluru hendak menumbuk HyenBi.
"Wae?Nak tumbuk ke..Wah tengoklah..Kingka marahlah.."kata HyeMi pulak..
"Ishh..Janganlah bergaduh kat sini..Hospitallah.."kata Hoseok hyung.
"Wae??Takut ke??"tanya Hyuna sambil tersenyum sinis.
"Dah2..Jangan nak bergaduh.."kata Jin hyung pula.
"Erm..Siapa disini ahli keluarga KimHyunRi atau orang yang rapat dengan dia."tanya DoktorJung
"Saya oppa dia"
"Saya sahabat rapat dia"kata HyeMi lalu menjeling aku.
"Saya cousin dia"kata HyenBi pula.
"Ermm..Saya nak bercakap dengan kamu bertiga..Sila ikut saya"kata DoktorJung lalu pergi ke bilik dia.
"Ermm..HyunRi baik sahaja..Cuma dia perlu ditahan di dalam wad selama 2 minggu sebab darah yang dia hilang terlalu banyak tetapi dengan bantuan dari kawan dia tadi telah membantu juga..cuma..masih banyak lagi darah yang hilang...Dan saya mohon tolong jangan buatkan dia stres atau perasaan dia sedih selama beberapa bulan nih.."jelas DoktorJung.
"Ouh..Boleh kami jumpa dia doc?"tanya Hyenbi.
"Boleh..Cuma dia sedang tidur jadi tolong jangan buat bising."kata DoktorJung.
"Aaaa..Kamsahamnida Doc~~"
Kami keluar dari bilik doktor Jung..Tiba tiba HyeMi menarik lengan aku.
"Chakaman..Nape mesti oppa cakap oppa ni oppa Hyun?Kan ada Hyuna disitu?Nak rahsia terbongkar ke??"tanya HyeMi.
"Oppa pasti Hyuna dapat simpan rahsia ni.."
Aku terus berlalu dari situ selepas menjawab solan HyemI
"Hyung!Macam mana keadaan Hyun?"tanya Jimin.
"Hyun ok jer..."
"HyeMi!!Boleh kita tengok Hyun tak??"tanya Hyuna.
"Boleh..Jom."kata HyeMi.
HyunRi P.O.V
Aku membuka mata apabila terdengar bunyi bising..Aku juga rasa kepala aku ni jadi semakin sakit..Tiba tiba aku dengar ada orang menjerit..
YOU ARE READING
Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)
FanfictionTertulis di tjuk No copycat... Idea ini datang 90% dari otak yang dipenuhi gula dan 10%dari buku.