PART 13 [^_^]

59 5 111
                                    

HyunRi P.O.V

Ting Tongg!!Ting Tong!!

"Who ish there???"

"Hoii!!Bukak pintu ni Hyun!!"jerit seseorang..

"Uishhh!!Berok ke nih??*buka pintu rumah*Waaaaaa!!!HyenBi!!!Bogoshipoyeoooo!!!!"

"Uiii!!Nadooooo!!!"kata HyenBi lalu menyerang aku dengan pelukan bear nya.

"Kau buat pe kat sini??Dengan beg2 lagi..Lari dari rumah??"

"Hoi!!Hengkau ni suka hati jer....Aku pindah sini lah..Tapi member family ai yg laen tinggal kat sana.."jelas HyenBi sambil menarik beg nya yang banyak macam longgokan sampah..K!!Just kiddinggg!!

"Oooooooooooooooo"

"NamJoon oppa mane??"tanya HyenBi yang telah mendarat di atas sofa..

"sukahati mak bapak kau jer landing kat sofa aku..aku mean sofa kitorang..NamJoon oppa dia pergi keluar dengan chinggu dia...tak lama lag-

Ting tongg!!!

"Panjang umur oppa aku!!jap..kau tunggu sini..aku pergi buka pintu..*buka pintu*"

Me:mencelah jap!!sian kau hyun...dari tadi asyik buka pintu jer kerja kau

Kk..sambung balik~~

"Hyunn~~siapa punya kasut ni??"tanya NamJoon oppa sambil menunjuk ke arah kasut HyenBi.

"Adolah..Kwn2 oppa yang lain pun ade??HyeMi pun adee??haa..masok2"

Tiba2

"Waaaa!!!HyenBi!!lama tak jumpa kau!!!"jerit NamJoon oppa .

"Oppaaaaa!!Bogoshipda!!(😏😏😝😝)"jerit HyenBi pulak..dahh..jgn lah terjdi drama kat sini..

HyenBi P.O.V

"Waaa!!Makin handsome lah oppa!!"

"Tengoklah~~Ni kan NamJoon!!"kata NamJoon oppa.

Hok aloh..baru jer puji sikit dah perashan..

"Woi NamJoon..intro lah sikit.."kata seorang mamat yang berambut hitam kebiru2an

"Ha korang..Nih sepupu kitorang..Nama dia YoonHyenBi..HyenBi..ni geng aku and Hyun"kata NamJoon oppa

"Annyeonghaseyo..YoonHyenBi imnida..*bow*"

"HyenBi??Kau ingat aku tak??"tanya seorang yeoja tu.

Ermm..macam kenal..sape eh...Jeon.....Jeon...JeonHyeMi!!!

"HyeMiiiii!!!!wah!!tak sangka kau member dengan sepupu aku!!"

"Korang kenal ke??"tanya Hyun yang sedari tadi hanya berdiam diri(ayat😂😂)

"A'aa..kitorang kawan tadika dulu.."

"Ouhhh.."jawab HyunRi..

"Korang masuklahh.."kata NamJoon

Di ruang tamu..

Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)Where stories live. Discover now