PART 5[^_^]

67 6 3
                                    

Hi~~~lama tak jumpa~~author tengah perah otak smbil berfangirling dekat bts selama tak updated ini...harap maafkan author ye readers~~pasal pertandingan tu author saje je biat sbb nak tambah words😂😂😂btw enjoy!!

Keesokan harinya...

"Hyun!!!!bangun lgi!!!!"jerit monuet yg terlepas dri sangkar...kk.jk..tu HyeMi..

"Bising ah kau ni!!!"

"Mr.Crush kau tunggu kat bwh!!!"jerit monyet itu lgi..

"Tipu kau monyet!!"

"Kau tak caya aku pngil dia!!Suga oppa!!!Hyun tak caya oppa ada kat sini!!!"jerit HyeMi.

"Hyun!!bngun lgi!!dh lwt syg~~"kata suara garau yg tiba2 muncul.

"Apa syg2 nih..geli la oppa!!!*bling bntal kat manusia tuh*"

"Tu lah kau..aku dh ckp kau tak caya...dh pi mndi sana..."kata HyeMi.

"Ye la...korg keluaq la dulu..."

"Cepat sikit..aku tak nak lwt wktu first day sekolah.."kata HyeMi.

"Yela2 pergi sana"

SKIP....(author pemalas kay..)

"K mcm ni plannye..."kata NamJoon oppa.

"Kau ckap dh lwt fu-"

"Dh...tak baik mencarut bagai..."kata Yoongi oppa.

"Kalau aku tk buat cmtu tak sampai la plannye cik oi.."kata HyeMi..

"Dh2cmni plannye...wktu rehat nnti kau Hyun buat2 terlantak Yoongi hyung k..."kata NamJoon oppa.

"What...Tak swag la lantak2 ni..."kata Yoongi oppa.

"So hyung..apa yg kau cuba buat kat Hyun hri tu swag la ye.."kata NamJoon oppa berbaur sindiran..

"Apa yg Yoongi hyung buat ???"tanya JungKook oppa.

"Kau tak ptut dengar...kau tu underaged..."kata NamJoon oppa.

"Hbis tu Hyun???Hyun bwh umur lgi la hyung..."rengek JungKook oppa.

"Oppa ni gedik ah..."kata HyeMi smbil buat muka kat JungKook oppa.

"Dh2..aku hantuk kepala sorang2 nnti..ok..Hyun buat2 lantak Yoongi hyung..lepastu Yoongi hyung ckp la takde mata ke??lepastu Hyun cakap la cheongsohamnida..pastu(nnti la author smbung..tak best la kalau tulis kat sini terus kan..)ok??jom pergi sekolah"kata NamJoon oppa.

Di sekolah....

"Korg jln la dulu...kitorang jln lps korg"kata NamJoon oppa..

"Ok boss!!jumpa nanti.."

-weh..bdk baru ke??nerd la dorg dua tu kan...pakai kaca mata tebal...
-ye la kan..cne boleh masuk sekolah ni??
-mungkin sbb biasiswa kot...

Sabar je la Hyun..u can du it...

(Dorg pakai baju seperti di bwh..ni Hyun punya)

(Ni HyeMi punya)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Ni HyeMi punya)

(Ni HyeMi punya)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


K..baju dorg tak mcm nerd sangat pun...bdk sekolah tu je gediks tak tentu pasal...kk..back to story

Dlm kls baru...

"Annyeonghaseyo!!Hri ni kita ada murid bru...sila msuk MissKim n MissJeon.."kata MissPark.

"*masuk dlm kelas diikuti oleh HyeMi*"

"Sila perkenalkan diri.."kata MissPark.

"Annyeonghaseyo....jeonun KimHyunRi imnida~~*bow*"

"Annyeonghaseyo...jeonun JeonHyeMi imnida~~*bow*"

"Korg ada pertalian darah dgn leader kingka sekolah dan maknae dorg ke??"tanya seorang murid perempuan yg curious...punya banyak la murid lain yg Kim n Jeon dorg jugak kena..

"A-aniyo..kitorg tak tau pun sape ahli kingka tuh..."kata HyeMi...

"Okla..."kata murid perempuan tu..

"Ok miss berdua dipersilakan duduk ye....Miss nak pergi meeting dulu.."kata MissPark lalu keluar kelas.

"Annyeonghaseyo...jeonun AhnJungAh imnida~~saya ialah president kls nih..."kata seorang yeoja berambut kaler pink.

"Annyeonghaseyo...."

Bkn ke ni gf NamJoon oppa ke??

"Kalau korg ada apa2 pertanyaan sila tanya saya ye.."kata JungAh dgn senyuman yg fake ke manis ke aku tak tau la...

"Arasseo..."

JungAh P.O.V

Nape yeoja ni nmpk familiar eh...bkn ke yeoja ni yg cuba nak kiss Suga oppa hari tu..muka dia mcm muka NamJoon oppa jugak la...entah lah...aku tak kisah..aku dh jlnkan tugas aku....



Annyeonghaseyo!!!!cne chapter nih??sorry ye..chap pendek..kepala author holang idea sbb terhantuk semasa author slip into the bts life...muehehehhehhehe..ok ni la terjadi jika kita terhantuk semasa slip into the bts life...kk..author dh sewel gilos!!!Inilah terjdi..jadi jangan terhantuk smasa slip into the bts life...ok author akan berhenti sampai sini je..nnti melalut pulak lahai...annyeong!!!abaikan aje..

Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)Where stories live. Discover now