Haloooooooo~~~Hari tu Hayoon tak sempat nak habiskan yang hujung hujung tu sebab mak ayah Hayoon balik rumah selepas beli minyak.Kan malam tu malam sekolah.Hayoon kalut sangat lepas tu terus publish 😂😂.K~~Enjoy~~"Op-Sunbaenim...Takpelah..Biarkan dorang tuh..Memang kitorang tak layak nak duduk dengan kingka macam korang.."kata HyeMi.
Hok aloh HyeMi nih..Berdrama pulok..
"Kitorang makan dekat tempat lainlah..Jom HeeRin ,HyeRi..Kalau sunbae nak ikut..ikut lah..Tak hadap kitorang nak makan dengan dorang nih.."kata SungYoung lalu pergi ke meja lain dengan HeeRin dan Hyeri..Dan aku pasti yang dia maksudkan sunbae ialah kitorang..bukan BTS.
"Hyun nak ikut dorang.."
"Ermm..Aku ikut Hyun lah.."kata HyenBi lalu diikuti dengan Hyuna dan HyeMi.Kitorang sama sama berjalan ke arah meja SungYoung dan yang lain.
YoonGi P.O.V
Aku melihat Hyun dan kawan dia yang lain pergi duduk dekat meja SungYoung dan yang lain.Aku berdiri.
"Aku nak makan dengan HyunRi..Korang makan lah dengan tepung 1000 inci nih.."
"Hyungg!!!Nak ikut!!"kata Hoseok.
"Yah!!Tunggulah kitorang!!"kata NamJoon lalu mengikuti kitorang.
"Korang makanlah sini ye..Malas nak layan korang."kata TaeHyung diingin lalu mengikuti kitorang ke arah meja Hyun and the geng.
"Eikkk...Taknak makan dengan Queenka tadi?"tanya Hyun sinis.
"Kau ni...Takde orang nak makan dengan monster tepung 1000 inci.."kata Hoseok.
Kitorang hanya tersenyum kecil.
"Dah dah..Makan cepat..kitorang nak balik jelas dulu..Takut kena serang oleh monster tepumg 1000 inci yg korg ckp tuh.."kata HyenBi lalu pergi diikuti oleh Hyuna,HyeMi dan Hyun.
"Ermmm..Sunbaenim..HyeRi pergi dulu..."kata HyeRi lalu pergi.
"Kitorang pon..Jumpa nanti..Annyeong.."kata HeeRin lalu menarik tangan SungYoung.Manakala SungYoung hanya mengikuti saja.
"Dorg majuk ke?"tanya fetus JungKook.
"Ntahlah...Makan dulu..Nanti fikirkan cara nak pujuk dorg.."kata Jin hyung.
Waktu balik...
"Hai Suga oppa~~"kata JiHyo sambil mengenyitkan matanya.
"Erkkk...Sape oppa kau..Bluekk..dahlah pakai bedak 1000 inci..jerebu nanti..nak muntah aku dengar kau.."
"A'a...Hyung!!Tuh dorg tuh..Jom pergi kat dorg!!"kata JungKook lalu berlari ke arah sekumpulan perempuan..Tetapi..belum sempat JungKook sampai..sekumpulan lagi perempuan datang dan menampar salah seorang daripada budak perempuan dalam group perempuan satu lagi.
JungKook P.O.V
Aku terus berhenti apabila melihat apa yang terjadi kat depan mata aku...Tzuyu..tampar HeeRin.
"Yah!!Kau buat apa hah??Apa hak kau nak tampar dia??!!"
"O-oppa..Sbenarnya..."Tzuyu tergagap gagap sambil melihat aku.
YOU ARE READING
Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)
FanfictionTertulis di tjuk No copycat... Idea ini datang 90% dari otak yang dipenuhi gula dan 10%dari buku.