Hai korggg~~~author dah kembali....pasal yg top5 tu..tkde sorg pon nak join keee~~~~okkk...author tau la ff ni boring kan...tu yg takde nak masuk tu...tkpe nanti author sendiri yg cari watak2....dgn ini!!!disahkan top5 telah ditutup~~~~ENJOYYY~~~~
"Weh Hyunn....kau bukak cite annabelle ni apa psal!!!bukan ke kau ni penakuttt keee....nnti tak psal2 aku kene teman kau pergi tandas!!!"bebel ahjumma HyeMi pulak dahhh..
"Tengok je laaa.."
Ok...aku nak cop tempat duduk tengah..
"Boleh tak aku duduk sini??"tanya seseorang...
Pulak dahhhh...tkde tempat lain ke hang nak duduk...dah la aku ckp takanak tengok muka dia buat masa sekarang...dorg ni mcm sengaja je suruh si 'dia' ni duduk sebelah aku...
"Dudklah...."
Nak tau seseorang tu sapeee?????tak payah beritau la...korg mesti tau..kedudkan nya mcm ni..
TV
Meja
Atas lantai-Jimin oppa JungKook oppa HyeMi TaeHyung oppa
Dekat sofa-Hoseok oppa Yoongi oppa aku NamJoon oppa Jin oppaNi la masalah aku ni....aku mesti peluk seseorang kalau tengok cite camni..dah la gelap..huwaaaa...kalau nak peluk namjoon oppa..die peluk jin oppa...takkan la ku nak peluk org sebelah ni...hishhh...tkpe la...sabar je..
"Hyun tkut ke???nak peluk oppa???"tanya Yoongi oppa yg meng'offer' lengannya.mcm tahu2 je...
"Eh takpe2*smile*"
"Ok.."kata Yoongi oppa lalu kembali tengok skrin tv.
(Cite annabelle ni camne eh???author tak pernah tengok😂😂penakut)
Setiap kli benda menakutkan muncul mesti aku terpeluk org sebelah niii...sampai tak sedar aku tertido
YoonGi P.O.V
Elehhhhhh..budak ni tdi jual mahalll....tido lah pulakk..kau ni suka tido waktu tengahhari ehhh...tido jugak laaaaaa~~~~~~
Me:elhh..tdi ejek orgg
Yoongi:elehh...senyap je la budakk...teruskan menuliss..
Me:nasib kau suami aku kalau tak dah dipancung dahh...Okkk....author merapuu...back to the story..
Selepas beberapa jam kemudiannnnn
"Wuuu~~~sawitnyee Yoongi hyung dgn Hyunnn"
"Woiii..kau ni jangan la bising sangat...kang bangun budak dua orang tu ha.."
"Woi...cepat amik gambar cepat...dapat kite ugut Yoongi hyung nanti""Korang ni nape hahhh"
Ha...hambik korang..aku dah mengganas ni..jadi hulk nanti.
"Ooooomak kau hijau"latah Jimin yang tengah mengambil gambar menggunakan fonnya tu.
"Woiii..mane ade mak aku hijo..bak sini fon kau tu..aku buang gambar tu..kalau kau tak buanggg*acah acah potong kepala*"
"Sori hyungggg~~~tak nakkkkkk"jerit budak yang tidak cukup kalsium itu lalu berlari mcm org sewel di sekeliling rumah.nasib rumah dorg ni besar kalau tak memang budak Jimen tu dah melekat kat dinding dah.
YOU ARE READING
Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)
FanficTertulis di tjuk No copycat... Idea ini datang 90% dari otak yang dipenuhi gula dan 10%dari buku.