Abaikan gambar diatas yeoreobundeul~~
Di amusent park
"Yeayyy!!!O yehh!!"jerit Hoseok oppa yg dh excited bebenor.
"So..pergi dengan pasangan masing2 ok?"kata NamJoon oppa.
"Arasseo!!"jerit semua.
No one P.O.V
Situasi HoHyun (Hoseok & Hyuna)
"Errr..Hehehe..Awak nama ape?"tanya Hoseok.
"Name saye LeeHanMi..Tapi boleh panggil Hyuna jer.."kata Hyuna malu2.Alah Hyuna nih.Shy shy cat pulak die~~
"Hyuna boleh panggil saye Hoseok oppa jer~~"kata Hoseok sambil menunjukkan smiling faceunya yg digilai ramai yeoja.
"Okay~~Hoseok oppa nak pergi mane dulu??"tanya Hyuna.
"Hyuna nak pergi rumah hantu tak??"cadang Hoseok pulak.
"Hoseok oppa tak takut ke nanti??"tanya Hyuna yang sememangnya tahu Hoseok sebenarnya penakut.😂😂
"E-eh.T-Tak-takdelah.."nafi Hoseok yang control macho.
Hoseok:Yah Hayoon!!mne ade aku control macho!!
Me:Iyelah tu abe Hoseok oi!
Back to the story"Yelah tu~~"kata Hyuna lalu menjelirkan lidah dan melarikan diri ke tempat rumah hantu.
"Yah Hyuna!!"jerit Hoseok lalu mengejar Hyuna.hek eleh...perashan romantik lah tu🙄🙄
Situasi NamYoung (NamJoon&SungYoung)
"Ishhh!!Kenapelah mesti dapat kau!!"rungut SungYoung dengan muka cemberutnya.
"Bersyukurlh wahai yeoja.."kata NamJoon perlahan.
"Kau nak pergi mane nih??"tanya SungYoung setelah menyedari mereka berjalan tiada hala tuju..Ish ish ish..
"Kau nak pergi mana??"tanya NamJoon balik.
"Alah kau nih!!Aku tanya kau,kau tanya aku balik..Sekeh kang!"ugut SungYoung.
"Jom pergi benda yang pusing2 tu nak tak?"cadang NamJoon.
"Sukahati kau lah NamJoon....Jom!"kata SungYoung lalu menarik NamJoon.
Situasi SeokHyen (Jin&HyenBi)
"Oppa!!!"panggil HyenBi riang.
"Nak pe cha-I mean HyenBi?"tanya Jin malu sebab sikit lagi die nak panggil HyenBi chagi~~>_<
"Nak cotton candyy!!"rengek HyenBi.
"Aduhai..Nape lah aku dapat pasangan yang berperangai macam kanak-kanak.."keluh Jin pula.
"APE?!!Taknak geng oppa!!"kata HyenBi lalu tinggalkan Jin.
"Sudah.."kata Jin lalu berlari ke arah HyenBi.
Situasi JungRin(JungKook&HeeRin)
YOU ARE READING
Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)
Fiksi PenggemarTertulis di tjuk No copycat... Idea ini datang 90% dari otak yang dipenuhi gula dan 10%dari buku.