Author P.O.V
"Kyaaaaaa~~~~~~>_<Yoongi opppaaaaaaaaa!!!"
"Jimin oppa marrryyyyyy meeeeeee!!!!!!!!"
"Bangtaaaaannnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!"BTS pon masuk kedalam sekolah dengan bangganya!!ecehh riak..
BTS:kau ni satu hari tak mengarut boleh tak
Me:mana aci 1 lawan 7
BTS:aci kat indiaa~~~~
Me:potong gaji korang!!!dah cut cutBack to the story
"Hai sayang sayang ku semuaaa~~~~"laung Jimin secara tiba2
"Kyaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~"jerit pelajar perempuan..pastu pelajar lelaki pon buat muka 'tak guna punya yeojachinggu curang TT'
Me:takpe aku paham perasaan korang wahai manusiaa..
Ok miannn>_<.author takde idea sebenarnya~~tu yg merepek ni..back to the story
"Woiii..kau ni tak habis habis lagi mengorat pelajar perempuan kat sini..dorang ni semuanya fans aku jeh"kata TaeHyung lalu menge'felip' rambut nya
"Perasannnn~~~dorang ni fans aku~~"kata Hoseok pulak.
"Dah dahh!!korang ni kalau tak bergaduh sehari tak sah ke hah???"tegur Jin lalu mengetuk kepala budak2 tu menggunakan senduk dyo yang datang dari mane entah..
"Jin..bawa sini aku punya senduk tu balik..nanti bebudak kat dorm tu lapar pulak.."kata dyo yang muncul secara tiba2
"Nah..tengkiu sebab pinjamkan"kata Jin lalu memberikan senduk dyo kepada dyo (ayat apakah yini?? 😂)
And muka semua orang was like 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚 ok author tak tau pon apa kegunaannya emoji fullmoon ni..ok..stop merapuuu.
Back to the story"Ehh.Hyeri~~~~"kata Jimin lalu melambaikan tangan nya kepada seorang pelajar perempuan.
"Jimin sunbaee~~~nape panggil??"tanya Hyeri.
"Takdee..ha perkenalkan la diri awak kat member Jimin ni"kata Jimin.
"Aaaa..Annyeonghaseyoo~~ParkHyeri imnida~~^^panggawoyo"kata Hyeri lalu membuat tanda peace.
"Woi Jimin..sape yeoja ni??berawak saya pulak kau.."kata NamJoon.
"Ouhhh..ni future girlfriend aku.."kata Jimin lalu merangkul bahu Hyeri.
"Yahh.sunbaenim..apa sunbae cakap ni.."tanya Hyeri..
"Betul la kannn~~"kata Jimin pulak.
"Sunbae niii"marah Hyeri lalu mencubit perut atau kata lain abs Jimin.
"OMO!!sakit la awakkkkk"rungut Jimin.
"Yah..sape yeoja tu??"
"Dia budak baru kelas 3-A-1 tu la.."
"Sukati dia nak rapat je dengan oppa kita""Sunbae..kan dorang dah mengata tuh..Hyeri pergi kelas dulu..Sunbaenimm~~nanti jumpa lagi yeaa annyeong~~"kata Hyeri lalu berlalu dari situ.
"Dahh.jom pergi kelas..nanti kelas pertama bermula taknak aku kena bebl oleh Mrs.Jung..mati aku wehh.."kata Yoongi lalu berjalan ke kelas mereka.
YOU ARE READING
Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)
FanfictionTertulis di tjuk No copycat... Idea ini datang 90% dari otak yang dipenuhi gula dan 10%dari buku.