PART 20 [^_^]

58 3 24
                                    

YoonGi / SUGA P.O.V

Tit tit tit tit

"YoonGi!!bangun lagi syg!!nnti lambat kamu nak pergi sekolah nanti!"tegur omma aku sambil mengetuk pintu.

"Ermmm..omma..5 minit lagi!!"

"Takde 5 minit 5 minit!kamu tu kalau 5 minit tu 5 jam!dh dh!!bangun lagi!!omma report dengan yeojachinggu kamu nanti!!"kata omma mengetuk2 pintu bilik aku.

Yeojachinggu??

"Omma!!cane omma tahu yoongi ader yeojachinggu??"

"Excseuje me lah!omma ader spy tau!dh mandi mandi!!"kata omma lalu bergerak pergi dari pintu bilik aku.

"Haduih..takper!!nanti dpt jumpa Hyun!!"

Selepas mandi pakai baju macam2 lah..

"Yoongi!makan sini sayang..makan cepqt sikit..kawan kamu dh sampai tuh..kalau kamu balik tengahhari nanti dtg kat café omma dan appa."kata omma sambil memberi aku roti .

"Arasseo omma!Yoongi pergi dulu"

"Umm..Jalan bebaik yer.."kata omma lalu mengusap kepala aku.

"Ouu Yoongi!!Kaja!!"kata Jin hyung lalu mengheadlock aku.

Aku melihat sekeliling..

"Ui..Cri saper tue??Cari Hyun ke??"tegur TaeHyung.

"Kau nih..sukati jer!!"

"Eyerrr!!Hyung blushing ler!Hyun ada dekat tepi jalan dengan yang lain..mesej dia tadi.."kata NamJoon.

"Kaja!!"

Di tepi jalan...

"Ha!Tu sweetheart hyung tu!"kata Jimin.

"Eleh!!Kau sama jugak!"

Aku terus berlari ke arah Hyun.

"Annyeong Hyun~~"

"Annyeongg oppa~~^^"kata Hyun lalu tersenyum..

"Ermm..Korang tak kisah ke kita jalan sambil pegang tangan nih??"tanya TaeHyung yg memegang tangan HyeMi dan Jimin memegang tangan HyeRi..

"Takper lah..Kita pegang lah sembunyi2..Jalan dekat dekat..Yeoja kat tengah nanti kitorang kat tepi."

"Arasseo.."kata Jimin dna TaeHyung.

Hyun P.O.V

"Oppa..takpe ke??"

"Takpe..percayakan namjachinggu Hyun nie~~"kata YoonGi oppa.

"Wehh..tengok tuh..nerd dengan Bangtan Oppas lah.."
"Dahalah pegang tangan.."
"Weh sukati jer nak pegang tangan oppa kita"

"Eh?Tak mampus lagi perempuan nie??"kata JeongYeon sambil tersenyum sinis.

"Oppa!!nape oppa pegang tangan nerd nih?!!"kata Sana sambil menghentak kakinya dan cuba merempuh NamJoon oppa.

"Kau sape nak cakap yeojachinggu aku nerd??"kata YoonGi oppa sinis.

"Excuse me??Nerd nih yeojachinggu oppa??"kata JiHyo.

"What?Kingka couple dengan nerd?"
"Erkk..tak percaya pon."
"Huh..Suga oppa nak defend dia jer.."

"Oppa!bodoh nye oppa nie nak buat dia jadi yeojachinggu"kata Momo sambil tersenyum sinis.

Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)Where stories live. Discover now