HyunRi P.O.V
Aku tengok dorang seronok je bercakap cakap..Aku seronok sangat sebab kitorang dah berbaik~~
"Ouh Hyun..doktor cakap kau boleh keluar hospital minggu depan..."kata HyenBi.
"Hermmm.."
"Unnies!!nape korang tak nak cakap yang korang nih ulzzang??"tanya HyeRi bersama pout nya.
"Eikk..Cane tahu kitorang nih ulzzang??"
"Dorang cakap~~"kata HeeRin lalu menunjuk ke arah HyeMi dan yang lain.
"Korang nih memang nak rasa tumbukan sukung dari aku an😂😂"
"Mian lah~~"kata Hyuna lalu tersengih.
"And..nape tak cakap korang nih adik beradik??"tanya HyeRi .
"Hah ni cane pula tau nih??"
"Tuh~~"kata SungYoung lalu menunjuk ke arah BTS.
"Haih...Adalah sebabnya..Jangan bagitau orang lain k?"
"Arasseo~~^^"kata SungYoung,HyeRi,Hyuna dan HeeRin.
"Bila birthday kau Hyun??"tanya Hoseok oppa.
"22 Mei nape tanya?"
"Saja2~~"kata Hoseok oppa.
Tok tok
"Annyeonghaseyo..Saya nak check HyunRi dulu ye..."kata Doktor Jung.
"Ahh nae..check lah.."kata Jin oppa.
"Ermm..Kamu semakin bagus.sepatutnya minggu depan balik..tapi..Esok dah boleh keluar~~"kata Doktor Jung
"Jinjjayo?Kamsahamnida.."
"Ermm..Saya pergi dulu.."kata Doktor Jung lalu keluar.
"Hyun..masa melawat dah nak habis..Kitorang pergi dulu k?Esok kitorang datang lagi ambil kau..And minggu depan kita ada ujian~"kata HyenBi.
"Aikkk..bukan ke cikgu kata 2 minggu lagi ke??"
"Hyun..kau koma 1 minggu.."kata Jimin oppa.
"Omo..lamanya..terkezut aku doe~~dah..pergi balik sana..shuh shuh!!"
"Ish..menghalau jer kerja kau an.."kata NamJoon oppa lalu keluar.
"Annyeong unnie~~~"kata HeeRin lalu keluar bersama yang lain sambil melambai tangan.
Aku hanya tersenyum..
YoonGi P.O.V
"Oi~~Birthday dia tak lama lagi lah...jomlah kita plan sesuatu untuk aku confess kat dia~~"
"Aish..Arasseo arasseo"kata NamJoon lalu membelok ke arah café.
Kitorang memesan minuman.
"So cane??"tanya JungKook.
"Apa kata kita buat dekat taman yang dekat perumahan kita tuh..Hyun suka taman tu kan?"cadang HyeMi.
"Ermm..Bagus-bagus.."kata NamJoon sambil mengganguk kepala.
"Salah satu dari kita pergi bawa unnie jalan jalan sambil beli dress untuk bday dia sementara kita kemas kemas..dan orang itu mestilah orang lelaki sebab orang perempuan nanti decorate taman tu..soo..sape nak??"tanya HeeRin selepas menyatakan cadangannya.
"Akulah!aku jarang jalan2 dengan dia."kata Jimin.
"Jangan kau goda dia sudah..kalau tak aku lempang kau"
"Aishh hyung..Taulah Jimin..Jimin ada orang lain lah~~"kata Jimin lalu tersengih
"Jimin!!sape perempuan tu??sungguh tak bertuah dia dapat kau"kata Jin.
YOU ARE READING
Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)
Fiksi PenggemarTertulis di tjuk No copycat... Idea ini datang 90% dari otak yang dipenuhi gula dan 10%dari buku.