HyunRi P.O.V
"Oppa..Kita nak gi mana lagi nih??"
"Alaa..Rindu la nak jalan2 dengan dongsaeng kesayangan oppa nih"kata NamJoon oppa sambil memegang tangan aku.
Yang lain semua dah balik..memanglah..dah malam dah..oppa nih tetiber je bawa aku pergi jalan2
"Ishh..Oppa nih macam nak tinggalkan Hyun jer~~"
"Hehe..betulke?"kata NamJoon oppa lalu tersenyum menunjukkan dimplesnya.
"Aigoo~~Kiyotnye oppa Hyun nih...Hyun taktaulah macammana kalai Hyun akan kehilangan oppa yang baik dan penyayang bernama KimNamJoon mih~~"
"Kalau Hyun nanti dah ada bf jangan lupakan oppa k?Jangan lupa namjachinggu Hyun yang paling setia nih~~"kata NamJoon oppa lalu baring di atas rumput.
Aku pon ikut sama baring..NamJoon oppa memeluk bahu aku.
"Takkanlah Hyun nak lupakan namjachinggu kesayangan Hyun nih..Oppa pun samer jangan lupakan yeojachinggu comel oppa nih~~"
"Arasseo~~"kata oppa lalu menghadap ke arah aku.
"Oppa~~Hyun nak aiskrim coklat boleh tak??"
"Hari dah malam lah..mana boleh makan aiskrim"tegur NamJoon oppa.
"Alaaa~~Jebal~~"
"Mulalah Hyun nak buat puppy eyes..Arasseo~~"kata NamJoon oppa lalu pergi ke tempat beli aiskrim.Hari ni ialah hari gembira untuk aku..
тιт тιт тιт
ChimChim oppa
Hyunnnnn~~
Waeeee opppaaaaaa???
Nak tak pergi jalan jalan esok??
Ermm..okae..tpi nak ke mane??
Adelah..siap awal k esok?oppa ambil kira2
Pukul 3:30 petang..Arasseo~~Jalja~~Gudnite oppa~~
Ermmm~~Gudnite too~~
"Oi~~mesej dengan pakwe ke??"tegur NamJoon oppa yang membawa dua kon aiskrim.dia memberi satu kon aiskrim kat aku.
"Ehh..mane de~~Jimin oppa yang mesej tadi."
"Ouhhh..Jom kita makan aiskrim sambil berjalan pulang..risau omma nanti"kata NamJoon oppa lalu menarik tangan aku lalu membersihkan baju aku yang terkena tanah.
"Kaja oppa~~nak pegang tangan~<"
"Arasseo~~"kata NamJoon oppa lalu memegang erat tangan aku.
YOU ARE READING
Falling In Love With My Brother BestFriend????(malay fanfic)
Fiksi PenggemarTertulis di tjuk No copycat... Idea ini datang 90% dari otak yang dipenuhi gula dan 10%dari buku.