maafkan author kalau lepasni cerita ni makin tak best , makin klise , makin cheesy , makin pendek . MAAFFF T^T
-
Home sweet home 😌
Moga balik rumah ni , dapat tenangkan hati aku . Dapat lupakan apa yang terjadi .
Pft mustahil sooah mustahil haih ~
Belum sempat aku masuk rumah , tiba - tiba , mata aku tertancap (?) dekat sepasang kasut lelaki .
You know kasut lelaki yang businessman?
Hah acamtu lah .
Kasut siapa pulak ni ? Takkan la yoongi dah rajin sangat nak kerja ? Tersenget - senget kepala aku .
" tengok apa tu ? "
Aku mengangkat kepala memandang empunya suara yang garau tu .
" APPA!! "
Aku mendakap tubuh lelaki di depan aku dengan eratnya . Lantakla nak tergolek ke hape , apa aku kisah .
Dah lama k aku tak jumpa appa . Aku ni dahla manja dengan appa ehm 🌚
" hahaha rindu anak appa sorang ni . Sooah sihat ? "
" sihat je ~ Appa ? "
" appa okayy jeee . "
Aku mula memeluk lagi appa aku yang lama gila tak jumpa . Weh rindu weh rinduuuu huhuuu T^T
" dah dahla tu berpeluk anak beranak tu . Nak bersweet pun , tutupla pintu tu duluu sayang oi ~ "
" ehehehhe omma jelesss eh ? Wutt wutt "
Aku melepaskan appa lalu menutup pintu dan menguncinya . Tiba - tiba , satu tangan menarik aku menghadapnya .
" sooah , kamu okay tak ? Hah ? Kenapa muka nampak pucat ni ? Demam ke ? Hah ? Okay tak anak omma ni ? "
Omma mula menepek - nepek tangannya kat muka aku . Aih caring beno omma ni huhuuu .
" takde apela omma . Sooah okay je ni haha . "
Fake laugh ? Ofc . Muehehehe omma kata pucat tu maybe sebab mata aku yang lepas nangis kut ?
Yelah tu .
" haih anak omma ni . Pegi mana sampai balik lewat ni hah ? "
" err pegi taman je tadi ehehe ^^ "
" hahh dah dah . Dengar omma bebel ni , memang tak habisla . Pegi naik atas , mandi . Nanti turun , kita makan sama - sama eh ? "
Aku mengangguk sambil tersenyum ke arah appa dan omma . Aku terus menaiki ke bilik aku .
-
" hah sooah , sini duduk . "
Aku tersenyum lalu menuju ke arah tempat yang appa tepuk tadi .
YOU ARE READING
( C ) Say Yes | Ksy
Hayran Kurgu--- disebabkan ego , segalanya akan hancur . start ; 19th november 2016 end ; 8th january 2017 ↪ cover by ; @hyunjeann