marilah cepatkan cerita yang tak best yini muahahahaha -^-
-
Aku mencampak beg sekolah lalu menghempas badan aku di atas katil yang bersaiz king .
Dekat melbourne ni , sama je macam kat korea . Kira diabaikan jugakla .
Pagi - pagi , appa dah keluar . Aku taj breakfast . Then , aku naik bas sekolah pegi sana . Simple .
Nothing awesome .
Dah dua minggu aku dekat sini . Rindu aku kat omma dengan yoongi , dekat kawan aku kat sana , menebal rindunya .
Baru dua minggu , belum dua tahun aihh ~
Kawan dekat sini ?
Ade . Sorang . Itupun jarang dengan aku sebab dia ade geng sendiri . So , aku sorang . Takde kawan , pendiam . Itula aku bila dekat melbourne .
Lantakla orang nak cakap aku sombong ke , tak tunjuk diri yang sebenar ke . Lantakla ~ dorang tak tau apa yang aku rasa .
Hoshi ? Haejung ?
Dahla , aku dah penat nak nangis . Penat nak bersedih , rendah diri .
Penat jadi lemah .
Aku maafkan dorang . Tapi tak semestinya , hati aku bole terbuka balik untuk layan dorang macam dulu .
Aku mengeluh berat . Aku bangun lalu mengambil handphone yang di atas meja lampu tidur aku . Kelihatan mssg aku dapat , sikit je .
kakaotalk
- min's swag family ( 4 )
- divaboofabolosfans ( 10 )
- geniusyoongi ( 2 )Aku hanya seen je kat group punya . Aku mula membuka mssg yang aku dapat dari abang aku .
geniusyoongi
hoi pendek |
dah balik skolah ke belum |
| mende gila
| dahhh
Genius yoongi is typing muahahhaa dia online yeyeahh ~
geniusyoongi
okay kat sekolah ? |
| nothing best , bro
tipula , mesti ramai kwn |
| ramai lah jugak
| dalam sorang centu
kau ni srs ah ? |
jangan ckp , yg kau guna style aku |
| ups sorry -^-
| muahahhaha sini tak best ah
YOU ARE READING
( C ) Say Yes | Ksy
Hayran Kurgu--- disebabkan ego , segalanya akan hancur . start ; 19th november 2016 end ; 8th january 2017 ↪ cover by ; @hyunjeann