Vzala jsem Kubu k nám domů. Teď si asi myslíte, že jsem děvka, ale není to tak jak to vypadá.
,,Kubo chyběl si mi. Myslela jsem, že tě chytili." Obejmula jsem ho a začala vzpomínat.
,,Kubo mám tě ráda."
„Já tebe. Sex s tebou je dokonalý."
„Nápodobně."
„Jsem ráda, že tě mám. Pomáháš mi s mýma rodičema a za to si tě vážím.
„Miluješ mě?"
„Nevěřím na lásku."
„A to je správné."
Milovala jsem ho, ale nevěřil na lásku. Naučil mě to taky. Byli jsme kamarádi s výhodami a to nás oba bavilo. Bavila nás ta volnost. Bavilo nás, že kolem našeho vztahu nebylo žádné drama, protože žádný vztah nebyl. Byl to jen nezávazný sex s kamarádem. Menší výpomoc. Ze začátku mi přišlo, že mě jenom využívá, ale je s ním vždy sranda. Dokáže mě vždy podržet a pomoc mi. Do ničeho mě nenutí a já jsem ráda za takového kamaráda.
„Nemají šanci mě chytnout. Nemají dostatek důkazů. Ty drogy se nenašly u mě, nebyly tam moje otisky a nikdo nic nepráskl. Umím si to zařídit." Dořekl a vlepil mi pusu do vlasů. Myslím, že ho jednou ty obchody s drogami dostihnou a pak... Nechci ani myslet na to, co budu dělat pak. 4 měsíce strachu, kde Kuba je a teď je tady.
„Přestaň s tím prosím." Povzdechla jsem si a posadila se na postel. Kuba si lehl na postel vedle mě a podíval se na mě. Topila jsem se. Doslova jsme se topila v těch očích. Musím si držet odstup. Žádná láska. Žádné pocity. Na Jeremyho pocity jsme taky nedbala. Co když se mi stane to, co jemu. Co když se do Kuby zamiluju, ale on do mě ne?
„Rád bych, ale nemůžu. Je v tom něco víc. Když bych teď přestal. Je jen otázkou času, než nějakej můj zákazník ze vzteku, že mu zmizel dealer to vše vyžvaní. Není cesty zpět." Povzdechl si a začal hladit moje stehno. Vím, že tady nezůstane na furt. Vždy se objeví na chvilku a odjede. Zvykla jsem si na to.
„Jak dlouho tady budeš?" Zeptala jsem se s nervozitou v hlase. Očekávám tak týden maximálně.
„3 dny a ty 3 dny se budu věnovat jenom tobě." Řekl a já se rozveselila. 72 hodin s Kubou.
Lehli jsme si a já hned usnula.
1. Den.
„Co budeme dneska dělat?" Zeptala jsem se a usmála se na něj.
„Takže teď dopoledne si dáme maraton filmů. V 11:30 odjíždíme na oběd. Odpoledne tě čeká překvapení a večer půjdeme na večeři." Dořekl a já přikývla.
Šla jsem na postel a zapnula si televizi. Mezitím Kuba vybral film. S výběrem mu plně důvěřuju. Máme podobnej vkus. Žádný slaďárny, ale pořádnej krvák.
Flm začal a zrovna tam rozřezali nějakého chlápka. Zasmál jsem se a všimla si, že Kuba tam chytal záchvaty smíchu. Asi nejsme normální. Ve scéně kde by se asi spousta lidí lekla jsem dostala záchvat smíchu, ale tentokrát to nebylo z filmu, ale z Kuby. Z sýrových tyčinek si udělal zuby a začal mi 'kousat' do krku.
„Si pako." Vykřikla jsem a začla ho líbat. Nadzvednul mě za zadek a já si obmotala nohy okolo jeho pasu. Nepřestávala jsem ho líbat a on mě začal vynášet někam pryč z domu.
„Kam jdeme?." Zeptala jsem se se smíchem a sledovala jak jedeme k jeho autu.
„Na oběd." Odpověděl a já se koukala na naše oblečení.
„Jsem v pyžamu." Řekla jsem frustrovaně a koukla na to jak je hezký oblečenej Kuba.
„Máš pravdu bez oblečení to je lepší. Pomůžu ti jestli chceš." Řekl Kuba. A zmáčknul mi zadek. Pustil mě na zem a já nasedla do auta.
********
Oběd proběhnul v pohodě a teď je na řadě překvapení. Dojeli jsme k opuštěné budově. Vystoupili z auta a v ruku v ruce jsme šli do té budovy. Spletla jsem se. Není to tak úplně opuštěná budova. Vevnitř jsou různé parkourové římsy a zdi. Je to až neuvěřitelné. Podívala jsem se na Kubu a pozorovala jak vyběhl. Taky umí parkour. Možná i líp, než já s Jerrym dohromady. Tohle si ještě pořádně užiju.
Vy vůbec nepíšete komenty, napište mi něco 😢😂😂
ČTEŠ
Navždy sama
Romance„ Nevěřím na lásku, jediné v co věřím je parkour a možná ubližuju lidem, kteří mě mají rádi, ale nemůžu za své ukvapené jednání."