Má rodina

254 29 12
                                    

Z pohledu Candy

Probudila jsem se vedle spícího nahého Jeremyho. ,,Co jsem to zase udělala?" Povzdychla jsem si a potichu došla až do koupelny. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a trochu se upravila. Navlíkla jsem si legíny a dlouhé triko v černé barvě.

„Dobré ráno." Pozdravila jsem probouzejícího Jeremyho a přemístila se do 'kuchyňky'.

„Dobré. Jak ses vyspala?" Zeptal se Jeremy a obmotal jeho ruce kolem mého pasu.

„Jo dobře. Ty?" Zdálo se mi to jako ten trapný rozhovor, když si nemáte co říct. Doprdele, nemiluju ho, co to dělám.

„Skvěle. Dnes tě vemu k mým rodičům jestli ti to teda nevadí." Oznámil mi Jeremy, když řeknu, že nechci bude to znít ode mě hnusně, ale na druhou stranu se mi tam nechce.

„Uhmm...Jo jasně." Pousmála jsem se a objala ho. V jeho objetí jsem dělala různé grimasy. No co, jsem ještě dítě.

••••••••••••••••

Právě jedeme autem a já poslouchám písničku od The wanted: Glad you came. Kdyby nebydleli tak daleko, tak bych to vzala přes park a natrénovala nějaké nové prvky, ale ne, oni musí bydlet daleko.

„Ehmm...Takže spolu chodíme?" Zeptal se nervózně Jerry a podrbal se na zátylku. Já nevím co odpovědět.

„Uhmm...Asi jo." Řekla jsem a pousmála se. Byl to takový ten nucený úsměv. Nerada se na někoho vážu. Myslím si totiž, že láska je blbost. Za pár dní možná týdnů spolu stejně už nebudeme.

„Jsme tu."

Zastavili jsme před velkým moderním domem. Vypadalo to jak nějaká vila nebo zámek. Jeremy bude nejspíše pěkně bohatý.

,,Jeremy zlatíčko. Jak se máš?" Vrhla se na Jerryho nejspíš jeho matka a mě totálně přehlížela. Třeba je dobře, že si mě nevšímá.

,,A kdo je tohle?" Přemístila svůj zrak na mě a znechuceně na mě koukala. Vypadá to, že pro ní asi nejsem dost dobrá. Pro koho bych taky vůbec byla.

,,To je Candy. My spolu chod-'' Nedořekl Jerry, protože ho ta fúrie přerušila.

,,Necháme si to ke stolu. Pojďte." Řekla a vydala se do toho obřího domu.

Když jsme se všichni usadili přišel i Jeremyho otec. Zdvořile jsem ho pozdravila a zpátky usedla ke stolu.

„Tati, mami tohle je Candy my spolu chodíme." Dořekl Jerry a chytl mě za ruku.

„Cože?" Vykřikla jeho matka a kroutila hlavou.

„Bereš si Stefanny. S jejími rodiči máme dohodlé pozemky. Nebudeš nám ničit plány." Vložil se do toho jeho otec a já stiskla pevněji Jerryho ruku ani nevím proč. Možná, že se nechci vázat.

„Ne neberu. Jste rodiče na hovno. Zajímáte se jen o sebe a majetek a na mě kašlete. Strčte si ty vaše peníze někam. Provdat můžete třeba kaktus, klidně ho za mě i vydávejte. Ten se za vás aspoň nebude muset stydět. Jako právě teď já za vás. Sbohem!!." Zakřičel Jerry na svoje rodiče a já jen pozorovala tuhle rodinou hádku. Rodiče se semnou také hádali takže jsem dost imuní.

Z pohledu Jeremyho

Končím. Tohle nemá budoucnost. Mám našetřené peníze stěhuju se.

Ahojky dost krátká kapitolka ani není moc zajímavá. Jen se vás chci zeptat má tohle cenu dopsat?

Navždy samaKde žijí příběhy. Začni objevovat