Z pohledu Jeremyho
Dnes je to oficiální den kdy se stěhuju do svého domu. Už uběhl týden od toho setkání s rodiči. Zatím jsem se s nimi nebavil a přespával u Candy. Za ten týden jsem stihl sehnat docela levný domeček. Je to kousek od domu kde bydlí Candy. Candy mi pomáhá vybírat design. Shodujeme se ve stylu a tak jí v tomhle mohu plně důvěřovat.
Z pohledu Candy
Zrovna vybírám gauč do obývacího pokoje. Celý pokoj se snažím ladit do černobílé. Tohle zařizování si docela dost užívám. 1.Den jsme s Jeremym jeli do obchodu vybírat nábytek a Jeremy tam spustil alarm. Jako výmluvu si vymyslel „Chtěl jsem to jen zkusit jestli to funguje." Ty prodavačky tam docela zuřily, ale on je jen slušně pozdravil a šel dál.
2.Den jsme vybíraly tapety a barvy. Neznám člověka, který by udělal škodu za 35 000,- najednou. Jeremy tam vylil asi 10 plechovek barvy, nabořil do stojanu s lepidlem na tapety, rozstříhal 4 tapety, protože prý takhle vypadají líp, urazil prodavačku a zmlátil ochranku.
3.Den jsme byli spolu na večeři, která se moc dobře nevyvedla. Jeremy se tam totiž opil a musela ho vyvést ochranka, kterou následně praštil.
4.Den jsem byla na něj naštvaná a strávila den sama v parku.
5.-7.Den jsme strávili malováním, skládáním nábytku a s pokládáním podlahy.A dnes už se Jerry může konečně nastěhovat.
************
,,Zlato? Kde mám ty doklady." Zeptal se Jerry a mně naskočila husina. Nemiluju ho, nevím co mě to popadlo. Chodím s ním asi jen proto, že ho mám ráda a nechci mu ublížit. Je to ode mě strašně hnusný, ale takový je život.
„Máš je v tašce s jinými důležitými papíry." Odpověděla jsem neutrálně a zakoukala se do nové tapety na zdi Jerryho domu.
Z pohledu Jeremyho
Zdá se mi, že s Candy něco není v pořádku. Chová se divně. Už párkrát Jsem jí řekl, že ji miluju a ona mi nikdy neodpověděla, pokaždé se jen pousmála a nebo odvrátila zrak.
********
Už mám všechny věci vybalené a sedím s Candy u televize.
„Co je s tebou?" Zeptal jsem se opatrně a sledoval její reakci.
„Nic mi není. Mělo by mi snad něco být?" Zeptala se a pousmála se.
Z pohledu Candy
No jasně, že mi něco je. Začla jsem s tebou chodit a sama sobě nalhávat, že k tobě něco cítím, ale přitom? Nic necítím. Nic mi nepřijde správné. Tohle všechno je založené na jedné velké lži. A nejhorší na tom je, že každá lež se jednou provalí a pokud se toto provalí, už nikdy se na mě nepodíváš tak, jako dřív.
ČTEŠ
Navždy sama
Romance„ Nevěřím na lásku, jediné v co věřím je parkour a možná ubližuju lidem, kteří mě mají rádi, ale nemůžu za své ukvapené jednání."