32 hodin

99 12 0
                                    

Zbývá 32 hodin, 24 minut a 33, 32, 31, 30...sekund. Kuba ještě pořád spí a tak mě napadlo objednat pizzu. Dovezou ji prej do hodiny. Snad se do té doby vzbudí. Mezitím se půjdu osprchnout. Začala jsem se umývat a najednou jsem cítila něčí dotyky otočila jsem se a viděla Jeremyho a začala ho líbat. Byl nahý, takže jsem mohla vidět jeho vyrýsovaný svaly. Měl dost vypracované tělo chtěla jsem si sáhnout a pomalu ruku posouvala k jeho břichu. Už jsem se skoro dotkla, ale najednou se vypařil jako pára.

,,Co to bylo?" Řekla jsem nahlas a sesunula se do rohu vany. Trpím snad halucinacemi? Nemyslím si, tak proč se mi to zdálo, tak živé? Proč se mi zdálo zrovna o Jeremym?

Z pohledu Jeremyho

Nehodlám se, tak lehce vzdát. Naučím jí to. Naučím jí znova milovat. Mám jí rád a nechci o ní přijít. Chce to promyslet. Jak u někoho vyvolat city?  Jak někoho donutit, aby cítil lásku.

Nevzdám se. Budu o tebe bojovat. Netrvď mi, že to všechno pro tebe bylo nic. A i kdyby to nic bylo, zařídím, aby  to příště pro tebe znamenalo dost.

Napsal jsem Candy zprávu a čekal jestli mi na ní odpoví. Očekávám, že ne, ale třeba mě překvapí. Mezitím se půjdu projít. Čerstvý vzduch je přesně to co potřebuju.

Z pohledu Candy

Vyšla jsem z vany a obmotala se ručníkem. Koukla jsem se na mobil a měla jsem tam novou zprávu. Myslela jsem, že je to ohledně té pizzy, ale mýlila jsem se.

Nevzdám se. Budu o tebe bojovat. Netrvď mi, že to všechno pro tebe bylo nic. A i kdyby to nic bylo, zařídím, aby  to příště pro tebe znamenalo dost.

Asi 10 minut jsem na tu zprávu jen tak koukala. Z mého koukání mě vyrušil zvuk nové zprávy. Pizza je tady. Došla jsem pro pizzu a začala budit Kubu.

„Čubíku vstávej." Pohladila jsem ho po jeho dokonalé tváři a koukala jak spokojeně oddechuje. Milu-mám ho dost ráda.

„Čubííku vstávej." Dala jsem mu pusu na špičku nosu a sledovala jeho modré oči, jak na mě koukají. Jsou dokonalý. Začal se usmívat stylem jakým se usmívá jen on a já věděla, že víc k životu nepotřebuju.

Navždy samaKde žijí příběhy. Začni objevovat