(Pov. Scarlett)
Ik word wakker door Shasta die me over mijn hoofd likt. 'Goedemorgen Shast.' Zeg ik en sta op uit mijn bed. Ik pak mijn mobiel van mijn nachtkastje af en kijk of ik berichtjes heb gekregen. Lena, Vic en een onbekend nummer. Ik open eerst die van Lena:
Lena!: Scar. Waar ben je? Iedereen is naar je opzoek en je moeder is super ongerust.
Ik: ik ga niet zeggen waar ik ben. Maar hoe gaat het met Keiran? Ze hebben hem toch niets aangedaan?
Lena!: please zeg waar je bent.
Ik: kijk hoe het met Keiran gaat en ik vertel waar ik zit. Maar je mag me niet komen zoeken.Ik wacht niet op een antwoord en tik haar weg waarna ik de app van Vic open:
Vic(kie): Gaan we vandaag met de fiets naar school? Of gaan we met de trein?
Ik: fiets.Ik klik ook haar weg en open de app van het onbekende nummer.
06(nummer): heey Scar, ik heb je nummer gevonden. X Chandler.
Ik: hoe kom je aan mijn nummer? En ik had toch gezegt dat je me met rust moest laten!Ik gooi mijn telefoon op bed en loop naar de keuken waar ik ontbijt maak. Ik maak ook eten voor school. Als ik dat af heb ga ik eten en stop mijn brood voor school in mijn rugtas. Ik loop naar mijn kast en pak een handdoek, zwarte skinny, zwart hemd en een rood-zwart geblokte vestje. Ik ga douchen en kleed me aan in de kleren die ik net heb gepakt. Ik knup het vestje om mijn middel. De deurbel gaat en ik open de deur. 'Hey, Vi.... Chandler?' Ik kijk verbaasd naar Chandler. 'Heb je mijn appje niet gekregen, blijf uit mijn buurt!' Ik wil de deur dicht doen maar dat word verhinderd door Chandler, natuurlijk, die zijn voet tussen de deur en het kozijn in zet. 'Chandler, ga weg stomme peer.' Zijn bulderende lach klinkt. 'Hoe scheld jij, roosje?' Vraagt hij. 'Ik heet gewoon Scarlett hoor. Maar zoals ik net ook al zei, ga weg.' Zeg ik cool. 'Ehm, nee.' Is zijn antwoord op een vraag die ik niet stelde. 'Chandler, het was geen vraag.' 'Kom nou. Ik wil je alleen naar school brengen.' 'Als Vic mee mag. En we daarna naar de stad gaan. Maar jij betaald, je hebt vast wel genoeg geld, toch?' Zeg ik grijnzend, ik haat shoppen. 'Pffff, oke. Maar dan neem ik ook een vriend mee.' Ik steek mijn hand uit de deur. Chandler pakt hem aan en we schudden. 'Afgesproken.' Zeggen we tegelijk. 'Scarlett? Wat doet hij hier?' Vraagt Vic met een nadruk op hij. 'Hij brengt ons naar school. Daarna gaan we shoppen en hij betaald.' Vic schud lachend haar hoofd. 'Jij vind altijd wel weer een manier.' Ik knik tevreden. 'Ik moet nog even mijn haar doen. Het is een puinhoop.' Chandler schud zijn hoofd. 'Nee, het zit perfect.' Ik kijk hem maar raar aan maar ga er niet tegen in. Ik trek mijn schoenen en jas aan. 'Let's go!' Roept een andere jongen. Hij heeft zwart haar en groene ogen. Ik en Vic knikken alleen maar. Ik lach wanneer ik zie hoe Vic de jongen bewonderd. Ik stoot haar aan met mijn elleboog. 'Heb jij een oogje op die boy?' Vraag ik haar lachend. Ze kijkt me alleen maar boos aan. Plots trekt Chandler me mee naar zijn auto. Als ik zie wat voor een auto er voor me staat valt mijn mond open wat ik niet door heb. 'Je vangt vliegen.' Zegt Chandler en houd de deur voor me open. Ik stap in en hij ook. Vic en de andere jongen stappen achterin. Vic zit achter mij en die jongen achter Chandler. 'Ik ben Xander trouwens. En Chandler ga je me nog voorstellen aan die chicka hiero?' Vraagt hij aan Chandler. 'Dat i....' 'ik ben zelfstandig, ik ben Scarlett. Maar jij mag Scar zeggen.' Vertelt ik aan Xander dus. 'Dus Scar, jij ziet Chandler wel zitten?' Gelijk krijgt hij een klap in zijn gezicht van Chandler. Op Xander zijn gezicht vormt zich een grijns. De auto word gestart en hij racet de straat uit. 'Sorry dames, ik moet nog even iets afgeven. Dus we komen iets later op school maar dat zijn ze van mij wel gewend. Ik praat jullie er dus ook wel uit.' 'Boeit mij niets, ik kwam sinds mijn vader kwam te overlijden toch altijd te laat.' Zeg ik terwijl ik nors voor me uit staar. Soms ben ik positief maar dat is meestal al snel weer verpest. Het is op de achterbank erg gezellig. Iets waar ik echt niet tegen kan wanneer ik nors ben. 'Kunnen jullie ff op een legoblokje trappen en jullie tongen bij elkaar in de mond douwen! Dan is het een beetje stiller, tortelduifjes!' Roep ik gestrest. 'Je moet haar gewoon negeren. Soms heeft ze even zo'n moment.' 'Chandler stop de auto, nu!' Hij negeert me volkomen. 'Chandler gebruik die kiwi-hersens van je even en zet de auto aan de kant van de weg!' Roep ik boos. Hij kijkt me verbaasd aan. 'Ach, is mijn roosje boos dat ze wilt schelden maar dat echt niet kan.' Ik geef hem een harde klap tegen zijn hoofd waardoor hij even verward is. 'Xander, gebeurde dat net echt?' Hij knikt. 'Godver! Ik laat mijn status echt niet door een one-night-stand omgooien hoor!' Ik staar hem met open mond aan. 'Wat ben jij voor een consumo gay!(scheldwoord in het italiaans, ik ga het niet vertalen.)' roep ik recht in zijn gezicht. Xander begint keihard te lachen. Verstond hij me? Nou ja, ik ben wel klaar hier. Ik open de deur van de rijdende cabriolet en rol eruit. Ik hoor een auto die vol op de rem gaat en hard gevloek. Ik kijk om en zie hoe hij de auto op volle snelheid een scherpe bocht wil laten maken waardoor hij op de kant rolt en vervolgens doorrolt. Shit, dit is allemaal mijn schuld. Ik wil niet weer degene zijn die de schuld is van een dode. Eerst mijn vader en dan nu een vriendin, vriend en hem. Ik ren snel terug naar de auto die gestopt is met rollen en die nu op de kop ligt. 'Vic!!! Xander!!! Chandler!!!' Roep ik de drie. Ik ga op mijn knieën en probeer met mijn mobiel bij te schijnen. Ik zie het bloedende hoofd van Chandler die bewusteloos in zijn gordel hangt. Ik kruip over het asfalt dat gevult is met gebroken glas onder het wrak. Wanneer ik iets omhoog wil om bij de gordel te komen steekt een stuk van het ijzer van de auto in mijn rug. Toch ga ik verder naar voren om er bij te komen waardoor mijn huid wordt opengesneden. Ik bedruk de pijn en ga nog verder omhoog en klik Chandler zijn gordel los. Ik laat mezelf zakken waardoor het stuk ijzer uit mijn huid verdwijnd. Ik kruip weer terug over het asfalt met glas en trek Chandler achter me aan, heel voorzichtig. Ik doe een poging om hem te tillen maar ik heb heel lang geen trainingen meer gehad en het lukt me niet hem te tillen. Ik doe mijn armen onder zijn oksels en sleur hem zo mee over de grond. Ik val achter over in de berm wanneer de druk van de lucht me naar achter blaast door de auto die ontploft. 'Vic!!!' Roep ik en een traan loopt over mijn wang. Ik druk Chandler van me af en zak naast hem op mijn knieën. 'VIC!!! Het spijt me zo, ik had je hier niet in mee moeten slepen.' Tranen lopen over mijn gezicht. 'Scar, ze zijn daar.' Zegt de zachte stem van blauw oog. Ik draai me met een ruk om naar hem. Hij wijst een richting in en valt al snel weer weg. 'Vic! Bel een ambulance! Xander! Jij en ik tillen Chandler op en houden iemand tegen zodat die ons naar het ziekenhuis brengt!' Roep ik naar hen. Ze zitten onder de schrammen maar meer ook niet. Ik sta op en wil naar Chandler z'n hoofd lopen zodat ik hem op kan pakken onder zijn oksels. Maar dat word al snel verpest door een schot die gelost word. Snel daarna klikt een bang gegil. En pijnlijk gekreun. Tot ik me besef dat ik kreun van pijn.
Cliffhanger!!!!!!
JE LEEST
Don't look into his eyes, I made the mistake too.
Teen FictionDon't look into his eyes, I made the mistake too. Wanneer Scarlett's moeder hertrouwt na de dood van Scarlett haar vader en bij haar stieffamilie intrekt, loopt ze weg. Haar stiefvader sloeg haar, had geen respect voor haar en wilde dat ze ging trou...