(Pov. Vic)
Nadat Xander weg was had Scarlett het hele verhaal verteld van de ongemakkelijke situatie met Chandler. Het eerste wat ik haar dus voorzichtig probeer te vertellen is dat Chandler haar leuk vindt, nou ja voorzichtig? 'HIJ IS VERLIEFD OP JE GEK!!! TUURLIJK IS HIJ BANG VOOR JE OMDAT HIJ ALLEEN MAAR DINGEN GOED WILT DOEN VOOR JE!!! WHOEEEEH!!!' Schreeuw ik haar blij toe waarna ze een hand om mijn mond legt. 'Djeeezh, straks denken ze dat er iets mis is!' Fluister-schreeuwd ze me toe. Ooops! 'En daarnaast is dat ook niet zo.' Probeert ze me te overtuigen. 'Nee, niet liegen je weet hoe hij naar je kijkt. En zeker die kleine momenten die jullie hebben. Zoals dat hij je leven redde na het ongeluk terwijl hij zelf ook gewond was. Of die keren dat hij het steeds weer voor je opneemt tegen zijn vader en andersom. Gewoon al jullie kleine momentjes lijken wel ontzichtbaar voor jou. Maar wie weet zit hij er wel mee dat je het altijd gaat vergeten.' Leg ik haar uit. Ze zucht en zakt onderuit. 'Misschien heb je gelijk, misschien. Maar ik ben gewoon niet op hem. Maar genoeg over mij, laten we het hebben over waarom Xander hier was.' Gelijk voel ik het bloed naar mijn wangen stijgen. 'Ehm, gewoon hij dacht dat ik me wel zou vervelen in de tijd dat ik hier alleen zat. Toen hebben we een film gekeken.' 'En gezoent!!!!!' Roept Scarlett hard uit. 'Nee, ehm, nee tuurlijk niet! Doe normaal!' Probeer ik het te verbergen. 'Ja, echt wel. Ik kon het zien. Xander stotterde toen ik binnen kwam, iets wat hij nooit doet. En daarnaast hadden jullie beide een beetje gezwollen lippen en was jullie hartslag niet hetzelfde als normaal.' Oke, dat is pas echt ongemakkelijk. 'Hoezo let je daar zo op?' En hierbij verraadde ik mezelf. 'Jullie hebben dus echt gezoend?!' Roept ze vrolijk. Ik knik. 'Ja, maar ik weet niet ik ben bang dat hij net als Chandler me gebruikt voor zijn plezier.' 'Heeft Chandler je ook al eens gebruikt?' Vraagt Scarlett me net iets te serieus. 'Nee, bijna wel tot ik erachter kwam dat ik hem echt niet leuk vond en toen wou hij me in zijn bed krijgen wat hem niet lukte. Ik vertelde hem dat ik hem niet wou dat ik hem niet leuk vond maar alleen knap.' Aandachtig kijkt Scarlett me aan. 'Voor Xander hoef je niet bang te zijn. Ik bedoel, het is echt een schatje en volgens mij nog maagd ook.' Fluisterd ze het laatste deel. Beide vallen we in de slappe lach. 'Dat vroeg ik me dus ook nog af. Ik wou me omkleden en stond in mijn ondergoed toen er op de deur werd geklopt. En ik dacht dus dat jij klopte en zei binnen. En toen kwam hij binnen en sloeg per direct zijn handen voor zijn ogen en draaide zich om. Hij had ook zitten blozen. Ik dacht dat hij allang een meisje zo heeft gezien.' Scarlett's mond zakte open en toen begreep ik wat ik zei. Shit, ik vertelde dat hij me in mijn ondergoed zag. Haar opengezakte mond verander in een grote grijns. Oh, shit! 'Hij heeft je in je ondergoed gezien?!?!' Roept ze uit. Ik knik beschamend. 'Moet je nagaan. Een jongen die een meisje in alleen ondergoed ziet staan en zichzelf nog schaamd ook. Vic, he's totally into you!!!' Roept ze blij. 'Dus, het is alsnog niet zeker.' 'Vic, ik vraag hem wel wat hij van je vindt en ga net zo lang door todat hij toegeeft dat hij op je is. En dat plan, ga ik nu uitvoeren!' Roept ze waarna ze mijn kamer uitvlucht. Shit, ze weet dat ik haar niet snel genoeg af ben.
(Pov. Scarlett)
Ik vlieg de kamer van Vic uit en weet dat ze me toch nooit in zal halen. Jeeeh! Ik ren naar beneden en zie twee mannen die naar boven gaan mij raar aankijken. Waarschijnlijk omdat ik een griezelig, vrolijke glimlach op mijn gezicht heb. Al snel zie ik Chandler staan en vraag hem waar Xander is. 'Ik sprak hem net nog in de woonkamer. Volgensmij zit hij daar nog te gamen ofzo.' Ik knik en ren al door naar de woonkamer. Daar tref ik Xander aan die ondersteboven op de bank ligt en aan het gamen is met Qarter. 'Qarter, mag ik Xander even onder vier ogen spreken?' 'Tuurlijk, ga je gang. Ik zal jullie niet storen en me muisstil houden.' Probeert hij in de hoop dat ik Xander meeneem op de gang of gewoon hier het gesprek ga voeren. 'Qarter, ga!' Zeg ik iets wat geïrriteerd. Hij gooit de controler mijn kant op die ik behendig opvang en loopt de deur uit. Ik ga net zoals Xander op de bank zitten en maak het potje af. 'Zeg Xander, mag ik vragen hoe jij, Chandler en Qarter vrienden zijn geworden?' 'En daarom moest Qarter weg?' Lacht hij. 'Ja, omdat hij anders irritant gaat doen en ik jou gewoon vertrouw. Qarter zou er alleen maar lollig over doen en niet serieus zijn en Chandler zou nooit antwoord geven omdat hij het een domme vraag vindt.' Leg ik hem uit. 'Ja, dat is zeker waar. En hoe we vrienden zijn geworden. Nou, ik ben zeg maar Italiaans en Chandler heeft daar die club. Zo hebben we elkaar leren kennen doordat we wat drankjes zijn gaan drinken en zo kwamen we erachter dat we veel gemeen hadden en hij hoorde toen dus ook van mijn vecht gebeurtenissen enzovoort. En toen vroeg hij me om naar Nederland te komen en in zijn maffiafamilie te komen. Met nog een voorgrond hoor. We kende elkaar al een aantal jaar toen hij vroeg mee naar Nederland te gaan. En Qarter die kwam een jaar later erbij. Hij verhuisde en had iedere dag weer ruzie op school en ging dus zo vechten en daarom moest ook hij bij de maffia. En we waren de drie jongste dus ja, we werden gewoon beste vrienden. The end.' Zegt hij vrolijk. 'Oh, en ik hoorde dat jij en Vic hadden gezoend?' Xander wordt vuurrood. 'Waar komt die vraag ineens vandaan?' 'Oh, gewoon zomaar. Maar wees eens even eerlijk. Want ik bedoel Vic is mijn beste vriendin en ik wil niet dat je haar kwetst of ooit iets aandoet. Dus zeg eerlijk, vind je haar leuk?' Xander wordt nog rooier en verliest vet hard in de game. 'Ehm, ja?' Zegt hij meer vragend. 'Oh mijn hemel. Echt?! Maar ik wist niet eens dat players verliefd kunnen worden!!' Roep ik hyperactief. 'Ik ben geen player. Dat zijn alleen Chandler en Qarter. Ik ben daar en tegen nog maagd hoor.' Zegt hij zachtjes. 'Ik wist het wel! En nu moet je het haar vertellen!' 'Maar, maar hoe?' Vraagt hij in paniek. 'Ga naar haar kamer. Klop aan en loop gelijk daarna binnen. Zoen haar en zeg dat je van d'r houd en dat je wilt dat ze je vriendin word. Duh, da's niet zo moeilijk!' Ratel ik. Hij knikt. 'Je hebt gelijk, ik moet het haar echt gaan vertellen.' Hij staat op en loopt naar de gang de trap op richting haar kamer. In de tussen tijd pak ik mijn telefoon en zet die op de camera. Ik ga dit zo hard filmen. Herrinnering 1 van Vic en Xander als stelletje!! Xander doet snel een ademingsoefening voor hij klopt en direct binnen loopt. En precies zoals ik zei geeft hij haar een zoen en zegt dat hij van d'r houd. En nu: 'Wil je mijn vriendin worden?' Vraagt hij haar onzeker. Vic kan alleen maar staren naar hem en hem terug zoenen. 'Dat neem ik aan als een ja.' Grinnikt Xander als hij zijn lippen van die van Vic afhaalt. 'Zo super duper uper cute!!!!!!' Schreeuw ik. Huppelend loop ik de trap af met het stelletje achter me aan. Chandler die onderaan de trap staat kijkt me raar aan. 'What the fuck? Waarom huppel je?' 'Omdat ik die twee bij elkaar heb gebracht!' Zeg ik wijzend op het stel achter me. 'Ha, serieus? Heeft Xander een relatie. Dude, je weet toch dat relaties altijd kapot gaan.' Ik geef Chandler een stomp op zijn arm waarna Vic en Xander me bedankend aankijken en weg lopen. 'Waar sloeg dat op? Oh shit, verkeerde woordkeuze.' 'Op jou arm, blauwoog.' Ik huppel vrolijk verder in de richting die naar de keuken leid met Chandler achter me aan. Beide eten we iets waarna we lekker de rest van de dag tv kijken omdat we gewoon lui zijn en niets anders te doen hebben.
Jeeeeeeeeeeh!!!!!! Vic en Xander!!!! Hebben jullie al een naam voor hun beide? Zo ja, welke??? Degene die het meest voorkomt ga ik maybe gebruiken. Maybe! Maar hé bubye people!!!
JE LEEST
Don't look into his eyes, I made the mistake too.
Teen FictionDon't look into his eyes, I made the mistake too. Wanneer Scarlett's moeder hertrouwt na de dood van Scarlett haar vader en bij haar stieffamilie intrekt, loopt ze weg. Haar stiefvader sloeg haar, had geen respect voor haar en wilde dat ze ging trou...