26. Ontdekt.

6 1 1
                                    

(Pov. Scarlett)

Ik loop naar de winkel in de lobby en koop er een zwarte bikini in mijn maat. Als ik weer terug ga met de lift naar boven stapt op het laatste moment nog een jongen met z'n hond erin. 'Wat een leuke hond.' Zeg ik tegen de jongen die me vrolijk aankijkt. 'Dankje, het is een Schotste herdershond, komen niet vaak voor.' Vertelt hij trots. Ik hurk en aai de hond over zijn kop. 'Wow, dat dit een herdershond is, zou je niet zo snel denken.' 'Dat hoor ik erg vaak, ja.' Zegt de jongen. Ik kijk naar de jongen waarna ik bekening in zijn ogen zie. 'Hé, ben jij niet Scarlett, als in Scarlett Fire? Die vechtster? Ik heb dat filmpje van youtube wel honderd keer opnieuw gekeken. Je bent echt goed!' Zegt hij voor mij net iets te enthoustiast. Ik knik waarna de lift een ping geeft, ik ben op de goede etage. 'Ehm, ik moet er hier uit dankje.' 'Wacht nog heel even, mag ik met je op de foto en een handtekening?' Ik slik. 'Is goed hoor, maar snel. Ik moet nog met een paar jongens iets afhandelen.' Lach ik. Geschrokken kijkt hij me aan. 'Nee, ze moeten me terug betalen, ik heb nu geld uitgegeven aan een bikini hadden hun moeten doen. Ik vermoord niemand.' Opluchting gaat door mijn ogen. 'Oke, kunnen we nu een selfie maken en dan een handtekening?' Ik knik. En zoals gezegt maken we een selfie en daarna zet ik een handtekening op een boodschappen briefje van hem. 'Doei, hopenlijk tot zien!' Roep ik de jongen na. 'Ja, hopelijk tot ziens, ja. En succes met die jongens!' Roept hij mij naar. Ik lach en schud mijn hoofd en stap dan het appartement in waar ik inmiddels voorsta. Alledrie zitten rond de televisie en kijken naar het nieuws, denk ik. Maar wanneer ik mijn naam hoor kijk ik naar het tv-scherm waar je mij en de jongens op ziet. We staan allen voor het hotel toen we net aankwamen. Vervolgens zie je allemaal mensen met camera's en microfonen voor het hotel staan. 'Ah, nee.' Zeg ik. Dan zie ik de jongen met de hond die weer naar buiten gaat hij heeft dit keer een jas aan. Alle mensen stormen op hem af en vragen hem naar mij. Hij laat de selfie van ons twee zien en verteld dan dat hij me tegen kwam in de lift. Ik loop naar een van de vele stoelen en zak daar in elkaar neer. 'Dit wordt echt een leuke vakantie, jeeh.' Zeg ik sarcastisch. De jongens lachen. 'Ach, stel je niet aan. We gaan gewoon met zijn allen zwemmen in het zwembad. Daar kunnen hun niet komen.' Ik knik en kleed me om in de badkamer. Ik pak mijn andere zwemspullen zoals zonnebrand, een zonnebril en een handdoek die ik in een tas stop. Ik stap de badkamer uit en sta nu recht tegenover de drie. Alledrie omgekleed in een zwembroek met een handdoek over hun arm. Qarter zijn mond zakt open. 'Qar, je vangt vliegen.' Zeg ik waarna ik zijn hand op zijn kin plaatst en zo doet hij zijn mond dicht. Ik rol met mijn ogen en loop richting de plek van het zwembad. De jongens volgen me op de hielen. Naar een aantal etages naar beneden en een aantal gangen zijn we er eindelijk. We leggen onze spullen op een paar lege stoelen en dan lopen we gezamelijk naar het water. Plots voel ik twee stevige armen om mijn middel die mijn lichaampje omhoog tilt. Ik spartel met mijn benen in de lucht en probeer zo bij zijn gevoelige deel te komen. Aangezien ik weet dat het Chandler is doe ik erg mijn best om hem te raken. Maar dat wordt gestopt door Qarter en Xander die beide een van mijn benen pakken. En zo ging ik ten onder, letterlijk en figuurlijk. De jongens springen in het water en nemen mij met hen mee. Eenmaal we allen boven zijn kijk ik ze geïrriteerd aan. 'Was dat echt nodig? Ik was zelf anders ook wel gegaan hoor.' De jongens die al lachen sinds ze weer boven zijn knikken en ik zwem biij ze weg. Ik stap gelijk het zwembad uit en ga naar de plek van onze handdoeken. Ik leg mijn handdoek uit over de stoel en ga erop liggen. Ik heb nu echt geen zin in die jongens ze zijn super irritant. Ik zet mijn zonnebril op en pak een magazine uit mijn tas waar ik direct in begin te lezen. En waarneer de schaduw over me heen valt dat ervoor zorgt dat ik het koud krijg vervloek ik dat gene dat de zonnestralen van mijn huid houdt. Ik haal mijn magazine weg voor degene voor mij. 'Ehm, hé. Ik ben Yoran en je bent heet, ik bedoel de zon is heet en nee, ik dacht het is hier heet en ik zag dat je je niet had ingesmeerd. Dus, ehm, ben je niet heet, nee, ik bedoel moet ik je insmeren?' Vraagt hij ongemakkelijk. Ik knik en geef hem mijn zonnebrand die hij gelijk verspreid op mijn benen, buik en rug. Hij is nog bezig met mijn rug wanneer mijn bikini bandje aan de achterkant los gaat. 'Yoran, wat doe je?' Vraag ik hem alsof hij een klap wil. Ik hoor een oef geluidje en ondertussen probeer ik mijn bikinibandje weer te strikken wat lukt. Als ik me omdraai zie ik Chandler staan. 'Ik had het kunnen weten, die jongen was gewoon te zenuwachtig om dit te doen. Jij bent echt zo vuil.' 'Die jongen heeft het zelf gedaan, ik wou je alleen maar helpen van die jongen af te komen!' Roept hij verontwaardigd. 'En nu lieg je ook nog, wat ben jij voor een vriend!' Zeg ik ongelovig. Even zie ik een verrassende blik door zijn ogen schieten maar daarna veranderd het weer in verontwaardigd. Ik gooi mijn magazine aan de kant en ren naar het water waar ik induik en een eind onder water wegzwem. Hij is en blijft Chandler, zoals ik hem van het begin af aan al kende. En dat liegen is ook gewoon niet leuk meer. Ookal was het soms als grapje dan nog is het niet leuk. Als je het doet om iets te verzwijgen om diegene zelf een plezier te doen, dan ja oke maar zo nee. Na nog een uur te hebben gezwommen droog ik me af en loop samen met Xander naar zijn appartement. We gaan er naar binnen en ik zet wat koffie voor ons op. Als het klaar is zet ik het op de tafel waar hij aanzit. 'Scarlett, je moet me geloven, Chandler heeft dat bandje niet los gemaakt. Toen hij zag dat die jongen van plan was je bikinibandje los te maken rende hij erop af en duwde hem weg maar daarbij ging die los.' Ik zucht en wuif het weg. En gelijk daarna beginnen we te praten over van alles en nog wat.

Anderhalf uur later.

Ik ben weer terug in het appartement van mij en Chandler. Qarter en Chandler zijn al weer terug van het zwemmen. 'Scar, nog even over je bikinibandje ik......' 'ik geloof je, je zag het en greep in en daarbij trok hij hem verder open. Het is goed oke.' Zeg ik waarna ik mijn armen om hem heen sla. 'Het spijt me dat ik je niet gelijk geloofde.' En gelijk daarna begon ik even erg te hoesten. Ik moest even gapen en ging toen op de bank liggen waar ik al snel in slaap viel.

Ik word wakker door de stem van Chandler. 'De jongens en ik gaan uit, wil je mee of blijf je liever hier? Je bent denk ik een beetje ziek denk ik.' 'Ik blijf hier. Ga maar lekker met de jongens mee ik red me hier prima.' Stel ik hem gerust. 'Oke, maar je kunt me altijd bellen als er iets is of als je iets nodig bent.' Ik knik. En niet veel later zijn ze allemaal verdwenen. Ik pak een deken die ik over me heen trek en pak de laptop van Chandler erbij. Ondertussen staat ook de tv nog aan. Op de laptop kijk ik netflix en de tv geeft een zacht achtergrond geluid. Maar om ongeveer 0:31 wanneer ik mijn naam hoor kijk ik op naar de tv. 'Scarlett Fire is weer gespot bij het hotel waar ze naar verwachting tijdelijk op vakantie is. Ze is daar met de zoon van de grootste maffiabaas ter wereld, Chandler Riggs. Zijn twee aanhangers Xander en Qarter zijn er ook. Vermoedelijk is Scarlett de vriendin van Chandler, aangezien er nog nooit iemand is meegeweest op hun vakanties. Hier zijn wat beelden van Scarlett die lekker ligt te zonnen met een magazine waarna een jongen vraagt of hij haar in moet smeren. Wat hij uiteindelijk ook doet, Chandler grijpt in. Dat is al de tweede situatie waaruit blijkt dat ze een stel zijn. De eerste was die keer dat ze terug kwamen van de club en Scarlett door Riggs werd gedragen.' Met grote ogen kijk ik naar het scherm. Ik bel Chandler op en even later knalt de deur los. 'Heb je het al gezien?' Vraagt hij me. Ik knik. Het enigste wat ik heb kunnen doen toen ik dit horen was knikken, kijken en ademen. Voor de rest was ik helemaal verstijfd. Ik wil niet beroemd worden, niet omdat ik iemand knock-out heb geslagen.

Scarlett is gebroken doordat ze beroemd is geworden op zo'n manier. Zouden jullie dat erg vinden? Of zouden jullie er gebruik van maken?

Don't look into his eyes, I made the mistake too.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu