(pov. Scarlett)
Ik voel iemands zachte lippen op mijn voorhoofd en wordt wakker. Ik open mijn ogen en knipper een paar keer om mijn beeld scherp te krijgen. Chandler hangt over me heen en kijkt me lief aan. 'Goedemorgen mijn aanstaande bruid. Zin in een verrassing?' Vraagt hij me met zijn prachtige, zwoele stem. 'En wat zou dan die verrassing zijn?' 'Ja, dat zeg ik niet. Als ik het zeg dan is het geen verrassing meer.' Ik lach. 'Oke, vooruit dan maar.' We stappen uit bed en kleden ons aan. We gaan naar beneden waar ons ontbijt al klaar staat. De koks hebben hun zelf weer eens overtroffen. Het is heerlijk! Zodra we klaar zijn met eten help ik even gauw met het opruimen van de tafel. De bediendes bedanken me en ik loop terug naar Chandler. 'Waarom ben jij nou zo een schat?' zegt hij waarna hij me op zijn schoot trekt. 'Ik ben gewoon beleefd en goed opgevoed.' zeg ik. Hij kust me in mijn nek en ik giechel een beetje. Ik sluit mijn ogen en geniet van de lieve, kleine kusjes. Op een gegeven moment stopt hij met de kusjes. 'Zo genoeg geweest voor vandaag. Opstaan jij, we gaan. Het is tijd.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Nou kom we gaan.' Zegt hij. Ik zeg niks maar sta op. Ook hij staat op. Hij pakt mijn hand vast en leid me mee naar buiten naar de auto die al klaar staat voor ons. Hij opent de portier aan mijn kant en laat me instappen waarna hij de deur achter me dicht doet en zelf ook instapt.
We zijn aangekomen en Chandler opent de deur al voordat ik deze kan openen. Ik stap uit en pak zijn hand waarmee hij me begeleid naar het gebouw. Ik weet nog steeds niet helemaal waar we zijn en wat voor gebouw dit is. Zodra we binnen stappen hoor ik muziek draaien. We lopen een grote zaal binnen. Daar zijn een man en vrouw samen aan het dansen op de muziek. Het ziet er prachtig uit. Nu weet ik eindelijk wat we hier doen. Hij wil oefenen voor onze first dance voor de bruiloft. Ik draai me naar hem toe en omhels hem. 'Bedankt, dat je dit voor me wil doen!' Roep ik blij. 'Geen dank, schatje. Je verdient het.' Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik glimlach vrolijk naar hem. 'Laten we beginnen.' Zegt de vrouw die net nog met de man aan het dansen was. En zo beginnen we met het leren dansen tot het maken van de choreografie.
Een volledige dag later.
'Dit was geweldig! Ik denk echt dat we iets heel moois gaan neerzetten tijdens de bruiloft.' 'Jij was geweldig.' Zegt Chandler en trekt me naar hem toe. 'Slijmbal.' 'Ik meen het Scarlett, je deed alles geweldig, maar we moeten nog wel een aantal keer oefenen anders dan vergeet ik alle stappen.' 'I know en daarom heb ik hun het laten filmen zodat we het altijd nog even terug kunnen kijken hoe het moet.' Hij lacht. 'Wat moet ik toch zonder jou?' 'Niks.' Antwoord ik flauw. 'Ha ha ha, wat ben jij grappig.' 'Dat is wat ze over me zeggen.' Lach ik. Hij geeft me een kusje op mijn neus. 'Kom we gaan naar bed, het is al laat. En we moeten morgen vroeg op.' 'Waarom?' 'Oefenen natuurlijk! We hebben niet lang meer en het moet een perfecte bruiloft voor jou worden. En daarnaast heb jij nog genoeg te doen en moet jij ook zorgen voor goede schoonheidsslaapjes.' Zegt hij lief. 'Oke, we gaan naar bed.'
Volgende dag.
Zoals Chandler al zei gaan we echt oefenen. Hij heeft me wakker gemaakt om 7 uur 's ochtends. We zijn nu in de danszaal. De muziek start en Dirty Dancing vult mijn oren. Jazeker, wij gaan op onze bruiloft dansen op Dirty Dancing. 'Kom je?' Vraagt Chandler om mijn aandacht. 'Sorry ik zat even weer met mijn hoofd in de wolken. Ik heb zo veel zin in de bruiloft. Het is bijna zover.' 'Ik weet het, maar voor nu, hoofd erbij en gaan met die banaan.' Ik knik. We gaan ervoor. Deze dans moet geweldig zijn!
Ik blaas mijn adem uit. We hebben zo hard gedanst en het ging alweer geweldig. Chandler deed zo erg zijn best, dat maakt mij gelukkig. Maar nu moet ik weer verder. Ik heb een trouwjurk op te halen voor morgen. 'Ik ga me douchen, ga je mee?' Vraagt Chandler me. 'Nee, schatje. Nu even niet. Ik moet opschieten want ik moet mijn jurk ophalen.' Hij knikt, geeft me een knipoog en loopt richting de douche. Ik ga gauw naar huis om daar te douchen.
Ik ben inmiddels gedoucht, afgedroogd en aangekleed. Ik stap mijn en Chandler's kamer uit en knal bijna tegen Vic aan. 'Ooo, hey. Ik wist niet dat je er al klaar voor was, maar ik wou je even zeggen dat we nu echt moeten gaan anders is de winkel dicht tegen de tijd dat we er zijn.' 'Ja, ik weet het. Let's go dus!' Meteen lopen we in de vlot tempo naar buiten. Daar staat de chauffeur al te wachten op ons met de auto. Het portier stond al open dus we konden er meteen inspringen. 'Op naar mijn jurk!' Roep ik blij. 'Ik heb zo veel zin in jullie bruiloft!' Roept Vic er achteraan. 'En anders ik wel!' Gil ik meteen weer naar haar. Gillend achterin de auto rijden we weg richting de winkel om mijn trouwjurk te halen voor morgen. Dan is de grote dag al, ik heb er zoveel zin in, maar het is ondertussen ook zo ontzettend spannend!
We zijn bij de winkel aangekomen. 'Hallo, hebben jullie een afspraak of komen jullie een jurk halen?' 'Wij komen een jurk halen!' Roepen Vic en ik tegelijk. 'Aaah leuk, jullie hebben er veel zin in zeker.' Lacht de vrouw achter de balie. 'En op welke naam staat deze jurk?' 'Riggs.' 'Ik zal hem even voor u opzoeken. Een momentje alsjeblieft.' Zegt ze vriendelijk. Vic en ik beginnen te kletsen over haar bruiloft, die moet ook zo goed gepland worden als mijne vind Vic. 'Ik snap wat je bedoeld, maar zorg er wel voor dat er genoeg tijd is en dat het niet binnen twee weken moet gebeuren anders doe ik Xander wat aan.' 'Wie zegt dat Xander en ik samen gaan trouwen?' 'Ehm...' 'Ik kan de jurk niet vinden, hij staat ook op afgehaald.' Hoor ik de vrouw van achter de balie die mij red van Vic d'r vraag. 'Niet?! Wie heeft hem opgehaald?!' Roept Vic boos terwijl ik mijn hele bruiloft in duigen die vallen. Dit kan niet, wie doet mij dit aan? 'Rustig mevrouw, ik wou u even uit de spanning halen door een grapje. De jurk is hier natuurlijk gewoon.' Zegt ze en haalt de jurk gauw op. Zowel Vic als ik halen gerust adem. Ze komt terug met mijn jurk. 'Hier is je jurk.' Zegt ze en geeft de beschermhoes met daarin mijn jurk. Ik maak de rits langzaam open en een prachtige jurk verschijnt. Tranen beginnen in mijn ooghoeken te prikkelen. 'Kan ik hem nog even passen zodat ik zeker weet dat alles klopt?' Vraag ik aan de vrouw. 'Tuurlijk, ga je gang. De pashokjes zijn daar.' Zegt ze en wijst het pashokje aan. In het hokje pas ik de jurk en hij zit als gegoten. Hij is perfect! Ik open het doek en Vic haar mond valt open. 'Hij staat je prachtig!' 'Pak hem maar gauw weer in dan komen er geen kreukels op vlekken in.' Zegt de vrouw. Meteen sluit ik het doek weer en doe mijn jurk uit. Ik kleed me aan en stop de jurk weer netjes in de beschermhoes. Ik loop het hokje uit en verlaat samen met Vic de winkel nadat de vrouw mij nog een prachtige bruiloft had toegewenst.
Thuis aangekomen ga ik meteen naar Chandler. Hij is op onze kamer aan het netflixen. Ik ga naast hem op het bed liggen. 'Nou de buit is binnen hoor en hij is prachtig. Alleen jammer dat je hem morgen pas mag zien.' 'Vind ik ook, ik zou jou wel in je trouwjurk willen zien. Hij staat je vast prachtig. Daarom heb ik ook zo'n prachtige verloofde.' Slijmt hij. Ik ga op zijn schoot zitten en pak zijn hoofd vast met twee handen. 'Jij bent echt een slijmbal.' 'Weet ik, daarom heb ik ook een slimme dame uitgekozen die dat door heeft.' Slijmt hij nog erger. Ik geef hem een kus op zijn prachtige roze lippen. Zodra onze lippen elkaar verlaten draait hij ons om waardoor hij boven mij komt te hangen. Hij geeft me een ruwe zoen en laat zijn hand afzakken naar mijn heup. Hij drukt met zijn eigen heupen mij dieper het matras in. Ik merk dat ik hem steeds meer wil op dit moment. Ik verlang naar hem, ik wil hem nu! Ik ga met mijn hand naar de rand van zijn shirt en trek die in een vloeiende beweging uit. Ook hij gaat met zijn hand naar de rand van mijn shirt om de mijne uit te trekken, maar hij wordt gestoord door onze vrienden die binnen stormen. Ik wordt door Vic en nog een groepje meiden meegenomen en Chandler door Xander, Qarter en nog een aantal jongens. En zo worden we gescheiden van elkaar.
Ik draag een blinddoek en zit in een auto met Vic en al die andere meiden. Chandler is een andere kant op gesleurd. 'Vic, wat is hier aan de hand? Wat doen jullie met ons?' 'Wij gaan jouw laatste avond als vrijgezel nog een paar avontuurtje laten beleven voor je het huwelijksbootje in stapt met Chandler.' Zegt ze doodgewoon. 'Ik heb hier geen fijn gevoel over Vic.' Laat ik haar weten. 'Rustig maar, alles wat je vergeet zullen wij filmen en dit wordt natuurlijk morgen op de grote schermen getoond, net zoals bij Chandler. Zo kunnen jullie ook zien hoe goed jullie elkaar blind kunnen vertrouwen.' Lacht ze. 'Snap je hem? Blind vertrouwen? Omdat je een blinddoek draagt.' Lacht ze om haar eigen grap. 'Fijn dat jij dit in ieder geval leuk vindt, maar ik voel me hier nog niet prettig bij.'
Heeeeey partypeople!!! Hebben jullie zin in een bruiloft of hebben jullie zin in een bruiloft? Ik in ieder geval wel!!!! Ik geef jullie alvast een tipje van de sluier(Snap je hem? Omdat de meeste bruiden sluiers dragen). Het volgende hoofdstuk is niet de vrijgezellenavond maar De Big Day!
JE LEEST
Don't look into his eyes, I made the mistake too.
Teen FictionDon't look into his eyes, I made the mistake too. Wanneer Scarlett's moeder hertrouwt na de dood van Scarlett haar vader en bij haar stieffamilie intrekt, loopt ze weg. Haar stiefvader sloeg haar, had geen respect voor haar en wilde dat ze ging trou...