Nominacja

1.5K 62 20
                                    


Nominowała mnie Wikaa120. Chciałam coś dopisać, ale to by było złe :") 

#1 Lubię moje żabobomby, którymi rzucam w ludzi jak mnie czymś zdenerwują - emotki z messengera. Emoji żaby + emoji bomby. 

#2 Kocham jeść krewetki. 

#3 Przerażają mnie porcelanowe lalki. 

#4 Nie cierpię dotykać balonów, a w szczególności jak ktoś siedzący obok mnie je dmucha :_:

#5 Zakochałam się w norweskim serialu "SKAM", który znalazłam przypadkowo. Serdecznie polecam, można nauczyć się dni tygodnia po norwesku XD. 

#6 Jestem fanką "Miraculous Ladybug & Chat Noir". Jak widzę coś czerwonego w czarne kropki to krwotok.

#7 Uwielbiam kaczuszki ! Jak widzę takie małe, słodkie stworzonka to dostaje cukrzycy i drgawek. 

#8 Potterhead oczywiście XD

#9 Czytam dużo książek, najczęściej kryminały. 

#10 Boję się stanąć na wagę, po ogromnej ilości ciast i pierogów, które pochłonęłam na wigilii. 

#11 Rysuję, nieźle mi to wychodzi. 

#12 Mam kota, który kradnie moje skarpetki. 

#13 Moja babcia uważa, że biorę narkotyki bo jestem "za chuda".  Ah, te babcie.

#14 Lubię pogrywać w gry komputerowe i na konsoli. 

#15 Jak mi czasem smutno i źle to zjadam dwie tabliczki czekolady i wciąż mi źle bo żałuję, że tyle zjadłam :") Co zrobić


To chyba tyle. Tak przy okazji, to mam nadzieję, że spędziliście wigilię w miłej atmosferze i w gronie rodziny. No i oczywiście, że pod choinkę dostaliście coś mega. Pozostaje mi wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy sylwestrowej ! 

Dobrze więc, ja nominuję KaroMikaErenAkaAmeAkaPolsat i DOMIDE-CHAN

Gitara siema, fortepian elo, klawesyn skurwesyn i takie tam. 




Name Of Love || MikaYuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz