00

60K 2.2K 2.7K
                                    

Bu bölüm giriş gibi bir şey oldu zevk alacağınızı yada bir ilgi uyandıracağını sanmıyorum o yüzden bir şans verip ikinci bölümüde okuyun. Teşekkür ederim. İyi okumalar~

Yoongi üniversiteyi bitirdikten sonra 1 sene boyunca çalışmamış ve başarısının ardından kendini rahatlatmak için bir ara vermişti.

Bu süre içinde ailesi başlarda normal davransada artık işe başlaması gerektiğini söylüyor ve onu sıkıştırıyordu. Bu baskıdan hoşlanmıyordu ama o da artık bir şeylerle uğraşmak istiyordu.

Sıradan bir haftasonu yataktan kalkar kalkmaz kahvesini yapmış ve kucağındaki bilgisayarından alanına uygun işlere göz atmıştı. Bir kaç ilanı kenara yazıp CV hazırlamak için sayfadan çıktı.

Hazırladığı başvuruda bitirdiği önemli üniversite ve yaptığı derece oldukça dikkat çekiciydi. 6 dil bilmesi şansını daha çok yükseltiyordu.

Yoongi annesi, babası ve kız kardeşiyle yaşıyordu. Sevgi ve saygı ile yetiştirilmiş dört dörtlük bir gençti. Okuduğu kitaplar sayılamayacak kadar çoktu. Her zaman resmi bir ifadesi vardı. İnsanlarla yakınlaşmayı, samimi olmayı pek sevmezdi.

Bunun sebebi lisede bir kaç kız arkadaşı olmuştu ama tamamen ortama uyum sağlamak ve bakir kalmamak içindi. Çok genç yaşta girdiği ilişkilerden zevk almayınca kızlara ilgi duymadığını anladı.

Çevresinde, gittiği kolejlerde bu durumunu gizlemeyi tercih etmişti. Çünkü eğilimini farkettiği sıralar yakın bir arkadaşıyla paylaştığında arkadaşı ondan uzaklaşmıştı.

Herkesin aynısını yapacağını düşünüp sorunun kendisinde olduğunu düşündü. Yalnız kalmasının en doğrusu olduğuna karar verdi ve başarılarına odaklandı.

Hazırladığı dosyayı kaydedip kenara ayırdığı mail adreslerine yolladı. 7-8 saat içinde cevap alacağı için kucağında bilgisayarı indirip koltuğun üzerine bıraktı.

Ayaklarını masadan çekip boş bardağı alarak koltuktan kalktı. Ayağındaki terlikleri düzeltip sürüyerek mutfağa doğru yürüdü. Tezgahın üzerine bardağı bıraktığı sırada omuzuna asılan kolla arkasına döndü.

"Abi ben dışarı çıkıyorum."

Kız kardeşi yanağına bir öpücük kondurup dışarı çıkma ihtimalini yükseltebilmek için şirin bakışlarını abisine yöneltti.

"Saat daha-"

"Saat 2, erken kalktığını mı sanıyorsun?"

"Nereye gideceksin?"

Yoongi zor zahmet araladığı dudaklarından dökülen kelimeleri idareli kullanmaya çalışıyordu. İzin vermeyecekti çünkü daha dün dışarı çıkmıştı. Ailesi fazla ilgilenmediği için her zaman kız kardeşinin üzerine titrerdi.

"Arkadaşlarımla kütüphanede ders çalışacağız."

"Kitapların nerede?"

Kız kardeşi bir an bozuntuya verecek gibi olmuştu. Yoongi bu seferliğine görmezden gelip onun kalbini kırmadı.

"Sadece 3 saatin var."

"Tamam, seni seviyorum."

Kız kardeşi onu tekrar öpüp mutlu bir şekilde koşar adım evden çıkmıştı. Yoongi saçlarını karıştırıp ağzını bir kaç kere açıp kapadı ve üst kata çıkıp odasına girdi. Ilık bir duş onu biraz daha kendine getirebilirdi.

boss | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin