19

18.3K 1.5K 1.2K
                                    


dakika sayanlar ve uzun yorumlar bırakanlar çok sevimlisiniz, hepinizi seviyorum

tb':subhanallah ilk defa görenler beğensin







Jimin, kucağında taşırken Yoongi'yi sürekli öpüyordu. Ona güvende hissettirmek istiyordu. Yoongi'yi yatağa yatırdıktan sonra önündeki şişliği yattığında açıkta kalan bacak arasına bastırdı. Yoongi inlemesini tutmuştu ve Jimin onun üzerine eğilip sürtünmeye, kendini bastırmaya devam ederek fısıldadı.

"O güzel inlemeni duymak için her şeyimi veririm."

Yoongi tuttuğu inlemeyi serbest bırakıp seslice inlediğinde Jimin dudağını ısırdı ve Yoongi'nin bacağını sıvazlayıp beline dayadı.(Ç/N:Beline dayadı derken anladınız dimi lan, bacağını tutup beline yasladı yani kendi ğstünde ya anladıysanız anladım yazın)

Jimin Yoongi'nin suratındaki ifade yüzünden altındaki sızının arttığını hissediyordu ama daha yeni başlıyorlardı ve bu kadar çabuk olmamalıydı. Tekrar eğilip dudaklarını öptükten sonra doğruldu. Yoongi'nin tişörtünü eteklerinden tutup yukarı kaldırdığında Yoongi'de doğrulup çıkarması için kollarını havaya kaldırdı.

Jimin beyaz tene sulu öpücükler bırakırken göğüs uçlarını sıkıştırıp emiyordu. Yoongi kendinden çoktan geçmişti. Elleriyle örtüyü kavramıştı. Açıkta kalan teninin her noktasını öpmeye özen gösterdi.

Jimin onun ilk seferi olduğu için Yoongi'yi kendini tatmin etmek için kullanmayacaktı. Eğer o isterse izin verecekti. Sadece Yoongi'ye güzel bir gece yaşatmak istiyordu. Beyaz ve temiz tenin her bir noktasını tadacaktı.

Jimin çıplak göğüste ıslak bir yol çizip tekrar Yoongi'nin dudaklarını öptü. Aşağı inerken boynunu emerek ince deride ufak izler bırakıyordu. Yoongi'nin eşofmanını ve boxerını biraz sıyırıp kasıklarına öpücükler kondurdu.

Yoongi yaşadığı hissi tarif edemezdi. Jimin'den etkileniyordu ve bir anda bu hale gelmişlerdi. İlk defa biri vücuduna dokunuyordu. Bu kişinin Jimin olması onun için kusursuzdu.

Jimin Yoongi'nin kasıklarını öpüp emerken elini eşofmanın üzerinden penisine koydu. Yoongi de sertleşmişti. Üstelik Jimin elinin altında tahmin ettiğinden daha fazlasını hissediyordu. Yavaşça sıktığında Yoongi sızlandı.

Jimin Yoongi'yi tamamen soyduğunda karşısındaki uzunluğu kavradı. Bir kaç kez yaladıktan sonra eliyle çekmeye devam etti. Yoongi bembeyaz tenine düşen siyah saçları, yüz ifadesi ve güzel kokusuyla tahrik edici görünüyordu.

Yoongi inlemelerini arttırdıkça Jimin daha da hızlı çekiyordu ve sona geldiğinde örtüyü iyice sıkarak dirseklerinin üzerinde doğruldu. Kasılarak ve seslice boşaldığında Jimin Yoongi'yi ağzına aldı ve tadına baktı.

Yoongi kesik ve hızlı nefesler verirken Jimin konuştu.

"Tadın o kadar güzel ki."

"Sikeyim !"

Yoongi sessizce konuştuğunda Jimin ona baktı. Yüzünde ki pişmanlığı görebiliyordu ve bu kötüydü. Yoongi bacaklarını toplayıp kapamaya çalıştığında Jimin kaşlarını çatmıştı. Elleriyle Yoongi'nin bacaklarını sıkıca ayırdı ve arasına yerleşti. Kalçasını biraz daha havalandırdığında Yoongi geri çekiliyordu.

boss | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin