Markete uğradıklarına Yoongi yeni evi için ihtiyacı olanları market arabasına koyuyordu. Jimin de akşam yiyebileceği şeyleri alıp sepete ekledikten sonra reyonda duran kondomlar arasından seçim yapıyordu. Aromalı ve geciktiricili olanlardan alıp sepete attı.Alışverişleri bittiğinde kasaya ilerlediler. Aldıklarını ödemek için sepetten çıkarırken Yoongi elindeki kondomlara baktı. Jimin'e baktığında telefonuyla ilgilendiğini gördü. Derin bir nefes aldıktan sonra ürünleri koymaya devam etti.
Poşetleri arabaya koyduktan sonra bindiler ve eve doğru yol aldılar.
"Jimin-ah."
"Hm ?"
"Kondomları sen mi aldın ?"
Jimin pis pis sırıtarak Yoongi'nin farketmesine sevinmişti.
"Evet."
Yoongi cevap vermeden elini ensesine attı ve boynunu ovaladı.
Eve vardıklarında poşetleri de yukarı çıkardılar. Masanın üzerine bıraktıktan sonra Jimin ceketini çıkarıp koltuğun üzerine bıraktı. Yoongi de odasına girip üzerini değiştirdi. Çıktığında Jimin'in ayaklarını uzatmış telefonuyla ilgilendiğini gördü. Neye baktığını merak ediyordu.
Poşetlerin içindekileri yerlerine yerleştirirken sonda kalan kondom paketlerini eline aldı. Jimin'in yanına oturup uzattı.
"Al."
Jimin gözünü telefondan ayırmayıp paketleri aldı ve yan tarafına koydu.
Yoongi merak edip neye baktığını görmek için kafasını geriye yasladığında borsayla ilgili yazanları okuduğunu gördü. Gerçekten bu kadar ciddi olmasının sebebinin bu olması Yoongi'yi şaşırtsa da rahatlatmıştı.
"Aldıklarını hazırlamamı ister misin ?"
"Yardım edeyim."
Beraber kalktıklarında Yoongi paketleri tabağa koymadan getirip masanın üzerine bıraktı. Jimin de iki bardak alıp içecekleri getirdi.
Yerken Yoongi ağzındakilerin bitmesini bekledi.
"Soru sormak istiyorum."
"Lütfen zor sorma."
"Çalışacağım, merak ediyorum da daha önce bir erkekle birlikte oldun mu ?"
Jimin Yoongi'nin bunu sormasına şaşırmamıştı ama bu soru onun için zordu. Olmuştu ama sarhoştu. Ve isteyerek yapmamıştı.
"Evet."
"Peki ya, ilk birlikteliğin kiminleydi ?"
"Hatırlamıyorum."
Yoongi öksürerek konuştu.
"N-ne ?"
"Gerçekten hatırlamıyorum, hem ne olmuş hatırlamıyorsam ?"
Yoongi Jimin'in bu kadar rahat olmasına hayret etmişti.
"Bana değerli bir şey gibi geliyor."
"Bakirsin ve bu değerli doğru düşünüyorsun ama çok gençtim, hatırlamıyorum."
"Şimdiye kadar hiç mi birini sevmedin Jimin-ah ?"
"Sanırım hayır, ya sen ?"
Yoongi biraz duraksadı, Jimin neden duraksadığını anlamıştı ve sorduğu için pişman olmuştu.
"Özelse sormadım say."
"Hayır, biri oldu ama sanırım aptaldım."
"Yani ?"
"Homofobikti."
"Aish !"
Yoongi ağzını büzdüğünde Jimin tekrar konuştu.
"Baksana, seni reddetmek için kör olmak gerek."
Sohbetleri uzunca devam etmişti. Yoongi açılmıştı. Jimin anlayışla onu dinliyordu. Yoongi o kadar masum ve güzeldi ki. Ona dokunmayı o kadar istiyordu ki. Kendine hakim olamamıştı ve elini Yoongi'nin bacağına attı. Koltukta yan yana oturuyorlardı ve Yoongi başını koltuğa yaslayıp konuşurken tavanı izliyordu. Hissettiği el ile gözlerini kocaman açtı.
Jimin okşamalarını sürdürürken Yoongi gözlerini kapatıp ona ayak uydurmaya karar verdi.
"Yoongi-ah."
"Hm ?"
"Bana bak."
Yoongi utana sıkıla başını kaldırıp Jimin'in yüzünde gözlerini gezdirdi. Sonunda gözleri buluştuğunda Jimin konuştu.
"İlk misafirin olacağımı söylemiştim."
Jimin dudaklarını Yoongi'ye yaklaştırdığında Yoongi gözledini sıkıca kapadı ve dudaklarını araladı. Jimin burun burunalarken onun bu sevimliliğine gülümsedi. Aralık olan dudaklarına sıcak nefesi değdiğinde Yoongi içinin ısındığını hissetti.
Jimin nazikçe Yoongi'nin dudaklarını öpüyordu. Yoongi karşılık verene kadar devam edecekti. İnce dudakları yavaşça emerek çekiyordu. Jimin tam yaklaşacakken Yoongi titrekçe elini onun boynuna attı. Jimin onun yaklaşması için bekledi. Yoongi gözlerini Jimin'in dudaklarına dikmişti ve biraz sonra yaklaşıp kalın dudağa bir öpücük bıraktı. Tekrar ve tekrar yaklaştığında Jimin karşılık vermeye başlamıştı. Kısa kısa öpüşüyorlardı. Yoongi elini iyice Jimin'in boynuna sarmıştı.
Biraz sonra Jimin Yoongi'nin üzerine eğilip eliyle belini kavradı ve onu kucağına oturttu. Yoongi ince bedenini ona teslim etmişti. Bu gece Jimin ne isterse boyun eğecekti.
Jimin ellerini Yoongi'nin tişörtünden içeri soktuğunda iki elinide beline yerleştirdi. Yoongi utançtan kafasını kaldıramıyordu.
"Yoongi-ah, kaldır kafanı."
Yoongi nefesini dışarı verirken başını kaldırdı ve Jimin ona yaklaştığında tekrar dudaklarını araladı. Her öpücükte daha iyi hissediyordu. Hoş kokusu burnuna dolarken, Jimin'in güzel dudaklarının kendininkileri sardığını hissetmesi paha biçilmezdi.
devamı oylar düzene girdiğinde gelecek, lütfen saygı göstermeyi deneyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss | yoonmin
Short Story"Tadın o kadar güzel ki." | 6117 [Trevor Daniel - Falling]