"Przyjaciel kładzie odrobinę miodu na chleb z masłem naszej codzienności"
mysli.com.pl
Zapowiedź
Witajcie!Czy Wy także zawsze chcieliście poznać jak wygląda codzienne życie superbohaterów? Czym się zajmują kiedy akurat nie zagraża światu żaden superzłoczyńca, a nasi ulubieńcy nie muszą wyruszać na dalekie misje?
Tutaj znajdować się będzie zbiór nie długich opowiadań mówiących o codzienności X-menów. Napewno nie zabraknie Charlesa i Erika ♡, pojawiać się będą też m.in. Peter (Quicksilver), Raven (Mystique) oraz Hank (Beast). Jak to na fan fiction raczej mało rzeczy będzie się zgadzać filmem czy komiksem (co nie znaczy,że ich nie czytam, przeciwnie, nie mieszczą mi się na pólkach^^), ale żeby było ciekawej postaram się wpleść jakieś nawiązania. A i jeszcze jedno, to będzie idealny świat, w którym wszyscy będą się (nie wiem skąd) znać, będą raczej młodzi, z włosami i działającymi nogami.😅
Nie wiem, co jaki odstęp czasu będę publikować kolejne części. Moje pomysły na opowiadania zwykle przychodzą w dość nie oczekiwanych momentach, jak np. w czasie jazdy na nartach, czy przy robieniu zakupów. Właśnie! Mam już pomysł na kolejny fanfik! XD Nie zawsze mam niestety czas na pisanie, które jednak nie jest moją, aż taką bardzo mocną stroną, a samo pisanie zajmuje mi dużo czasu, nawet przy króciutkim fragmencie. :( (po prostu nie potrafię za szybko pisać).
Mam nadzieję, że spodoba wam się mój świat tych kultowych bohaterów od strony, której jeszcze nie widzieliście i będziecie chcieli śledzić ze mną ich dalsze przygody.Zapraszam! ;)
Miss-MadnessP.S. Wszelkie obrazki, które będą się pojawiać na okładce, czy też w opowiadaniu nie należą do mnie, zapożyczone będą z neta. (Tak, żeby nie było, że kradzież i takie tam. *^_^)
CZYTASZ
[X-men] Codzienność [STAROĆ]
FanfictionZastanawialiście się kiedyś jak wygląda życie mutanta na codzień? Kiedy nie trzeba ratować świata, ani wyruszać na misje? Bo przecież mutant to też człowiek. Tak samo jeździ w góry, chodzi na zakupy, urządza przyjęcia, czasem płacze i zakochuje się...