Bilal Betül'ü iyice tanımaya çalışıyordu. Tabi Betül ne kadar farklı niyette olmasa da Betül de Bilal'i tanımaya çalışıyordu.
Baya samimi olmuşlardı. Tam istediğim gibi fakat bu kanka olayı neydi? Bilal ne yapmaya çalışıyordu? Ben bunları anlamaya çalışırken Betül'le Aleyna bir şeyle uğraşıyorlardı.
Ben;
Siz ne yapıyorsunuz?Betül;
Ne olucak yine kavga ediyoruz.Ben;
Kiminle?Aleyna;
Betül 7-24 kimle kavga ediyor?Ben;
Tamam anladım 7-24 deyince zor gelmedi.Dedim ve ikisi birden gülmeye başladılar. Betül yine erkeklerle konuştuğu için Kadir ile kavga ediyordu. Her zaman olan şeydi bu biz alışmıştık. Ama Betül erkeklerle hiç bir zaman farklı bir gözle bakmıyordu sadece arkadaşça konuşuyordu. Kadir abartıyordu ve Betül böyle kısıtlanmaktan hiç hoşlanmazdı. Artık ondan soğumuştu. Kavga ettiklerinde üzülmüyor "offf çokta umrumda çok da iyi oldu." diyordu.
Ertesi gün olduğunda canımız sıkılıp Bilal'i aramıştık. Aleyna "grup açalım çok güzel gavara olur" dedi. Betül; "olmaz numaramı vermem sonuçta tanımıyorum ne yapacağı belli olmaz." Ben hemen lafa daldım:-Saçmalama Bilal'i 4 yıldır tanıyorum. Kimseye vermez. Sende güven artık şu çocuğa.
Dedim ve Bilal telefonu açtı. Sohbet muhabbet derken
Bilal "Tarık" dedi."Ne oldu Tarık'a" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP YOLU
Short Storyİki sene önce tanışmış 4 arkadaşın lisede karşılaşması ile Hümeyra'nın Betül ile Bilal'in arasını yapma çabaları 😋😀😀👊