Sabah tüm alarmları duyup kapatarak yine geç kalmıştık.
Kapının açılma sesini duymuştum ama aldırış etmeyerek uykuma devam etmeye çalışıyordum. Ama bu mümkün mü? Tabi ki hayır. Odaya giren kız "Oha siz uyanmadınız mı? Saat 7.45 oldu kalkın hadi geç kalacaksınız." Diyerek kulağımızın dibinde bağırıyordu. Bende uykulu halimle ne yaptığımı bilmeden
-"Ya sanane kızım git başımızdan." Diyerek kızı kaçırmayı başarmıştım. Bir kaç dakika sonra saatin farkında olup yataktan zıplayarak kızları uyandırmaya çalışıyordum. Aleyna uyanmıştı. Betül kalkmicam diye turturuyordu. Beyza tepki bile vermiyordu.
Bende "Ya neyse kalkmayın tamam biz gidelim." demiştim.
Betül'deki zıplayış görülmeye değerdi😂. Neyse acele acele bir şekilde hazırlanmıştık. Okul her zaman ki gibi sıkıcıydı. Bir an önce okulun bitmesini ve kantine gidip oturmayı bekliyorduk.
Ve okul öyle böyle derken bitmişti. Kantine gitmiştik. Oturuyorduk. Bi baktım Tarık çevrimiçi idi.
Ben;
-Betül Tarık'a sorayım mı öyle bişey var mı diye üstüne gideriz.Betül;
-Fark etmez ama boşu boşuna tartışmaya gerek yok bence.Ben;
-Var bence. Soruyorum valla ben.Betül;
-İyi sen bilirsin.Tarık'a sormuştum. Öyle bişey olmadığını söyledi. Betül'le birbirimize bakıp "noluyo lan!" bakışları attık. Hemen olayı anlamak için Tarık'ı aramıştık ama açmıyordu. Açsa da konuşmuyordu.
Betül iyice sinirleniyordu. "Konuş be" diye bağırmıştı.
Tarık olayı şu şekilde anlatmıştı.Tarık Betül'ün fotoğraflarına bakmadığını hatta Bilal'in Tarık'a Betül'ün numarasını veriyim mi diye sorduğunu Tarık'ın ise hayır Betül kızar diye istemediğini söylemişti.
Kendini haklı çıkarmaya çalışıyordu belliydi.
Fakat Betül sonuçta ikisini de tanımıyordu kime inanacağını şaşırmıştı."Ya neden beni bunlarla tanıştırdın ki rahattım ben saçma sapan işlere girdim napıcam ben?" demişti.En sonunda Tarık'a inandığını söyledi. Bilal'e mesaj atmıştı. "Neden bize yalan söylüyorsun?" diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP YOLU
Short Storyİki sene önce tanışmış 4 arkadaşın lisede karşılaşması ile Hümeyra'nın Betül ile Bilal'in arasını yapma çabaları 😋😀😀👊