Betül;
-Eğer adımı başkalarına dağıtırsaaaaa-Yok canım yapmaz herhaldee
-"İnşallah" diyerek odadan gitti.
Ben de onun gitmesini fırsat bilip Bilal'e yazmıştım. Bilal bana bildiğini Recep'in anlattığını söyledi. Ben korkmaya başlamıştım çünkü Betül kimsenin bilmesini istemiyordu, o başka birini seviyordu ve böyle işlere girmek istemiyordu.Betül beni öldürecek diye içimden geçirirken Betül odaya geldi. Ben korkudan telefonu yatağa fırlattım. Telefonu aldı mesajları okurken içeri Vildan girdi. O da Betül'ü bir arkadaşına söylemiş. Betül morali bozuk bir şekilde yatağına oturdu. O sırada da mesaj geldi ve gelen mesaj Bilal'dendi.
"Selamün aleyküm" yazmıştı. Betül cevap veremem diyerek tedirgin ve kızgın bir şekilde yüzüme bakıyordu.
1 saat sonra tekrardan mesaj gelmişti yine Bilal'di. Bu sefer;
"Loo" yazmıştı. Ben yanlışlıkla mesaja dokunmuştum. Ama aslında yanlışlıkla değildi. Betül gittikçe sinirleniyordu ama Betül'le Bilal'i aklıma koymuştum bi kere. Geri dönüşü yoktu bu iş olacaktı.Betül "Efendim" diyerek karşılık vermişti.
Bilal ise biraz kırılmıştı sanırım
"Birşey yok
Yarın konuşuruz tamam mı iyi geceler" yazmıştı.
Betül aman çok meraklıydım seninle konusmaya diyerek söyleniyordu. Sonra
Tamam iyi geceler yazdı.
Ertesi gün sabah normal bir şekilde okula gittik Betül unutmuştu olanları sanırım. Okulu sorunsuz bir şekilde atlatmıştık. Yurda geldiğimizde bizim sınıf grubundan konuşuyorduk. Tabi ki Bilal de vardı Aleyna selam söyle demişti Betül de bi an boşluğa gelip benden de dedi ve ben dururmuyum ne kadar gönderme dediyse de gönderdim. Bilal Betül'le konuşmak istedigini tekrar söyledi. Betül ne olduysa bu sefer kabu etti. Bilal "knk" yazmıştı. Şaşkınlığımı belli etmesem de içimden nasıl yani diyerek aval aval Betül e bakıyordum. Betül ile baya kanka gibi konuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP YOLU
Historia Cortaİki sene önce tanışmış 4 arkadaşın lisede karşılaşması ile Hümeyra'nın Betül ile Bilal'in arasını yapma çabaları 😋😀😀👊