İlk Koruma💕

32 4 0
                                    

Tarık, Betül'ü duymuştu. Bütün gün Betül'ün fotoğraflarına bakmış. En sonunda Bilal'in siniri bozulmuş ve Tarık'a

-Biz Betül'le çıkıyoruz.

Kendi de şaşırmıştı böyle bir şey dediğine. Neden Betül'ü korumak istemişti ki? Bi anda ağızından çıkı vermişti işte.

Tarık;
-İyi o zaman ayrılınca bana söylersin ben konuşurum.

Bilal;
-Ayrılmayız biz.

Diyerek kestirip atmıştı.

Evet bu ilk korumaydı çok tatlı değil mi ilk sahiplenme...

Bilal;
-İşte böyle.Yavşamasın diye söyledim.Başka bişey değil yani yanlış anlama Betül.

Betül;
-Yok anlamam zaten teşekkür ederim ama gerek yoktu.

Bilal;
-Önemli değil böyle iyi oldu.

Betül halinden memnun gibiydi benim bildiğim Betül böyle bişeye taviz vermezdi ama Bilal'in böyle bişey yapmasına izin vermişti. Belki de Betül'de bişey hissediyordu.Ben bunları içimden geçirirken kızlar çoktan grup kurup kaynaşmaya başlamışardı bile. Bi anda Betül'ün moralinin bozuk olduğunu fark ettim. Yanına giderek

-Ne oldu?

+Yok bişey.

Diyerek geçiştirmeye çalıştı ama farkındaydım vardı bişeyler.

-Ya ne oldu bi anda moralin bozuldu anlatsana.

+Sadece kendimi kötü hissediyorum biraz.

-Neden ki ya.

+Ya ben Kadir'i sevmiyorum ama o hala benim eskisi gibi onu sevdiğimi düşünüyor her gün Aleyna'ya soruyor. Ne yapıcam ben? Sevmiyorum diyemiyorum biliyorum üzülecek hakkını ödeyemem o kadar yılın hatrı var.Nasıl denir ki? Ve ben burda başka bi erkek ile konuşuyorum duysa çok kötü olur.

Betül'ü biraz da olsa anlamıştım. Zor durum böyle sevginin aşkın bi anda ölmesi ve çaresizce hatrı var diye söyleyememek...

-Sıkma canını en yakın zamanda konuşursun söylemeye çalışırsın. Böyle olmaz o da kendini kandırıyor. Hem o kim ya Bilal'le konuşmana karışamaz sonuçta birbirinize kanka diyorsunuz. Yoksa sen farklı niyette mi düşünüyosun?

Diyerek Betül'ün yüzüne gülmeye başlamıştım. Hep beraber bi ooo çekerek Betül'ü sinirlendirmiştik. Betül Ses tonunu yükselterek

+Of bi saçmalamayın ya o anlamda demedim ki ben. Sonuçta Kadir benim sınıf arkadaşlarımla konuşmama bile karışan biri tanımadığım biri ile konuştuğumu duymasın hiç tribini çekemem zaten bunaldım.

-Ben bu Kadirin...

+Aynen bende...

Neyse Betül'le sımsıkı sarılmıştık. Biraz da olsa morali düzelmişti.

Ve beklenen ses koridorda yankılanıyordu...

KIZLAR YAT SAATİ OLDU HERKES YATAĞA...

Bu saatte yatılır mı ya.
Neyse zaten bugün fazlasıyla yorulmuştuk. Daha fazla aksiyon kaldıracak halimiz yoktu. Bugün de böyle sona ermişti yarının daha iyi geçmesi dileğiyle hepimiz uykuya dalmıştık.

KALP YOLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin