Tatlı İtiraf🙈💕

22 3 0
                                    

Bilal;
-Betül sana birşey sormam lazım. Müsait misin?

Betül;
-Sor. Müsaitim.

Bilal;
-Tarık sana çıkma teklifi etse onunla çıkarmıydın?

Betül neden böyle bişey sorduğuna anlam verememişti. Ama cevabını çok iyi biliyordu.

Betül;
-Dünyada tek erkek kalsa onunla çıkmam.

Demişti. Bencede böyle olması gerekiyordu. Her şey olmasını istediğim gibiydi. Betül'ün Bilal'le mutlu olabileceğini düşünüyordum. İnşallah da öyle olacaktı.

Sizcede ortada bir tuhaflık yokmuydu? Ben asla böyle işleri beceremezdim. Ve Betül'ün birine vermiş olduğu bir sözü varken ben onu Bilal'le tanıştırmaya kalkışmıştım. Bişeyler vardı bu işte olması gereken bi aşk mı desem ne desem bilemedim...

Bilal;
-Peki dünyada tek erkek ben kalsam?

Betül'ün kalbi uzun zamandan sonra ilk defa böyle çarpmıştı. Ne olduğunu anlamadan "Kendine gel Betül" diyerek cevabını vermişti.

Betül;
-Bilmem.

Sadece bilmem diyebilmişti. Çünkü hayır dese yalan söylemiş olacak. Evet dese her şey için çok erken olacak. Belki de onun için yanlış seçim olacaktı.

Bilal;
-Ben dünyada tek kız sen olsan seni seçerdim. Hatta bi kaç seçeneğim olsa da seni seçerdim.

Betül;
-😄😄

Ne diyeceğini bilemeden sadece gülebilmişti. Hangi ara durum buralara gelmişti hala anlam veremiyordu.

Bilal;
-Betül benim sana bir şey demem lazım ama biraz utanıyoru.

Betül;
-Ne diyeceksin? Utanmana gerek yok.

Bilal tüm cesaretini toparlayıp söyleyecekti. Kararlıydı.

Bilal;
-Vazgeçtim ya boşver.

Betül;
-Ya söylesene...

Bilal;
-Betül ben senden hoşlanıyorum😊😊😊😊😊😰😰

Betül neye uğradığını şaşırmıştı. Sonuçta ona kanka diyordu. Betül o gözle bakmamıştı. Şaka yapıyor ya da bu senden hoşlanıyorum deyip oyun oynayıp bi köşeye atan erkeklerden zannetmişti. Bu kadar kısa zamanda bunları hissetmiş olamazdı...

Ne cevap vereceğini bilemeden Bilal'e de söylemişti bu durumu keklenmek istemiyordu😋.

Betül;
-Bilal ben böylelerini çok gördüm. Hoşlanıyorum diyor. Tersleyince sövüyor.

Bilal;
-Ben o p..lerden değilim. Beni sakın yanlış anlama sadece hoşlanıyorum dedim.

Betül;
-Tamam. Sorun yok.

-Böyle işte. Bende şaşırdım. Bence ciddi değil.

+Ya saçmalama ciddi olmasa böyle bişey yapmazdı herhalde. Bende şu an şoklardayım. İki dakika yanlız bıraktık olanlara bak ya...

- Abartmaya gerek yok bence. İki gün sonra unutur. Ya da kavga falan ederiz.

+Uf bende bilemedim ne düşüneceğimi. Kesin birşey söyleyemiyorum sana.

-Ya neden her şey benim başıma geliyor. Kadir'e söyleyemiyorum. Mesajı yazıyorum oldu diyorum yapamıyorum ama elim gitmiyo. Onu kırmaktan korkuyorum.

+Uff söyle gitsin. Ne olacak en fazla sana sinirlenir kızar unutur ama elbet. Bırak Kadir'i senin Bilal'in var artık😏.

-Hümeyra telefonun suratına kapanmasını istemiyosan sus. Hiç kimse iki konuşmayla fotoğraflardan görerek hoşlanamaz.

+Oluyomuş demek ki.

-Neyse ya görüşürüz ben kapatıyorum. Kendine iyi bak.

+Tamam görüşürüz. Sende iyi bak. He dur kapatmadan yarın saat kaçta gidiceksiniz yurda?

-16.30 gibi gideriz işte.

+Tamam. Görüşürüz.

Telefonu kapatmıştık. İlk işim Bilal'e yazmak oldu.

Ben;
-Kanka Betül bişeyler anlattı. Doğru mu?

Bilal;
-Ne anlattı?

Ben;
-Hoşlandığını falan söylemişsin.

Bilal;
-Evet söyledim.

Ben;
-Kanka sana bişey dicem. Sen çok fazla ümitlenme... Eğer bişey olursa üzülme diye söylüyorum Betül çok sıcak bakıyor gibi değil.

Bilal;
-Ben zaten çıkma teklifi etmedim hoşlanıyodum onu söyledim. Gerçektende hoşlanıyorum. Kendimi hazır hissettiğim zaman ederim ama daha şimdi değil...

Ben;
-Hmm tamam kanka sen nasıl dersen. Şimdi benim çıkmam gerek görüşürüz.

Bilal;
-Tamam kanka görüşürüz.

Vay be olaya gel! Bizim Bilal Betül'den hoşlanmış. Aslında olmasını beklediğim ve istediğim bir şeydi ama bu kadar hızlı gelişeceğini düşünmemiştim. Ama olsun çok iyi oldu bu. Betül bu hafta Kadir'i halleder rahatlar. İyice tanışırlar bakarsın çok mutlu olurlar.

Ben yatağımda bunları düşünürken uyuya kalmıştım...

KALP YOLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin