Eskisi Gibi Kanka Olalım

22 2 0
                                    

Sabah uyandığımda hala dün akşam olanların şokundaydım. Şoku üstümden yavaş yavaş atarken artık olanların farkında olmuştum. Mutlu olmuştum. Çünkü ben yapmıştım. Betül bana ne kadar kızsa da Bilal'le tanıştığına çok memnundu.

Artık yataktan kalkmam gerekiyordu. Yurda gidecektim ve öğlene kadar deliksiz uyumuştum. Hazırlanmam gerekiyordu. Kahvaltı yaptıktan sonra biraz telefonla ilgilenmiştim. Betül'le konuşmuştum her şey çok normaldi. Şaşırmıştım yine birşeylerin olmamasına. Neyse bence şükür. Şu son günlerde yaşadığım şaşkınlıklar bana 40 yıl yeterdi.

Bende öyle aval aval babamın gelmesini bekliyordum. Hazırdım yurda gidecektim. Heyecanlıydım. Konuşulacak çok konu vardı oturup Betül'le bu konu hakkında konuşmam gerekiyordu. Biraz aklını çelsem iyi olur😄.

Ben;
-Oh sonunda geldin baba.

Babam;
-Biraz işim vardı. O yüzden geç kaldım kızım. Hazırsan gidelim.

Ben;
-Tamam baba. Ben hazırım gidelim.

Yola çıkmıştık.
Ve yurdun önündeydik. Kapılar 17.30 da kapanıyordu. Saat 18.00 olmuştu geç kalmıştım. Kızları arayıp kapıyı açtırmıştım. Hemen Betül'ü bir kenara çekip sorguya tutmuştum.

-Anlat hadi şimdi baştan ne oldu ne bitti.

+Ney? Ne ne oldu ne bitti?

Bilmezlikten geliyordu sanırım ya da unutmuştu. Yok ya unutmuş olamazdı. Bir terslik vardı ama...

-Ya işte Bilal konusu.

+Ha o konu. Bilal kankam yaa.

-Neey?

+Bilal kankam işteee.

-Ya ortada kankalık mı kalmış. Hoşlanıyorum demedi mi bu çocuk sana?

+Dedi dee artık öyle değil.

-Ya ne oluyor? Yorma da beni anlat her şeyi baştan.

+Tamam anlatayım. Şöyle oldu;

Bi anda bir sürü mesaj gelmeye başlamıştı Betül'e. Grup falandır diye pek aldırış etmeyip mesajlara baktı.

Bilal;
-Betül ben hata yaptım söylemicektim sana "eskisi gibi kanka olalım" olur mu? Anneme yemin ettim böyle işlere girmeyeceğime. Özür dilerim. Beni öyle erkeklerden zannetme ama yemin ettim...

Betül;
-Tamam sorun yok kanka.

Bilal;
-Of kendimi kötü hissediyorum sana karşı utanıyorum. Tekrardan özür dilerim gerçekten ben öyle biri değilim.

Betül;
-Sorun yok dedim ya. Utanmana gerek yok. İlk başta öyle gibi göründü ama sebebin sağlam.

Bilal;
-😳😳

+Aynen böyle oldu.

-Oha ya ciddi misin?

+Evet.

-Kötü olmuş.

+Yok iyi oldu. Böyle arkadaş olmak iyi.

Tam birşey yok her şey güzel gidiyor derken bu da nerden çıkmıştı. Yani Bilal Betül bu kadar mıydı? Ben bunu hiç tahmin etmemiştim. İlerisi olmalıydı bunun, burada bitmemeliydi...

KALP YOLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin