Yine Konuşmadan Yapamadılar...🙈💕

21 4 0
                                    

Bilal mesajı okuldan eve geldiğinde görmüştü. Tarık'ın yalan söylediğini anlamıştı. Sinirlenmişti Betül onun yalan söylediğini zannediyordu.

Bilal her şeyi tek tek yazmıştı. Ama tabi internet olmayınca göremiyorduk😂. Bilal'in mesajları gördüğünü biliyorduk. Bizde merak edip Bilal'i aramıştık. Betül konuşuyordu Bilal ile her şeyi anlatmıştı Bilal. Baya baya kavga edip konuşmama kararı almışlardı. Ben hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Telefonu kapattıktan sonra Betül grupdan çıkıcam ben gerek yok artık demişti.

Betül grupdan çıktıkdan sonra yatmıştı alışık değildi böyle şeylere zaten üstünde atamadığı bir yük vardı. KADİR...

Aleyna'nın yanına gidip kimle konuştuğuna bakmıştık. Bi Kadir bi de Bilal. Kadir Betül'ü çok özlediğini söylüyordu. Betül onu görünce hemen ooooofff dedi derinden.

Üzülmüştüm. Gerçekten zordu.

Bilal ise Betülden özür dilemek istediğini söylüyordu. Betül de kabul edip özür dilemişti. Yine konuşuyorlardı küsememişlerdi. Onları birbirlerine bağlayan bir şey vardı. Ben hissediyordum. Olucaktı. Biraz da Betül'ün ağızını arıyayım dedim.

Ben;
-Betül şimdi Bilal sana çıkma teklifi etse ne yaparsın.

Betül;
-Hiç bişey yapmam.Öyle bişey olmaz.Bana şöyle saçma sorular sormayın ya arkadaşız biz. Hatta biraz daha konuşsak kardeş gibi olucaz.

Ben;
-Tamam ya sormam ne kızıyosun.

Betül;
-Mantıklı bişey desen kızmam.

Demişti. Bence gayette mantıklıydı. Sanırım Betül kendini suçlu hissettiğinden böyle yapıyordu. Ortada başka biri vardı. Onu yarı yolda bırakmak istemiyodu. Ama sevmiyordu da. Belki de Kadir olmasa Betül bize açılacaktı Bilal'e karşı bişeyler hissettiğini. Betül'ün yeni biri ile olması için biraz zaman gerekiyodu zaten bende bu yüzden çok üstüne gitmiyordum. Yoksa bu işin peşini bırakmazdım.😉

KALP YOLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin