En Bol Pantolon😂

14 4 0
                                    

Bu sabah sorunsuz olarak erkenden kalkmıştım. Kızları da kaldırıp hazırlanmıştık. Bugün bi halsizdik. Hiç eğlenmeye halimiz yoktu. Sanırım ilk dersin Matematik olmasındandı. Normalde Matematiği çok severdim beden derslerinde izin alıp Matematik derlerine giren ben lisede bir hoca yüzünden soğumuştum kadın çok tuhaftı derslerini dinlerken uykumuz geliyordu zaten o da bizden fazla uyuyordu.

Bugün de tüm derslerde uyumayı planlıyordum. Öyle de yapmıştım. Gece uyumayıp derslerde uyuyanlardandık biz. Tam zil çalsın diye dua ederken o güzel sesi duydum hoca çıkabilirsiniz demişti. Koşa koşa yine kantine gidiyorduk. Birşeyler alıp atıştırırken Sedat abiden kantinin wifi şifresini istemeyi de unutmuyorduk😂. Teker teker tüm mesajlarım geliyordu. Bilal'ler ile olan gruba girdim tüm mesajları okurken Bilal'in bir şarkı attığını gördüm ve hemen indirdim. Gerçekten çok güzel şarkıydı. Tam da Bilal'i anlatıyordu. Ama şarkının adını bilmiyorduk. Bilal de bilmiyordu sanırım sorma gereği duymamıştık. Şarkının adını bilmeden bağımlısı olmuştum. Yurda gittiğimizde üstümüzü değiştirip rahatlamak istiyorduk.

Beyza dolabından bir şey çıkarıp;

-Bu ne ya en bol gelen pantolonum. Annem ne diye koyduysa.

Betül;
-Bi bakayım.

Beyza;
-Al bak.

Betül;
-Oww bence de en bol gelen olmalı bu.

Hep beraber gülmüştük. Bi anda "Hadi Betül biz yaparız. İkimiz bu pantolonun içine girebiliriz."
Gerçekten de ikimizin de girebileceği büyüklükte bir pantolondu. Beyza biraz kalıplı bir kızdı.

Betül ile birbirimize bakıp güldük hemen ayaklanıp pantolonun içine girmeye çalıştık. Biraz yardım aldık tabi kolay değildi ayakta durmak😂. Tüm yurdu bu şekilde gezmeyi planlıyorduk. Tabi Beyza da durur mu? Hemen bu anı videoya çekiyordu. Yurttaki herkes bizim delirmiş olduğumuzu düşünüyordu.

Ağızları açık kahkaha ile bakıyorlardı. Ama biz Betül'le yıkılmadık ayaktayız pozisyonlarında uyumlu adım atmaya çalışıyorduk düşmemek için.😂 Tam odaya dönecekken kendimizi yerde bulduk. Öyle bi düşüş yoktu. Herkes aynı anda kahkaha atıyordu. Bi bağırış sesi ile gülmeyi kesmiştik.

"Yurda erkek geliyor erkek geliyoor." diye bağırıyorlardı. Biz yerde pantolonun içinde kalmıştık.Çıkamıyorduk ne yapacağımızı bilemeyip çıkmaya çalışırken pantolonu yırtmıştık. O gün hiç gülmediğimiz kadar gülmüştük.

Bu da böyle bir anımız olarak kaldı. Hala o videoyu açıp açıp gülüyoruz😂.

Saat 17.30 olduğunda yemeğe çıkıp karnımızı doyurmuştuk. Odaya indiğimizde etüt saati olmasına çok az kalmıştı. Biraz oturduktan sonra kalkıp masalarda oturmaya başladık. Normalde etüt saatleri ders çalışalım diye var ama biz ders çalışmayıp sohbet ediyorduk. Bizden bunun yüzünden bıkmışlardı. Çünkü çok sesimiz çıkıyordu. Bunun için çok kez uyarı alıp nöbetçi hocanın yanına gitmiştik ama takmıyorduk. Artık kat görevlisi ablalar bile gelip bizimle sohbet ediyorlardı hepsi bizi çok seviyorlardı sırf görevleri diye bizi susturmaya çalışıyorlardı. Etüt saatini de sadece konuşarak geçirmiştik. Yatma saatine kadar oturup muhabbet edicektik konu Bilal'e geldi. Ben durmadan Bilal'i anlatıyordum. Orta okulda yaşadığımız anıları anlatıyordum. Her şeyin altından Bilal çıkıyordu😂.

Betül;
-Bu ne ya bi şeyin sonunda da Bilal olmasın.

Ben;
-Yo her şeyin sonunda yok aslında sen öyle duymak veya anlamak istiyosundur belki de.

Betül;
-Bak ya kaç kere dicem...

Ben;
-Tamam tamam sustum.

Diyerek konuyu kapatmaya çalıştım. Çünkü sinirleniyordu ama hoşuna da gidiyordu.

Doyasıya sohbet ettikten sonra kapıları açmışlardı yatma saati idi. Yataklara geçtik ama uyumamıştık. Ablalar da odalarına çekildikten sonra kapıyı kapatıp telefonların yasak olmasına rağmen telefonlarla oynuyorduk.

En sonunda hepimizi uyku bastırmıştı. Betül ile Aleyna'nın yatağını birleştirip hep beraber orada uyuyacaktık. Müziği de açıp birbirimize sarılarak uykuya dalmıştık.

KALP YOLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin