Amelia pov
'Open je ogen' hoor ik Shawn zeggen. We hebben hiervoor heel lang in de auto gezeten dus het moet we iets heel speciaal zijn. Ik open mijn ogen en ik zie dat we in een huiskamer staan. 'Wat is dit?'. 'Ons huis' lacht Shawn. 'Ons huis je bedoeld dus dat je dit huis hebt gekocht voor ons om hierin te wonen' ratel ik achter elkaar door. Shawn knikt. Ik kijk om mij heen. 'Dit is toch het appartement dat we bekeken toen we in Nederland waren?'. Shawn knikt weer. 'Wanneer heb je het bezichtigt?'. 'Toen jij weg was' zegt Shawn. 'Oh okay'. 'Vind je het mooi?'. Ik kijk hem aan en knik. Hij opent zijn armen en ik spring in zijn armen. We draaien rondjes. Ik loop door het appartement. 'Je hebt alles al ingericht' lach ik. Hij knikt trots. 'Ik ben trots op je' lach ik. Ik geef hem een schouderklopje. Ik loop de wenteltrap op naar onze slaapkamer.Mijn mond valt open van verbazing. 'Vind je het mooi?'. 'Ja het is geweldig' fluister ik. Ik ga op het bed zitten en kijk om mij heen. 'We moeten alleen nog onze kleren hiernaar toe brengen' zegt Shawn. 'En mijn muziekinstrumenten' zeg ik. 'Die staan allemaal al beneden' lacht Shawn. Ik spring op en ren naar beneden. Ik loop naar een random kamer en zie alle muziekinstrumenten staan. 'Shawnieboy weet je hoe blij ik ben met jou' roep ik naar boven. 'Heel blij' roept hij terug.
'Mam pap we komen mijn kleren halen' roep ik. 'Is goed lieverd' hoor ik mijn moeder terug roepen. We lopen naar mijn kamer en Shawn gaat op mijn bed zitten. Ik open mijn kastdeur en ik hoor dat Shawn begint te lachen. 'Wat?' ik kijk hem raar aan. Hij wijst naar mijn kastdeur. Ik kijk naar mijn kastdeur en zie allemaal Shawn posters. Ik voel mijzelf rood worden en draai mij terug naar mijn kast en begin mijn spullen in een koffer te gooien. 'Je hoeft je niet te schamen hoor ik vind het wel schattig' fluistert Shawn in mijn oor. Ik draai mij om en duw Shawn naar achteren. 'Kijk uit' roep ik als Shawn over een koffer struikelt. Ik pak zijn hand maar ik val met hem mee. Ik val op Shawn. We kijken elkaar even aan en belanden al snel in een heftige zoen partij. Ik voel zijn handen onder mijn shirt gaan. Shawn draait mij om zodat hij boven op komt. Met mijn handen woel ik door zijn haar. 'Amelia ik...' hoor ik iemand zeggen. Ik en Shawn springen op. 'Ik heb niets gezien' zegt Daniel rood. 'Wat is er?' vraag ik. 'Mam vraagt of jullie blijven eten'. Ik kijk Shawn aan en hij knikt. 'Waar wonen jullie?' vraagt Daniel als we even later mijn koffers naar beneden brengen. 'In Toronto' zegt Shawn. 'Ik kan wel langskomen een keer toch?'. 'Ja hoor' zegt Shawn. Na het eten nemen we afsheid van mijn ouders. 'Mijn kleine meisje word al zo groot' snikt mijn moeder. 'Ik kom zo vaak als ik kan langs' zeg ik. 'Ik kom morgen wel langs' zegt pap. 'Ik ga dan mee' zegt Daniel. Ik geef mijn vader een knuffel en dan gaan ik en Shawn met mijn spullen naar Shawn zijn ouders. Daar zijn we na 2 uur klaar en gaan opweg naar ons eigen huis. 'Hier kunnen ons eigen gang gaan zonder dat mensen ons storen. Je kan gaan zingen' zegt Shawn. 'Ik kan niet zingen'. 'Echt wel toen nog op school. Ik heb je vaak horen zingen en het was gewoon prachtig' zegt Shawn. 'Hoelaat is het?'. '4 uur' zegt Shawn. 'Ik ga zo wel koken want ik begin best wel trek te krijgen'. 'We hebben nog niks in huis ik heb wel zin in spagetti dus zal ik het snel halen?' vraagt Shawn. Ik knik. Hij pakt de auto sleutels en geeft mij een kus. Na een half uurtje is hij weer thuis en begin ik langzaam aan het koken. Ik zet wat muziek op en begin zacht mee te zingen. Tijdens het koken hoor ik mijn telefoon afgaan ik negeer het een beetje. 'Shawn eten' zeg ik zacht naast zijn oor. Hij schrikt zich rot. Als we klaar zijn met eten pak ik mijn telefoon terwijl Shawn aan het afwassen is. Als ik instagram open spring ik op. 'SHAWN PETER RAUL MENDES' roep ik hard. 'Ja lieverd' zegt Shawn onschuldig. 'Verwijder dat filmpje onmiddelijk van instagram af mensen denken nog steeds dat ik je instagram bijwerk'. 'Kijk die reacties ze vinden je stem prachtig' zegt Shawn. 'Maar dat vind ik zelf niet' zeg ik. 'Ik zou het niet meer doen' zegt Shawn plechtig. 'Je moet blij zijn dat ik zoveel van je hou' lach ik.
Het eerste hoofdstuk van deel 2 van boy next door. Hope you liked it xxFrancisca
JE LEEST
Boy next door 2
Fanfictiondit is het vervolg van Boy next door. het lijkt mij dus handig om dat deel eerst te gaan leze