Shawn pov
'Zou Amelia mogen vliegen?' vraag ik aan de dokter. 'Amelia is uit het stadium dat het nog best gevaarlijk is om te vliegen. Ze mag wel vliegen maar niet te veel en te lang'. 'En wat is te lang?' vraagt Lia naast mij. '10 uur achter elkaar' zegt de dokter. 'Nou we gaan kijken hoe het met de kindjes gaat'. Lia gaat weer op het bed liggen en we kijken naar het beeld. 'Jullie kindjes zien er gezond uit geen complicaties'. Als we weer zitten begint Lia te praten. 'Ik ga binnenkort met Shawn mee op tour hoe gaan we dat doen met de echo's?'. 'Als jullie vandaag nog de tourdata's van de landen wilt sturen regel ik wel de afspraken'. We knikken en staan op. Als we buitenstaan word Lia gebeld. 'Ja is goed ik stuur je het adres wel door' zegt ze en ze hangt op. 'Mijn neef Thomas komt vandaag hij heeft morgen een schoonspringwedstrijd' zegt ze. Ik knik. Als we weer in de villa zijn ren ik naar boven om alles te regelen terwijl Lia beneden blijftAmelia pov
'Marie wil je het nu vertellen?'. Ze knikt. We lopen naar de keuken en ze begint te praten. 'Nou kijk je weet dat ik gepest werd. Op een dag kwam 1 vam hun oudere broers naar mij toe. Ze zeiden als ik geen zelfmoord pleegde jullie kapot werden gemaakt. Ik ging naar papa en mama en vertelde het. Ik ging "dood" en jullir bleven veilig. Ik ging hier naar Pickering toe in het huis wonen waar jullie nu wonen. Alles ging goed tot mama mij opbelde. Jullie werden door de zelfde mensen gepest en jullie moesten daar weg. Ik bood het huis in Pickering aan en ik ging in Toronto wonen'. 'Maar je hing in de boom ik vond je zelf'. 'En dat was niet de bedoeling. Het was niet de bedoeling dat jij het zag de jongen heeft het ook gezien. Van mama hoorde ik dat je soms gillend wakker werd omdat je dacht dat ik dood was '. 'Hoe kon je zo lang blijven hangen?'. Marie kijkt mij aan. 'Het was een pop met mijn kleding je weet wel waarop je mond op mond beademing oefent' ik knik. 'Snap je het nu?'. 'Ik heb een half jaar niks van je gehoord ik dacht dat ik mijn beste vriendin kwijt was. Maar ik zag je in het vliegtuig naar Parijs'. 'Van mama moest ik op jullie passen ik was er ook in Nederland. Ik zorgde dat Martin naar Andrew en James ging'. 'Amelia Thomas is er' roept mam. 'Ons neefje Thomas?' vraagt Marie. Ik knik. 'Hey nichtje van mij' zegt Thomas. 'Hey zeg ik blij'. Opeens schiet mij iets te binnen en ik kijk Marie bang aan. 'Wat is er?' vraagt ze bezorgd. 'In Nederland weten ze dat je nog leeft wat als ze terug komen?'. 'Dat kan niet Amelia'. Ik kijk haar raar aan. 'Die broer heeft het nooit gemeent en nadat hij mij "vond" is hij van de brug gesprongen'. 'Amelia stop je moet niet te veel stressen dat is niet goed voor de baby's' zegt de oma van Shawn. Ik knik. 'Mag ik je buik zien?' vraagt Thomas. Ik knik en doe mijn shirt omhoog. 'Je kan wel zien dat het er 2 zijn' lacht Karen. Ik ga naast mijn moeder staan. '1 baby 22 weken 2 baby's 14 weken. Even grote buik' lach ik. 'YES' hoor ik Shawn van boven roepen. 'Waarschijnlijk is iets gelukt ofzo' lach ik. Shawn komt naar beneden rennen en geeft mij een kus. 'Wat?' lach ik. 'Alles is geregeld de dokter heeft geregeld dat je een onderzoek kan krijgen in Europa als we in dat land zijn. Niet elke dag maar om de 2 weken ter controle'. 'En daarom ben je zo blij?'. 'We krijgen een privejet'. 'En dat is het'. 'En ik mag waarschijnlijk in Madison Square Garden spelen ij September' fluistert hij. Ik kijk hem met open mond aan. 'En daardoor weet ik waarschijnlijk ook een tweede naam'. Ik geef hem een lange kus. 'Dus jullie zijn zo blij met een privejet?' lacht Aaliyah. 'Maar Amelia kom je deze zomer nog wel naar Rio om mij aan te moedigen?'. 'Ik weet het niet zeker maar ik denk het wel'. Ik kijk Shawn aan. Hij knikt. 'Dan ga ik mee naar Europa met Shawn en dan ga ik met Aaliyah naar Rio' zeg ik. 'Met mij naar Rio?' zegt Aaliyah verbaasd. Ik knik 'of wil je niet ik moet een Mendes mee hebben want zonder een Mendes ga ik mij doodvervelen'. 'Heel graag' zegt Aaliyah. 'Je hebt er 2 in je buik' zegt Fred. 'Shawn en Aaliyah praten altijd tegen mijn buik. Shawn die is dan op tour en Aaliyah kan dan gewoon praten'. Shawn en Aaliyah knikken. 'Daarom hoor ik Shawn weleens praten ik dacht praat hij nou tegen zichzelf of word ik gek en hoor ik stemmen' lacht Bill. 'En na de olympische spelen ga ik bij Karen en Manny intrekken'. 'Maar je huis dan?' vraagt Daniel. 'Dan kan jij daar een paar maanden wonen Fred en Bill kunnen er ook wonen er is genoeg plek'. Ik zie Daniel, Fred en Bill naar elkaar kijken. Ze geven elkaar een box en stemmen toe.'Mama gaat met papa mee op tour. Maar mama moet wel voorzichtig doen en genoeg rust nemen' zegt Shawn 's avonds op bed. 'En daarna gaan Mama en tante Aaliyah naar Rio om je neef toe te juichen' zegt Aaliyah. 'Daar gaat mama ook rustig aan doen en dan daarna gaat mama bij oma opa en tante Aaliyah wonen. Waardoor papa weet dat alles goed gaat'. Ik sla mijn hand voor mijn mond om een gaap te onderdrukken. 'Mama is heel erg moe gaan jullie een beetje lief doen voor mama zodat ze lekker kan slapen'. Shawn slaat zijn armen om mij heen en Aaliyah draait zich om. 'Slaap lekker jullie beide' lach ik. 'Weltrusten Lia' fluisteren Shawn en Aaliyah.
JE LEEST
Boy next door 2
Fanfictiondit is het vervolg van Boy next door. het lijkt mij dus handig om dat deel eerst te gaan leze