Amelia pov
'Meisje wil je dat aan mij leren?' vraagt een ander meisje. 'Aan mij ook?' vraagt een hele groep meiden van mijn leeftijd. 'Natuurlijk' zeg ik enthousiast. 'Waar trainen jullie voor?' vraag ik aan een meisje. 'Voor de olympische spelen in Rio' antwoord ze. 'Coach Alyssia komt' zegt een ander meisje. 'Wie hebben we hier?' vraagt ee coach aan mij. 'Mijn naam is Amelia Autumn' zeg ik tegen haar. 'Olympisch jeugdkampioen trampolinespringen van Nederland' zegt ze. Ik knik. 'De spelen van 2012'. 'Aan het trainen voor de olympische spelen van dit jaar neem ik aan'. Ik schud mijn hoofd 'ik ben een jaar geleden gestopt'. 'Juist ja'. 'Coach ze heeft ons een nieuwe sprong geleerd' zegt een meisje. 'Kijk' zegt een ander. 'Jou neef is toch Thomas Autumn?' vraagt een ander meisje. Ik knik. 'Schoonspringheld van Nederland' ik knik weer. 'Gaat hij naar de olympische spelen?'. 'Ja hij heeft mij gevraagd of ik mee wil gaan' zeg ik. 'Hij is zo knap he ik kan wel uren naar hem kijken'. 'Dat wil je echt niet hij is best irritant' lach ik. 'Lia' hoor ik Shawn roepen. Ik draai mij om. 'Er is iets met je vader we moeten nu naar het ziekenhuis'. 'Ik moet gaan' zeg ik tegen de meiden. Ik ren naar Shawn toe en we rennen naar de auto. 'Hij heeft een hartstilstand gehad' zegt Shawn zacht. 'Rijden nu' zeg ik. Als we bij het ziekenhuis aankomen zien we Daniel staan. 'Je moet nu afscheid nemen Amelia het gaat helemaal niet goed met hem' zegt Daniel. 'Afscheid nemen hoe bedoel je?'. 'Pap is ziek maar hij wilt geen chemo'zegt Daniel. 'Breng mij naar hem toe nu'. Ik voel dat Shawn mijn hand vast pakt. We lopen een kamer in en ik zie mijn moeder in tranen. 'Hij kan nu nog meg chemo beginnen' zegt de dokter. Ik zie mijn vader met zijn hoofd schudden. 'Pap luister goed naar mij okay wil jij opa worden?'. Hij knikt. 'Neem dan de chemo aan. Je bent een vechter je wilt mama toch niet alleen laten nu dat ze zwanger is' zeg ik tegen hem. Ik zie hem lichtelijk schrikken. 'Hoe weet je dat?' vraagt mam. 'Je drinkt opeens niet meer en je eet gezonder en toen we het er over hadden werd je rood'. 'Pap doe het niet voor ons maar voor mama en de baby doe het voor je toekomstige kleinkinderen laat het niet winnen je hebt een kans en je hebt een voorsprong je bent nog niet helemaal verloren' zeg ik tegen hem. 'Meneer zou u met de chemo willen beginnen?' vraagt de dokter weer. Hij knikt. 'Ik wil nog geen afscheid van je nemen' zeg ik tegen hem in een knuffel. 'We laten het weten als de chemo nog aanslaat er in een grote kans dat het werkt' zegt de dokter tegen ons. Ze rollen pap weg. 'Mam ga naar huis ga rusten dit is te veel inspanning voor jou en voor de baby' zegt Daniel. 'Shawn we moeten nu naar het vliegveld' zeg ik tegen Shawn. Hij knikt. Als we eenmaal in de auto zitten kijk ik naar buiten. 'Ik wil kinderen Shawn' zeg ik opeens. 'Ik ook Liatje ik ook'. 'Hoe zouden onze kinderen eruit zien?'. 'Net zo mooi als hun moeder maar met het talent van mij' zegt Shawn. 'Ik ben er ook nog' zegt Daniel achterin. 'Daniel zou jij kinderen willen?' vraagt Shawn. 'Ja natuurlijk' zegt hij. 'Vind jij iemand leuk?' vraag ik aan hem. Opeens gaat zijn telefoon af. 'Wie was dat?' vraag ik gelijk als hij ophangt. 'Een meisje waarmee ik met gym zat' zegt hij rood. 'Hoe heet ze?' vraagt Shawn. 'Francisca'. 'Daniel is verliefd' lach ik. 'Een beetje maar' lacht hij. 'Zo cute en vind zij jou ook leuk?'. Hij knikt. Als we op het vliegveld aankomen zie ik mijn oma en mijn tante met haar dochters staan. 'Gelukkig woon ik niet meer thuis' fluister ik. 'Hoezo niet?' vraagt Shawn. 'Die twee meiden daar zijn de grootste bitches ooit kijk voor ze uit ze zijn über gemeen' fluister ik terug. 'Hey Amelia' zeggen ze bitchie. 'Hey Sanne en Regina' zeg ik nep. 'Wie is die leukerd daar' zegt Sanne sletterig. 'Shawn' zegt Shawn met zijn ogen op de weg. 'Amelia heb jij een vriendje of niet?' vraagt Regina. 'Ja' zeg ik alleen maar. 'De wonderen zijn de wereld nog niet uit een lelijk varken zoals jij heeft een vriendje wel idioot wilt jou nou als vriendin?' lacht ze gemeen. 'Deze idioot' zegt Shawn. Hij geeft mij een kus. 'Dames dit wil ik niet horen begrepen jullie zijn hier te gast en jullie lopen haar een beetje klein te maken gedraag je nu heel snel' zegt mijn tante. 'Ameliatje niet naar ze luisteren hoor ze zijn alleen jaloers' zegt mijn oma als we buiten staan. 'Die ouwe taart moet haar bek houden ze valt bijna dood neer' zegt Sanne. 'Lia nee' zegt Shawn. Ik loop naar Sanne toe en stomp haar in haar gezicht. 'Die ouwe taart heeft er wel voor gezorgd dat jullie nog in jullie huis mogen wonen heb respect voor haar hoor anders krijg je er nog een en jij ook Regina' zeg ik kwaad. 'Hoe durf je' zegt Sanne. Ze trekt mij aan mijn haar. Ik geef haar een klap in haar gezicht. 'Meiden stop' hoor ik mijn moeder gillen. Ik zie dat Sanne haar een schop geeft. 'JE MAG MIJ SCHOPPEN MAAR NIET MIJ MOEDER' schreeuw ik. Ik spring op haar af en duw haar op de grond. Ik geef haar een klap in haar gezicht. Ik stomp haar op haar neus. 'GRATIS PLASTISCHE CHIRURGIE' schreeuw ik in haar gezicht. 'Weet wie dat nodig heeft jij en je lelijk moeder' sist ze. 'Weet jij waarom jij geen vrienden hebt omdat je gemeen bent. Je bent een fucking grote bitch waar niemand bevriend mee wilt zijn. Je hebt alleen je zusje en om je zelf beter te laten voelen haal je andere en haar naar beneden' sis ik in haar gezicht. 'Heeft jou mammie je nooit verteld dat je niet geplant bent nooit afgevraagd waarom je niet op je pappie lijkt omdat je moeder een slet is ze ging met 3 andere mannen naar bed en toen kwam jij. Nooit afgevraagd waarom Regina mooiere en betere cadeaus krijgt dan jij omdat Regina wel geplant was en Regina wel op je pappie lijkt en niet op een klant van je moeder'. Ze begint in mijn gezicht te slaan maar ik sla terug totdat ik twee sterke armen om mij heen voel. Ik zie Shawn naar mij kijken. 'Lia klaar nu ik weet dat je het niet leuk vind dat ze zo over je moeder praat. 'Ze schopte haar in haar buik Shawn' zeg ik met tranen. 'Sanne weet je wat je hebt kunnen aanrichten door Elize in haar buik te schoppen' zegt mijn tante boos. 'Wat ik begon niet eens met slaan' zegt Sanne perplex. 'Elize is zwanger idioot' zegt Regina nu. 'Waarom zeg je niets tegen Amelia wat ze zegt over jou ze noemt je slet enzo ze liegt over jou' zegt Sanne. 'Ze heeft niet gelogen' zegt mijn tante nu. 'Mam totdat deze mensen niet wegzijn kom ik niet meer langs oma u kan altijd langskomen ik heb het niet over u maar ik heb geen zin om met hun ook maar 1 minuut te zitten. Mam jij kan ook langskomen Daniel ook maar die andere niet die wil ik niet in ons huis hebben' zeg ik met moeite. Shawn houd mij nog steeds vast. 'Totdat ze wegzijn ben ik hier niet meer te zien'. 'Ik snap het Amelia ik begrijp het je bent boos je hoeft ook echt niet elke keer langs te komen. Wij komen wel naar jullie zonder de andere' zegt mijn moeder een beetje wit. 'Mam gaat het?' vraagt Daniel. 'Kom Elize ga liggen' zegt oma. 'Wij gaan' zegt Shawn. Ik ga in de auto zitten Daniel gaat achterin en we vertrekken.
JE LEEST
Boy next door 2
Fanfictiondit is het vervolg van Boy next door. het lijkt mij dus handig om dat deel eerst te gaan leze