hoofdstuk 25

763 21 0
                                    

Amelia pov
'Happy birthday' gil ik in Shawn zijn oor. 'Lia' kreunt Shawn moe. 'Jij bent nu 18'. 'Jij niet dus laat de volwassenen nu slapen'. 'Ouwe' lach ik. Gelijk staat Shawn op. 'Horen jullie dat meisjes mama noemt papa oud' zegt Shawn. Ik waggel naar de woonkamer en hoor Shawn lachen. 'Wat lach jij'. 'Je lijkt op een pinguïn' grinnikt hij. Met moeite ga ik op de bank zitten. 'Jij doet de deur open elke keer dat er iemand aanbelt' hijg ik. 'Maar natuurlijk mevrouw Mendes' zegt Shawn als hij een kus geeft. 'Niemand heeft het nog door' glimlach ik. Dan gaat de bel. Shawn loopt naar de deur en doet open. 'Mam pap Elize' hoor ik Shawn zeggen. 'AALIYAH' roept Aaliyah. Aaliyah komt naast mij zitten en zet 2 feesthoeden op mijn buik. 'Hoe ver ben je nu?' vraagt Karen. '8 maanden'. 'Hebben jullie al plannen voor de trouwerij?'. We schudden onze hoofden. 'We hebben wel een fotoshoot gehad' zegt Shawn. Shawn laat de foto aan mijn moeder, Karen en Manny zien. 'Wat mooi' zegt Karen. 'Euhm Lia mag ik je even spreken?' vraagt mam. Met heel veel moeite sta ik op. Ik waggel achter haar aan en hoor Shawn weer lachen. 'Word niet boos alsjeblieft' zegt ze. 'Wat is er dan?'. 'Ik heb iemand ontmoet en die gene maakt mij heel erg blij'. 'Wie is het?'. 'Andrew'. Mijn mond valt open. 'Hoe komt dat dan zo ineens?'. 'Hij hielp mij heel erg toen papa net was overleden. Hij hielp met de begrafenis en met Harry. Hij was er gewoon voor mij. Nu nog steeds 4 maanden later. We hebben pas 2 maanden een relatie maar ik wilde weten of je het goed vond' zegt ze. 'Ik had eerder Geoff gedacht'. 'Hij is te jong' zegt ze waardoor ik in de lach schiet. 'Vind je het niet erg?'. Ik schud mijn hoofd. We lopen weer terug en ik wrijf over mijn buik. 'Ik voel mij dik' zucht ik. 'Niet waar' zegt Shawn. 'Als ze nog 1 maand blijven zitten is het goed'. 'Hoe gaat het met Harry?' vraagt Shawn. 'Goed Andrew komt zo met hem'. 'Andrew?'. 'Ja Andrew. Harry was in slaap gevallen dus Andrew bleef bij hem samen met Daniel'. 'Ik leg het dalijk wel uit' fluister ik. Shawn knikt.

Ik nestel mij naast Shawn op bed. 'Wat mis jij het meest?' vraagt hij opeens. Ik haal mijn schouders op. Ik leg mijn hand op zijn abs. 'En jij wat mis jij het meest?' vraag ik aan hem. Ik hoor hem slikken. Langzaam ga ik met mijn hand naar beneden. Ik verdwijn met mijn hoofd onder de dekens.

'Laten we vandaag een tattoo zetten' zegt Shawn. 'Is goed maar pak wel een ander shirt want die heb je al 3 dagen aan'. Ik gooi hem een shirt toe. Hij doet zijn shirt uit en ik kijk hem aan. 'Heb ik toch maar eens goed werk geleverd' grinnik ik. Hij kijkt naar beneden. 'Het was een leuk verjaardagscadeau' zegt hij. Als ik even later weer in mijn rolstoel zit om naar de tattooshop te gaan komt Shawn eindelijk uit de badkamer. Hij duwt mij naar de tattooshop toe. 'Waar wil je je tattoo?' vraagt de vrouw aan mij. 'In mijn nek'. Ze knikt en begint te ontwerpen. Als ik even later geroepen word zijn ze bij Shawn al bezig. Na 10 minuten staat mijn tattoo er en ga ik bij Shawn zitten. Ik doe mijn haar voorzichtig in een knot.  'Laat eens zien?'. Ik draai mij om. 'Prachtig' fluistert Shawn. 'Op hoop van zegen dat mijn moeder mij niet dood maakt' fluister ik waardoor Shawn begint te lachen. Als we na een half uurtje weer naar buiten gaan krijg ik trek. 'We gaan wel gezond doen'. Ik knik. 'We hebben thuis alles. Luiers bedden kleertjes' zeg ik. Shawn knikt. 'Kijk' zegt Shawn. Ik zie 2 super schattige jurkjes. 'Die moeten we hebben'. Hij rijd de winkel in en voor dat we het weten hebben we 2 volle tassen. 'Laten we thuis gaan eten' stelt Shawn voor. Ik knik en we gaan opweg naar huis.

Boy next door 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu